Camping Pod Maslinom

+63/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 45 reviews
  • 9.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

46 Reviews over Pod Maslinom

• 10Miriam21-09-2021

Prima camping op super locatie

Schone camping. Ideaal om de stad dubrovnik te bezoeken. Met de bus voor twee euro in de stad. Winkeltje op loopafstand en een stijl pad naar een klein strandje aan de zee. Wc en douche keurig schoon. Ontzettend vriendelijk personeel die met je meeloopt om een fijne plaats te zoeken. Plaatsen in de schaduw of met uitzicht op de zee.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8tessa18-08-2019

Mooie maar onrustige plek

Mooie camping maar het maakt wel echt uit waar je staat. Meer naar boven, bij de receptie en de weg is het heel onrustig,een komen en gaan van campers en nogal luidruchtige Polen. De doorgaande weg hoor je de hele nacht, met name het vrachtverkeer. De meeste mensen staan hier een paar dagen, vooral om Dubrovnik te bezoeken. Deze stad wordt overspoeld door toeristen, voor ons een beetje te veel van het goede. Toiletten en douches heel netjes. Strandje onderaan de camping prachtig en restaurantje met heel mooi uitzicht en lekker eten. In nabij gelegen dorpje kleine dure supermarkt voor de basale boodschappen.

• 9Tjitske07-06-2019

Heerlijk rustig hier

Rustige camping, niks te beleven, heerlijk. Redelijk veel schaduw onder oude bomen. Schoon sanitair, warm water, zeeppompje bij de wastafels. Je bent niet zomaar op het kiezelstrand, daar kom je via een steile asfaltweg, 15%. Daar is ook een eettentje/pizzeria. Bus naar Dubrovnik (15 kuna) stopt voor de deur en brengt je daar in 20 min. Rijdt ieder uur v.v. Niet met de auto naar Dubrovnik gaan, parkeren kost 75 kuna/u. en er is te weinig parkeerruimte. Bij receptie plattegrond van Dubrovnik en dienstregeling vd bus verkrijgbaar. Personeel op de camping uitermate vriendelijk. We hadden panne met het slot van onze caravan, er werd alles in het werk gesteld om ons te helpen. Klasse! Er is geen winkeltje op de camping maar op 5 min. lopen vind je een dorpswinkeltje. Je hoort op de camping wel wat verkeer in de verte maar dit is niet storend.

• 9Van Bale13-01-2018

Betaalbare en gezellige camping

Sanitair was prima, Dubrovnik is echt prachtig, alleen de weg naar het strand was erg steil en niet prettig, zeker niet in de zomerse hitte.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Marnix05-09-2017

Een prima camping

Op vakantie in Kraotie wouden mijn vriendin en ik graag Dubrovnik bezoeken. Op de bonnefooi die kan op gereden(lange rit ivm douane, hou daar rekening mee) en uitgekomen bij camping Pod Maslinom. Eerste indruk was een kleine gezellig camping met een paar mooie plekken met goed uitzicht. Het sanitair is wat verouderd maar wordt prima schoongemaakt waardoor dit geen probleem is. De camping zit op ongeveer 10 min lopen op een zeer stijl pad van het strand met een zeer pittoresk restuarant. Hier de mooiste zonsondergangen kunnen bekijken.

Als uitvalsbasis naar Dubrovnik voldoet de camping ook goed, we konden instappen op de bus voor de camping en er gaat 2x per uur een bus van en naar de camping. Als je met de auto wil hou dan rekening met hoge parkeerkosten, dit zou ik dan ook niet adviseren.

Al met al is de camping een aanrader voor iedereen die de camping gebruikt als uitvalsbasis. Ik kan geen goede mening geven voor gezinnen met kinderen maar ik denk dat hiervoor de camping minder geschikt is, maar voor een paar dagen kan het altijd natuurlijk.

• 8Rob11-08-2017

Prima camping voor oa bezoek aan Dubrovnik.

Behulpzame eigenaar/beheerders, mooie schaduwrijke plekken (zeker als het zo warm is is dat erg fijn), schoon sanitair, warm water. Redelijke vrije plekken, dus niet het gevoel dat je hutjemutje staat. Nog een service waarbij je door een busje vanaf de camping naar een restaurant in het dorp er naast kan worden gebracht. Klein winkeltje op loopafstand. De weg naar het strand, wat overigens erg leuk is voor kinderen omdat ze er lekker kunnen duiken, is inderdaad wat steil op de terugweg naar de camping. Je doet er 10 minuten lopend over wat wel weer te doen is. Ga zeker niet met de auto de weg af naar beneden, want zonder 4 wiel aandrijving is het lastig om weer terug naar boven te rijden!

• 10AUGUSTO10-08-2017

OTTIMO CAMPEGGIO, LO CONSIGLIO VIVAMENTE

PERSONALE ACCOGLIENTE E DISPONIBILE, PRONTO A SODDISFARE OGNI ESIGENZA. CONSIGLIATO A CHI CERCA LA TRANQUILLITA'. SERVIZI IGIENICI SEMPRE MOLTO PULITI. FERMATA BUS SUBITO FUORI DAL CAMPEGGIO.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Jozien05-08-2017

Prima camping

Wij vonden dit een heel fijne camping. Op prima afstand van Dubrovnik, wat uitstekend te bereiken is met de bus die voor de camping stopt. Het sanitair is misschien wat gedateerd, maar superschoon. De hele dag wordt er schoongemaakt. De eigenaar is heel vriendelijk en geeft goede tips voor uitjes. Er wordt goed Engels gesproken. Wij hadden een heerljke plek in de schaduw. Groot nadeel is de ligging tov het strand, de weg erheen is erg stijl. Het strand is wel lekker en er ligt een leuk restaurantje aan. Maar die weg ....... Camping Pod Maslinom is zeker een aanrader.

• 9Riek07-10-2016

Fijne kleine camping, in de omgeving van Dubrovnik

Een kleine camping, in een olijfgaard. Heel schoon eenvoudig sanitair. Gratis wifi bij de receptie, waar me ook een drankje kan kopen. Op loopafstand van de Zee, welke te bereiken is via een hele steile weg. Een bushalte naar Dubrovnik is vlakbij aan de weg.

• 8Hanny van Heteren30-09-2016

Fijne camping voor een bezoek aan Dubrovnik

Ondanks de eenvoud van de camping is het er goed toeven. De eigenaars zijn erg behulpzaam op allerlei gebied. Het sanitair (douche met douchegordijn!) wordt brandschoon gehouden. De ligging ten opzichte van Dubrovnik is ideaal: de bus stopt voor de deur.

Camping Pod Maslinom info

• SchaduwplaatsenAanwezig