Camping Pod Maslinom

Camping Pod Maslinom
8,7

3 tips over Camping Pod Maslinom

Thom, 28-9-2015
Dubrovnik, Herzig novi in Montenegro.
Jack, 22-8-2012
Wanneer je wilt duiken wilt dan is duikcentrum Aquarius in Mlini een goed adres. Goed geoutilleerd. Hele dag weg met de boot, 2 duiken en een goede smakelijke lunch aan boord. Gaat allemaal heel relaxed en heel redelijk geprijsd. Ook niet-duikers kunnen mee om te snorkelen of gewoon voor de gezelligheid. Flessen water gratis. Prijsindicatie, incl lunch: met eigen materiaal 35 euro, wanneer je spullen moet huren ben je 75 euro kwijt voor de hele dag en als passagier 25 euro (prijzen zomer 2012)
Jack, 22-8-2012
Ga in het hoogseizoen niet overdag naar Dubrovnik. Het is dan afgeladen met toeristen, vooral wanneer er cruiseschepen aangemeerd liggen.. Probeer 's avonds te gaan, veel rustiger, gezelliger en koeler