Camping Autocamp Marin

8,3

55 reviews over Camping Autocamp Marin in het Nederlands

Yvonne de Winter - de Lobel
9-11-2017

Hfet is een kleine camping aan de kust. Vriendelijke eigenaars die geen enkele moeite te veel is. Je kan hier niet terecht met grote kampeer middelen. Ga eerst te voet naar de receptie voordat je het terrein op rijdt, anders is er kans dat je achteruit weer omhoog moet rijden als er geen plaats is.

Geweldige vakantie

Sarah
17-8-2017

Een kleinschalige en heerlijk rustgevende familiecamping. Kamperen onder de olijfbomen en naast de lavendelstruiken. Binnen 2 minuten lig je aan de zee vanaf de kampeerplek, welke helderblauw is met een kiezelstrand. Snorkelen is erg leuk bij het strand dat aan de camping grenst. Camping eigenaar- en eigenaresse zijn zeer gastvrij en behulpzaam, spreken Nederlands. De omgeving is super, dicht bij Zadar, Sibenik, Biograd. Voor een etentje, drankje of ijsje, kun je in het gezellige Pakostane terecht. Deze camping wordt met liefde en zorg gerund.

Het was weer fantastisch

Danielle
30-7-2017

We hebben hier met onze kinderen van 9 en 12 weer een heerlijke week gehad. Veel speelmaatjes. Je loopt via een mooie houten trap zo het strand op. Nette douches en wc´s. We hebben uitstapjes naar Split, Sibenic en Biograd gemaakt. In andere jaren zijn we hier vandaan naar de watervallen van Krka geweest en hebben we een boottocht naar Nationaal park Kornati gemaakt. De eigenaren spreken Nederlands. Dit is erg handig. We komen zeker terug. Op loopafstand kun je brood halen en in het dorp Pakostane zijn veel restaurantjes en een paar kleine supermarkten. Op 10 minuten rijden is een grote Lidl. 's Avonds kun je langs de haven van Pakostane lopen en een ijsje halen.

Oude reviews (archief)

Dalmatie Ten Top

Wil
24-9-2016

Kleine camping afgescheiden met olijfbomen van de prachtige, heldere azuurblauwe zee. Zeer hartelijke ontvangst door Marica en zij is zeer behulpzaam, attent en vriendelijk. Lekker rustig in september en veel te zien in de omgeving. Het leuke stadje Pakostane over het strand zo'n 500 mtr heeft keuze te over met leuke terrasjes en restaurantjes pal aan de zee. Vriendelijke uitstraling en betaalbaar.

Geen minpunten als je van kleinschalig en primitief kamperen houdt.

Genoten van de rust, omgeving en Gastvrijheid met een hoofdletter.

Prima camping

marius
17-8-2016

Gastvrije ontvangst door de gastvrouw. Locatie is goed, zee is op loopafstand. Camping daarentegen is wat klein, redelijk veel plekken in de zon (voor camper natuur minder erg) maar voor een tent is dit toch wel erg warm in de zomer. Ook beetje jammer dat je met je eigen wc rol over de camping moet lopen en er geen zeep bij de wc staat. Voor een prijs van 32.50 verwacht je wel iets meer..

zon zee strand rust

Douwe Bakker
11-7-2016

Geen animatieteam, niet voor kinderen die zichzelf niet kunnen vermaken. De rust is eindeloos en leuke avondjes BBQ, wijnproeven etc. Een stadje buiten de campingpoort met leuke eetgelegenheden en niet giga toeristisch.

Het waren zeer vriendelijk mensen erg behulpzaam en een mooi appertement een echte aanrader .

We werden heel hatelijk ontvangen met een lekker wijntje

Vooral de zonsondergangen zijn vanaf het balkon erg mooi

Wij hebben de gehele maand juni hier gezeten er was een nieuw balkon gemaakt, en het uitzicht over de camping en de zee was perfect .

Wij komen hier zonder meer volgend jaar terug .

Vanaf het balkon heb je echt het camping gevoel nog

De inrichting was keurig van uit het pakostana kun je erg goed wandelen en fietsen.

Er zijn verschillende restaurants in de omgeving waar we ook veel vulling gebruik van hebben gemaakt

Je kunt van hier uit naar verschillende bezienswaardigheden zowel met de boot als met de auto.

vind het een goede camping

marleen -jean van gramberen parideans
28-5-2016

goede ontvangst van de gastvrouw en begaan met haar klanten altijd bereikt u te helpen . rustig om te ontspannen op de camping sanitair proper word twee keer per dag schoon gemaakt vind ik goed . wij gaan dit jaar terug

Mooie ligging

Wilhelmina en Johan
28-9-2015

Mooie kleine camping. Wij hebben hier een weekje gestaan en de hebben Fred alleen van afstand in zijn kantoortje zien zitten Marica daar in tegen is een fantastische gastvrouw die altijd langs kwasm voor een praatje. Jammer de er wat weinig sanitair is en dat we met de WC rol over het terrein moesten lopen. De plekken zijn aan de kleine kant.

Fijne camping met vriendelijke eigenaren

Rick & Karen
9-8-2015

Tijdens onze trip hebben wij hier 11 dagen gekampeerd. Een heerlijke kleine camping, met overal olijfbomen. Camping direct aan de Adriatische zee. Makkelijk te bereiken met een goede trap vanaf de camping. Met een paar minuutjes vanaf de camping lig je in het water. Langs de boulevard en in het dorp goede eetgelegenheden. Gezellig en op loopafstand. De camping zelf is rustig, geen animatie o.i.d., maar dat wil niet direct zeggen dat het niet kindvriendelijk is. Wij zagen veel kinderen die zich dagenlang vermaakten aan zee.

De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk. Ze kennen al hun gasten en maken bijna dagelijks wel een praatje met je. Ze hebben handige tips en willen je overal mee helpen!

Sanitair is altijd netjes op orde.

Bakker op loopafstand, Lidl op 10 minuten. Mooie omgeving. Aanrader: NP Kornati, boeken via de camping. Wij vonden het een geweldige ervaring om tussen de eilanden te varen, zoveel moois te zien en onderweg nog dolfijnen tegen te komen.

Fred en Marica: bedankt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamp Marin in Pakoštane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamp Marin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Autocamp Marin scoort een 8.26 uit 10 op basis van 66 reviews.