Camping Autocamp Marin

59 reviews over Camping Autocamp Marin in het Nederlands

Fijne en gemoedelijke camping

Niek wilmink,
2-8-2018

Fijne, nette camping. De beheerdster speelt Nederlands. Sanitair wordt goed onderhouden, bakkerij en fruitstalletje zijn dichtbij, boven aan de weg.

Rustig, weinig rumoer van de andere c camping. Prettige sfeer en gemoedelijk.

Stukje verderop trap af en je bent op het strand, minder dan 4 minuten lopen.

Plaatsen zijn niet groot, maar voldoende.

Een van de rustigste campings in dit gebied.

Heerlijk ontspannen!

Fam.Kramer,
24-7-2018

Rustige familiecamping Direct aan zee. Schoon sanitair! Wilden 5 dgn blijven, maar hebben er een paar dagen aan vast geplakt! Heel leuk stadje Pakistane op 10 min loopafstand! Echt een aanrader!

Fantastisch!!

Bert Hoogenkamp,
24-6-2018

Een hele fijne,rustige camping direct aan zee. Nabij het prachtige dorp Pakostane, met vele winkels en restaurants,en dat alles op loop afstand.

De camping heeft goede sanitaire voorzieningen en zeer vriendelijke en behulpzame Nederlands sprekende eigenaresse.

Dalmatie met zijn vele bezienswaardigheden is voor ons al jaren een hele fijne vakantie bestemming.

Jan Postma,
23-6-2018

De camping is een rustige camping direct aan zee. Vriendelijke eigenaresse en vriendelijke altijd terugkerende gasten. Het dorp Pakostane is een mooi vissersdorpje in een gebied met vele bezienswaardigheden. En een prachtige natuur en bijna altijd mooi weer.

Yvonne de Winter - de Lobel,
9-11-2017

Hfet is een kleine camping aan de kust. Vriendelijke eigenaars die geen enkele moeite te veel is. Je kan hier niet terecht met grote kampeer middelen. Ga eerst te voet naar de receptie voordat je het terrein op rijdt, anders is er kans dat je achteruit weer omhoog moet rijden als er geen plaats is.

Geweldige vakantie

Sarah,
17-8-2017

Een kleinschalige en heerlijk rustgevende familiecamping. Kamperen onder de olijfbomen en naast de lavendelstruiken. Binnen 2 minuten lig je aan de zee vanaf de kampeerplek, welke helderblauw is met een kiezelstrand. Snorkelen is erg leuk bij het strand dat aan de camping grenst. Camping eigenaar- en eigenaresse zijn zeer gastvrij en behulpzaam, spreken Nederlands. De omgeving is super, dicht bij Zadar, Sibenik, Biograd. Voor een etentje, drankje of ijsje, kun je in het gezellige Pakostane terecht. Deze camping wordt met liefde en zorg gerund.

Het was weer fantastisch

Danielle,
30-7-2017

We hebben hier met onze kinderen van 9 en 12 weer een heerlijke week gehad. Veel speelmaatjes. Je loopt via een mooie houten trap zo het strand op. Nette douches en wc´s. We hebben uitstapjes naar Split, Sibenic en Biograd gemaakt. In andere jaren zijn we hier vandaan naar de watervallen van Krka geweest en hebben we een boottocht naar Nationaal park Kornati gemaakt. De eigenaren spreken Nederlands. Dit is erg handig. We komen zeker terug. Op loopafstand kun je brood halen en in het dorp Pakostane zijn veel restaurantjes en een paar kleine supermarkten. Op 10 minuten rijden is een grote Lidl. 's Avonds kun je langs de haven van Pakostane lopen en een ijsje halen.

Dalmatie Ten Top

Wil
24-9-2016

Kleine camping afgescheiden met olijfbomen van de prachtige, heldere azuurblauwe zee. Zeer hartelijke ontvangst door Marica en zij is zeer behulpzaam, attent en vriendelijk. Lekker rustig in september en veel te zien in de omgeving. Het leuke stadje Pakostane over het strand zo'n 500 mtr heeft keuze te over met leuke terrasjes en restaurantjes pal aan de zee. Vriendelijke uitstraling en betaalbaar.

Geen minpunten als je van kleinschalig en primitief kamperen houdt.

Genoten van de rust, omgeving en Gastvrijheid met een hoofdletter.

Prima camping

marius
17-8-2016

Gastvrije ontvangst door de gastvrouw. Locatie is goed, zee is op loopafstand. Camping daarentegen is wat klein, redelijk veel plekken in de zon (voor camper natuur minder erg) maar voor een tent is dit toch wel erg warm in de zomer. Ook beetje jammer dat je met je eigen wc rol over de camping moet lopen en er geen zeep bij de wc staat. Voor een prijs van 32.50 verwacht je wel iets meer..

zon zee strand rust

Douwe Bakker
11-7-2016

Geen animatieteam, niet voor kinderen die zichzelf niet kunnen vermaken. De rust is eindeloos en leuke avondjes BBQ, wijnproeven etc. Een stadje buiten de campingpoort met leuke eetgelegenheden en niet giga toeristisch.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamp Marin in Pakoštane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamp Marin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.