Camping Ponta

0Tonen op kaart

3 Reviews over Ponta

• 9sandoz04-08-2013

Nature et bien-être

Le Camping Ponta est situé à l'écart d'Orebic, sur une pente dominant Orebic, Korkula, le canal et ses îles. Certains emplacements panoramiques sont idylliques. Une petite plage charmante est accessible depuis le camping, ainsi que les rochers Le vin de patron est tout-à-fait recommandable et son huile d'olive très parfumée. Par contre, pas de magasin sur place (le Market est à 5 km) et un "resto" de plage bien situé mais sans prétention culinaire. Ne comptez pas non plus avoir votre véhicule à côté de la tente. La région offre de belles découvertes pour qui aime se plonger entre mer et montagne.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7jpbourg05-08-2011

Kleine plekjes, mooi uitzicht

Samen met Adriatic zijn deze twee kleine campings vergroeid tot één bolwerk. Erg kleine plekjes om je tent neer te zetten, wel leuk voor kleine tentjes dus, niet voor de familie tenten. Je staat ook erg dicht op je buren, aan alle kanten. Ik kreeg een beetje het Pinkpopfestival camping gevoel. Sanitair wordt goed onderhouden, restaurant vonden wij matig, eetgelegenheden ( 2-tal barren) aan het water een stuk beter voor het geld. Weinig parkeerplekken, en al helemaal niet bij de tent. Beste plekken voor je tent zoeken (indien keuze) richting het water en steilere gedeelte. Orebic, Korcula(ferry) en supermarkten, allen op korte afstand.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Fam.Nieuwenhuis04-08-2010

Paradijsje!

Camping Ponta en camping Adriatic(eerder genoemd) zijn twee vergelijkbare campings die tegen elkaar aan liggen en door elkaar lopen. Ponta is een kleine,eenvoudige,camping met vriendelijk personeel, verzorgd sanitair en prachtige uitzichten. Het is een terassen camping en de plaatsen zijn niet groot. Met een kleine tent sta je er fanatstisch. Je kunt boven staan, waar je wat dichter op elkaar staat, en je kunt beneden staan waar je je eigen terrasje hebt met waanzinnige uitzichten! Wij stonden beneden en waanden ons in een waar paradijsje. Wakker worden met uitzicht op zee,bergen en mooie baaien die je vanuit je bed kunt zien, is heel erg fijn! Wel is het zo dat sanitair boven is en je niet met de auto bij de tent kunt komen.(wij moesten 75 treden lopen!)Adriatic bezit een prachtige beachbar en restaurant waar ook ponta gasten gebruik van kunnen maken. 's morgens komt er een bakkertje met vers brood. Wij vinden het een aanrader en gaan vast nog es terug!

• 8Staat v/h sanitair

Camping Ponta info