Appartement Holiday Village Sagitta

Kroatië, Dalmatië, Omis

2.7Onvoldoende

• 1.7Inrichting
  • 1.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Village Sagitta voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

9 reviews over Appartement Holiday Village Sagitta

• 2019
    2Miriam Otterspeer07-09-2019

De hel van Kroatië

Dit hotel moet men niet boeken. Voor ouderen niet te doen. Wij waren met onze kleinkinderen, die ons moesten helpen. Het beloofde zwembad is er niet! Trap er niet in. Dit hotel had eigenlijk niet meer open gegaan, maar iemand heeft er geld ingestopt. Die waterval is ook nep. Taxi naar het stadje Omis moet je bij de receptie boeken, voor drie uur mag je naar Omis. €10, pp. Ze moest van ons een normale taxi bellen, €15 totaal. Ontbijt wordt om half tien al niet meer aangevuld. Het is er afschuwelijk. Nog nooit een slechte review geplaatst, want je bent nu eenmaal niet thuis. Als ik niet om man met kar had gevraagd, hadden we alles zelf naar boven moeten beklimmen. Dat deden ze bij andere mensen, ze moeten het aanbieden. Het gaan niet om hoogte zoals in een flat. Personeel woonde erachter en zij kwamen zelfs met scooter, omdat de hoogte niet te doen is. Mensen met auto gingen per auto naar eetzaal/strand. Drinken mag niet op strand.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2Mir Otterspeer26-08-2019

De hel van Kroatië geen drinken op strand, trap op

Terwijl ik dit schrijf verblijf ik nog met echtgenoot en kleinkinderen, in het kamp. Ik heb nog nooit een slecht review geschreven, want je moet je aanpassen. Bij aankomst was de kamer nog niet klaar, om 14:00 uur moesten we terugkomen. We mochten om 12:00 uur gaan lunchen. We besloten het zwembad op te zoeken. ER IS HELEMAAL GEEN ZWEMBAD! De bungalow die wij hadden geboekt, werd een appartement. Marieke ,de hostess, heeft na enig aandringen ervoor gezorgd dat wij 2 dagen later de bungalow kregen.De hoogte is mijn dood haast geworden, dus boek dit niet. Ontbijt is tot 10:00 uur, maar om half tien is alles leeg, door varkens die maar bleven stapelen en vervolgens de helft lieten staan.Wij besloten zelf brood te kopen en thuis te ontbijten. Zo konden de kinderen uitslapen want 08:00 uur opstaan in je vakantie is geen optie.Wij wilden er meteen weg. Een Franse fam is dat gelukt, dankzij Marieke Ons gaf ze 2dgn n car. Strand slecht.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    8M.22-08-2018

Super vakantie gehad!

Wij hebben half augustus een weekje verbleven in het Sagitta hotel. Wij zaten op de bovenste verdieping waardoor we 5 trappen moesten nemen naar het restaurant. Dus als je slecht ter been bent is dit echt niet ideaal. De kamers werden elke dag schoon gemaakt, en iedere dag kregen we schone handdoeken. Het eten in het hotel was echt heerlijk. Elke dag lag er iets anders op het buffet. Veel verschillende soorten groente, elke dag 2/3 soorten vlees en vis. Het eten was goed van temperatuur en werd goed bijgevuld. Wij huurde elke dag op het strand naast het hotel strandbedjes. 50 kuna voor 2 bedjes en een parasol. Wij waren erg verbaast over de leuke animatie voor kinderen en volwassenen. Elke avond was er een kinderdisco waar minimaal 40 kindjes aan mee deden. 's avonds was er ook animatie voor volwassenen, een muziekquiz of livemuziek. 's ochtends was er aquarobics in de zee, erg leuk om aan mee te doen of naar te kijken.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

8Melissa Bakker01-08-2017

Goede prijs/kwaliteit

Het hotel is gelegen op een mooie plek. Vanuit het hotel heb je zeezicht. De kamers zijn eenvoudig maar wel goed schoon, dit wordt ook elke dag gedaan. Nadeel is dat ze al om half 7 beginnen dus uitslapen zit er niet in. Het eten in het hotel is matig, weinig keuze en bijna geen vers fruit wat zonde is gezien de markt verder op. Bij het hotel kunnen er excursies geboekt worden dit kun je beter doen in het dorp Omis daar zit precies dezelfde bedrijf die hun gebruiken maar dan 100 kuna goedkoper. Het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn door de hoogte verschillen en het ontbreken van een lift. De busverbindingen zijn goed en makkelijk. Het strand is heel erg mooi alleen het is geen zandstrand, allemaal kiezeltjes dus waterschoenen zijn een must. De zee is ook heel mooi en perfect om in te snorkelen. Verder een prima 3 sterren hotel op mooie plek. langer dan een week zou ik niet adviseren.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 5Bontjer24-05-2017

Geen 3 sterren waardig

Grote hoogte verschillen op het ressort. Huisjes zijn te klein en slecht onderhouden, met zeer weinig comfort. Het eten in het restaurant is van een goede kwaliteit, opruimen van borden, glazen is minder Met het meeste personeel krijg je geen contact, alleen bij de receptie Hier spreken zij ook engels, indruk dat de rest van het personeel geen engels kan spreken.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Bas Ouwehand17-07-2015

Kan beter

Het is een prachtige plek waar dit resort ligt. Het personeel is typisch Oostblok (alleen Kroatisch en het raar vinden als je dat niet kunt, Engels is matig ,op het balipersoneel na) Als je uit wil slapen en bijvoorbeeld om 11 uur wil ontbijten kan dit niet, in zwemkleding mag je niet in het café /restaurant komen etc. NIET GESCHIKT VOOR OUDEREN

Gereisd in juli 2015

Appartement Holiday Village Sagitta info