Camping Nevio

Camping Nevio
9,2

10 tips over Camping Nevio

heleen, 18-8-2014
Orebic zelf, niet veel te zien, wel lekker gegeten in bar "Karako". Heerlijke streekgerechten Fishermans Risotto (+/-paëlla), Brodet (Spaanse zarzuela), Bussabeis (Boillabaise), grill, enz. Ook heerlijk gegeten in de bergen (carpaccio met truffel, alles zelfbereid, zelfs de limonade, door een familie). Bezoek Ston (muur), bezoek Dubrovnik, bezoek Korcula (mini-Dubrovnik), boot huren (slechts 80 euro voor een hele dag) en eilandjes aandoen. Het is er zo stil dat je 's avonds de jakhalzen hoort
Siem, 15-8-2014
Trapveldje en ontmoetingsplek voor de jeugd zou een perfecte aanvulling zijn.
mjhv, 18-9-2013
Korcula, Loviste, Ston, Dubrovnik. Neem een ligbedje mee voor op de kiezels. geen overbodige luxe! Als je een huisje huurt via de camping zit al het linnen (handdoeken,theedoeken, lakens) al in het huisje en wordt om de drie dagen vernieuwd! Super! Scheelt hoop inpak ruimte in de auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Nevio voor je op een rij gezet:

Arie, 18-8-2013

Uitstapjes naar Korcula en dubrovnik moet je wel gedaan hebben als je hier ben.

Peter, 20-7-2013
Ga met de boot vanuit de camping naar Korcula
Mirjam Rubingh, 12-1-2013

Dagtocht naar Dubrovnik, met de Ferry oversteken naar Makarska Riviera, Hvar, Korcula bezoeken.

Overigens vinden wij Orebic minder leuk dan andere Kroatische stadjes.

carmen, 3-9-2012
Ga met de boot vanaf Ploce naar het schiereiland toe !, er mogen caravans op, is maar een uur varen en dan een kleine 20 minuten rijden naar de camping. Let wel op de tijden hij vaart 5x per dag!
Pietie, 21-8-2012
De camping heeft een eigen boot die uitstapjes maakt naar Mljet en je kunt iedere morgen om half 10 met een soort bus-bootje naar Korcula, en om 13.00 weer terug.
gloerich, 17-3-2012

Als je er bent zeker de Zwaarddans (Moreska) bezoeken

Wordt op Korcula-stad regelmatig uitgevoerd

wendy, 7-5-2011

als je heerlijk wil eten in het dorpje orebic dan moet je zeker naar kanoba babilon gaan

daar kun je heerlijk zitten en lekker eten voor niet al te duur

wij hebben daar de hele 14 dagen gegeten

als je bijvoorbeeld friet met snitzel bestelde dan kreeg je niet 1 maar 2 snitzels

en ook kun krijg je daar gewoon de kurry en mayo fles, kun je zelf bebalen hoeveel je wil

echt ideaal we kwamen ook heel veel mensen tegen die daar ook steeds terug kwamen eten, echt leuk

We hebben een aantal aanbieders voor Nevio voor je op een rij gezet: