Camping Pod Maslinom

36 reviews over Camping Pod Maslinom in het Nederlands

Betaalbare en gezellige camping

Van Bale,
13-1-2018

Sanitair was prima, Dubrovnik is echt prachtig, alleen de weg naar het strand was erg steil en niet prettig, zeker niet in de zomerse hitte.

Een prima camping

Marnix,
5-9-2017

Op vakantie in Kraotie wouden mijn vriendin en ik graag Dubrovnik bezoeken. Op de bonnefooi die kan op gereden(lange rit ivm douane, hou daar rekening mee) en uitgekomen bij camping Pod Maslinom. Eerste indruk was een kleine gezellig camping met een paar mooie plekken met goed uitzicht. Het sanitair is wat verouderd maar wordt prima schoongemaakt waardoor dit geen probleem is. De camping zit op ongeveer 10 min lopen op een zeer stijl pad van het strand met een zeer pittoresk restuarant. Hier de mooiste zonsondergangen kunnen bekijken.

Als uitvalsbasis naar Dubrovnik voldoet de camping ook goed, we konden instappen op de bus voor de camping en er gaat 2x per uur een bus van en naar de camping. Als je met de auto wil hou dan rekening met hoge parkeerkosten, dit zou ik dan ook niet adviseren.

Al met al is de camping een aanrader voor iedereen die de camping gebruikt als uitvalsbasis. Ik kan geen goede mening geven voor gezinnen met kinderen maar ik denk dat hiervoor de camping minder geschikt is, maar voor een paar dagen kan het altijd natuurlijk.

Behulpzame eigenaar/beheerders, mooie schaduwrijke plekken (zeker als het zo warm is is dat erg fijn), schoon sanitair, warm water. Redelijke vrije plekken, dus niet het gevoel dat je hutjemutje staat. Nog een service waarbij je door een busje vanaf de camping naar een restaurant in het dorp er naast kan worden gebracht. Klein winkeltje op loopafstand. De weg naar het strand, wat overigens erg leuk is voor kinderen omdat ze er lekker kunnen duiken, is inderdaad wat steil op de terugweg naar de camping. Je doet er 10 minuten lopend over wat wel weer te doen is. Ga zeker niet met de auto de weg af naar beneden, want zonder 4 wiel aandrijving is het lastig om weer terug naar boven te rijden!

Prima camping

Jozien,
5-8-2017

Wij vonden dit een heel fijne camping. Op prima afstand van Dubrovnik, wat uitstekend te bereiken is met de bus die voor de camping stopt. Het sanitair is misschien wat gedateerd, maar superschoon. De hele dag wordt er schoongemaakt. De eigenaar is heel vriendelijk en geeft goede tips voor uitjes. Er wordt goed Engels gesproken. Wij hadden een heerljke plek in de schaduw. Groot nadeel is de ligging tov het strand, de weg erheen is erg stijl. Het strand is wel lekker en er ligt een leuk restaurantje aan. Maar die weg ....... Camping Pod Maslinom is zeker een aanrader.

Een kleine camping, in een olijfgaard. Heel schoon eenvoudig sanitair. Gratis wifi bij de receptie, waar me ook een drankje kan kopen. Op loopafstand van de Zee, welke te bereiken is via een hele steile weg.

Een bushalte naar Dubrovnik is vlakbij aan de weg.

Fijne camping voor een bezoek aan Dubrovnik

Hanny van Heteren
30-9-2016

Ondanks de eenvoud van de camping is het er goed toeven. De eigenaars zijn erg behulpzaam op allerlei gebied. Het sanitair (douche met douchegordijn!) wordt brandschoon gehouden. De ligging ten opzichte van Dubrovnik is ideaal: de bus stopt voor de deur.

Prima camping met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Veel schaduwrijke plekken.

Via een steile weg loop je naar de zee (kun je ook met auto naartoe)

Met de auto ben je binnen het halfuur in Dubrovnik.

Schoon sanitair. Even wennen aan het douchegordijn, maar was uiteindelijk geen probleem.

Er is verder niets te doen voor kinderen, maar we hebben op deze camping ook maar 4 dagen gekampeerd. Vanaf hier dagtochten gemaakt naar o.a. Dubrovnik, Kotor (Montenegro) en Mostar (Bosnië)

Leuke eenvoudige camping. Sanitair is eenvoudig, maar prima schoon. Ik zou alleen adviseren om de douchegordijnen te vervangen voor deuren. Bij een klein beetje wind waait het gordijn open. Camping ligt aan de kustweg naar Dubrovnik en daar ben je binnen een half uurtje rijden. Parkeren in één van de garages is best kostbaar (5 euro per uur). Al was dat voor ons (met 4 kinderen) nog goedkoper dan met de bus. Plaatsen kun je zelf uitzoeken. Mensen zijn erg vriendelijk en is voor ons best voor herhaling vatbaar.

Fantastische camping

Marius
17-8-2016

Super camping, goede locatie, gastvrij en goed onderhouden sanitair. Camping plaatsen liggen op verschillende terrassen in de schaduw. Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Dubrovnik en omstreken. De bus stopt voor de camping waardoor je ook snel en goedkoop in Dubrovnik bent. Voor 16 euro per nacht is dit een pareltje.

Vriendelijke camping

M.Polman
13-8-2016

Leuke camping met prachtige, schaduwrijke plekken. Mooie omgeving met stranden. Op een half uur rijden van Dubrovnik.

Sanitair is eenvoudig maar schoon en netjes.

Voor kinderen is er niets te doen qua speelgelegenheid.

Strandje via een zeer steile bergweg te bereiken. Leuke plek met eettentje.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pod Maslinom in Orasac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pod Maslinom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.