30 reviews over Camping Sirena in het Nederlands

Weeral prachtig

Schols - Zulj rudi ,vinka en lisa
12-8-2018

In 2017 voor de eerste keer hier geweest , dit jaar met onze dochter geweest voor een week . Een super week gehad op deze camping , zeer goed ontvangen door Milan en zijn familie ,ook de obers en de muzikanten hebben ons een zeer aangename week bezorgd ,hier komen we volgend jaar zeker terug , dit is een aanrader voor degene die voor rust, mooi strand en zeker heerlijk eten komen , sanitair word voordurend gepoetst , de kok en zijn team doet uiterst hun best en s avonds op het terras is het uiterst gezellig , Zeker doen als jullie in de buurt zijn Bedankt voor de mooie week Rudi,Vinka en lisa

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Slechte ervaring

Hankie
16-9-2017

Afgaande op reviews kwamen we op deze overvolle camping. Het viel erg tegen! Hele kleine plek,we werden ingeklemd, weinig sanitair, Slechte prijs-kwaliteit verhouding

Gereisd Met vrienden in september 2017

Een mooie camping met een prachtig uitzicht

Schols Rudi
27-7-2017

Een week op deze mooie locatie gestaan met rotsstranden , gewoon strand , restaurant was geweldig met alle dagen een suggestiemenu met allemaal verse produkten ,Milan de eigenaar en zijn familie maakt van uw vakantie een topvakantie,elke avond livemuziek .het sanitair word voordurend proper gehouden ,Al bij al wij komen volgend jaar zeker terug

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastische plek!

Sharon
18-7-2017

Een terrassencamping nabij omis. Schitterend uitzicht vanaf de plek waar wij stonden. Een eetgelegenheid bij de camping met uitzicht op zee. Prijs/kwaliteit heel goed. Camping is niet geschikt voor rolstoel of kinderwagen. Een paar trappen af en je komt op een kiezelstrand met strandbar. Wij hebben het geweldig gehad, waren van plan om 2 dagen te blijven en is een week geworden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Reservering voor 2e keer niet gerespecteerd

Claudia
22-7-2016

Ik heb deze camping die op zich erg mooi gelegen en gezellig is sinds 2010 frequent bezocht. Deze keer is mijn reservering na meerdere mailcontacten (gestart ongeveer 6 weken van tevoren) voor de tweede keer (net als vorig jaar) niet gerespecteerd. Net voor aankomst nog contact gehad, was allemaal 'no problem' en de gereserveerde plaats is gewoon zonder excuus of uitleg weer aan iemand anders gegeven. Ik ken deze mensen overigens persoonlijk en die hadden een andere plaats gereserveerd en waren ineens op de plek gezet die ik gereserveerd had. De 'oplossing' van Milan bleek dan te zijn om ons op een ander plek te zetten waar we helemaal niet wilde staan (ingebouwd tussen de tenten en hele families, veel lawaai, geen privacy, geen plaats om de stoeltjes te zetten, middenin de zon etc) en daar moesten we dan wel binnen 4 dagen verhuizen omdat het 'gereserveerd' was.

Naast het feit dat we dus niet de plaats hadden die we wilden of iets gelijkwaardigs konden krijgen waren de dames van de receptie duidelijk niet gecharmeerd van onze klacht. Mij werd voorgesteld volgende keer dan maar niet te reserveren en maar te nemen wat er op dat moment vrij was (erg vreemde redenering) .Deze houding vind ik eigenlijk nog het ergste van het hele verhaal. Daarnaast konden we vervolgens rekenen op boze blikken en werd er wat lastig gedaan door ons te vragen om de auto te verplaatsen die helemaal niet in de weg stond etc. Doordat ik deze camping frequent bezocht heb weet ik dat het probleem met de reserveringen schering en inslag is op deze camping. Bovendien kwam een ander koppel tegelijkertijd met ons aan een blijkbaar waren zijn bozer en/of belangrijker want hun gereserveerde plaats werd wél leeggemaakt door tenten te verplaatsen.

Daar rijd je dan 1700 km voor. Als ik dit van tevoren geweten had was ik hoogst waarschijnlijk niet eens deze kant op gekomen aangezien er in Kroatie veel campings zijn maar weinig goede en gezellige. Dit heeft dus planning het eerste deel van onze vakantie flink overhoop gehaald aangezien het niet gemakkelijk is in het hoogseizoen zomaar een andere leuke plek te vinden.

Er zijn dus enkele fijne plaatsen op deze camping voor tenten (zoals degene die we gereserveerd hadden) maar meer minder fijne plaatsen voor tenten op deze camping. Uiteindelijke betaal je voor al deze plaatsen hetzelfde. Het eten op de camping is ok maar wel duurder dan in de gemiddelde Kroatische konoba in deze streek.

Al met al toch (zeker in het hoogseizoen) niet meer voor herhaling vatbaar na deze ervaring. Naar mijn idee is gastvrijheid het allerbelangrijkste en daar was op deze manier geen sprake van.

Gereisd Met partner in juli 2016

misschien

Jan
15-7-2016

Buiten dat het een fantastische plek is, de eigenaar Milan en z'n familie heel goed hun best doen, de muziek en eten uitstekend zijn, schort er inderdaad wat met het reserveren. Er is daar personeel aanwezig wat het blijkbaar niet zo nauw neemt met afspraken, toen wij met onze camper aankwamen, werd ons verteld dat we een half uurtje moesten wachten, omdat ons plekje nog niet vrij was, na een uurtje op terras, nogmaals bij de receptie geinformeerd, waarop ze na veel zoeken en bellen terugkwam met de mededeling dat die mensen binnen 5 min. weg zouden zijn. uiteindelijk kwamen ze na een halve dag opdagen, waarop ik erg onvriendelijk tegen die mensen gereageerd heb, die gaven aan dat de dame van de receptie zei doe maar rustig aan", waarop ik ze erbij gehaald heb om te vragen wie de waarheid sprak, maar daar liet ze zich niet over uit, ook niet tegenover de mensen die toen op dat plek stonden, voor mij was het wel duidelijk dat de receptioniste stond te liegen. Ik hoop dat Milan deze berichten ter harte neemt en z'n personeel duidelijke instructies geeft, zou jammer zijn dat zo'n mooi gezellig plekje ten onder gaat door zoiets.

Gereisd Met partner in juni 2016

Super Camping op Super locatie.

Roy
31-7-2014

Een camping op een fantastische locatie. Of je nu voor je tent zit, de afwas aan het doen bent of op het terras een drankje doet overal het fantastische uitzicht.

Sanitair was eerst wel even schrikken. Erg oud en niet van deze tijd. Het was wel zeer schoon en werd continue schoongemaakt.

Het restaurant is super. Betaalbaar en goed eten. Leuke live muziek (iedere avond het zelfde duo) Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Bij het restaurant vind je tevens een klein winkeltje voor je brood en andere basis artikelen.

Camping heeft een privéstrandje (lastig het water in te gaan) maar ook links en rechts een openbaar strand. Water super helder. Mogelijkheid tot het aanleggen van een boot. Ook nog dolfijnen gezien.

Nadeel tijdens ons verblijf was de extreem harde wind. S'nachts de tentharingen uit de grond getrokken. Dus niet rustig geslapen. Heeft te maken met de locatie van de camping, wellicht hadden wij gewoon pech.

Al met al een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juli 2014

Heel fijne camping

Marcel
30-8-2013

Hou je van een kleinschalige camping zonder poespas, zoek dan niet verder en ga naar camping Sirena! Het is niet allemaal strak geregeld met genummerde plaatsen, strakke reserveringen, animatie enz... Milan (eigenaar) zorgt er voor dat je geen nummer bent maar echt een gast van zijn camping. Elke dag is hij te vinden in en rond het restaurant. Wil je wat drinken, heb je het naar je zin, hoe is het eten? Zeg wat je wilt en hij regelt het, super! Is er geen personeel in de supermarkt (8m2), neem je artikelen maar mee en schrijf het op in een schriftje. Camping kent grofweg 2 delen: tenten (schaduw)/caravan, camper (weinig schaduw). Het kan flink waaien, hou daar rekening mee. Uitzicht vanaf bijna alle plekken TOP. Douches/toiletten zeer schoon (niet nieuw), restaurant TOP en zeer betaalbaar (eten en drinken 2 pers € 20,- tot € 30,-). Zee en strand superhelder en niet massaal. Camping heeft kleine haven (€ 7,- p/d) alleen met dikke 4wd leg je een boot te water. Zeer tevreden!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Puur genot

merrel
5-11-2012

Prachtig gelegen terassencamping, waarbij de eigenaar het je nog naar je zin wilt maken. Het leuke is dat hij dit ook echt doet. Verwacht geen mega populaire camping met veel faciliteiten, dit heeft de camping ook niet nodig. Het uitzicht vanaf de camping over de baai is werkelijk magnefiek. Leuke strandjes met een dito strantent maakt het op de camping af. Je kunt zelfs nog genieten van een goede maaltijd in het restaurant!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Heerlijke camping

Frank
11-9-2012

Na dat de keuze op Kroatië was gevallen op zoek gegaan naar een kleinschalige rustige camping aan de kust in Dalmatië. Op basis van de beoordelingen voor Sirena gekozen en gereserveerd. (Tip: niet mailen maar bellen) Keurig ontvangen, plek iets aan de kleine kant voor onze grote tent maar uitzicht maakte alles goed. Ligging van de camping is fenomenaal. Eigenaar Milan inderdaad een zeer gastvrije man voor wie niks te gek is en het restaurant is heerlijk. Lekker eten en een live muziekje erbij zorgen voor een hele intieme sfeer. Sanitair niet nieuw maar prima in orde en schoon. Wel achter een douchegordijntje douchen maar dat stoort niet. Afwassen met uitzicht op zee is uniek. Mooi rustig strandje met heel helder water dus heel mooi voor de snorkelaars.

Omis is is een heel leuk plaatsje, 10 minuten met de auto en kan ook met de bus die voor de camping stopt. Bus rijdt ook door naar Split. Wij hebben al besloten nog eens terug te gaan naar deze camping, het was echt geweldig.

Gereisd Met partner in augustus 2012

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sirena in Omis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sirena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.