Aparthotel Belveder

Aparthotel
Aparthotel Belveder
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Belveder voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Belveder

Každý rok Belveder. Ochota, výborná kuchyně.

Zdena Černínová
15-7-2014

Nemám co vytknout.Maximání spokojenost.

Bel posto!

Alessia
11-8-2011

Aparthotel "Belveder"in Pag è una struttura di recente costruzione. Ottima pulizia, colazione a buffet (anche se secondo me troppo salato e poco dolce) e buona cena la sera. Pesce cucinato molto bene e servizio ottimo. Si può raggiungere comodamente il centro di Pag a piedi.

L'hotel ha una piccola piscina ma non ha spiaggia privata.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Belveder in Pag (op Pag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Belveder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Belveder scoort een 9.25 uit 10 op basis van 2 reviews.