Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°21°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Village Sagitta voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Holiday Village Sagitta in het Nederlands

Super vakantie gehad!

M.
22-8-2018

Wij hebben half augustus een weekje verbleven in het Sagitta hotel. Wij zaten op de bovenste verdieping waardoor we 5 trappen moesten nemen naar het restaurant. Dus als je slecht ter been bent is dit echt niet ideaal. De kamers werden elke dag schoon gemaakt, en iedere dag kregen we schone handdoeken. Het eten in het hotel was echt heerlijk. Elke dag lag er iets anders op het buffet. Veel verschillende soorten groente, elke dag 2/3 soorten vlees en vis. Het eten was goed van temperatuur en werd goed bijgevuld. Wij huurde elke dag op het strand naast het hotel strandbedjes. 50 kuna voor 2 bedjes en een parasol. Wij waren erg verbaast over de leuke animatie voor kinderen en volwassenen. Elke avond was er een kinderdisco waar minimaal 40 kindjes aan mee deden. 's avonds was er ook animatie voor volwassenen, een muziekquiz of livemuziek. 's ochtends was er aquarobics in de zee, erg leuk om aan mee te doen of naar te kijken.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Goede prijs/kwaliteit

Melissa Bakker
1-8-2017

Het hotel is gelegen op een mooie plek. Vanuit het hotel heb je zeezicht. De kamers zijn eenvoudig maar wel goed schoon, dit wordt ook elke dag gedaan. Nadeel is dat ze al om half 7 beginnen dus uitslapen zit er niet in. Het eten in het hotel is matig, weinig keuze en bijna geen vers fruit wat zonde is gezien de markt verder op. Bij het hotel kunnen er excursies geboekt worden dit kun je beter doen in het dorp Omis daar zit precies dezelfde bedrijf die hun gebruiken maar dan 100 kuna goedkoper. Het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn door de hoogte verschillen en het ontbreken van een lift. De busverbindingen zijn goed en makkelijk. Het strand is heel erg mooi alleen het is geen zandstrand, allemaal kiezeltjes dus waterschoenen zijn een must. De zee is ook heel mooi en perfect om in te snorkelen. Verder een prima 3 sterren hotel op mooie plek. langer dan een week zou ik niet adviseren.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 3 sterren waardig

Bontjer
24-5-2017

Grote hoogte verschillen op het ressort. Huisjes zijn te klein en slecht onderhouden, met zeer weinig comfort. Het eten in het restaurant is van een goede kwaliteit, opruimen van borden, glazen is minder Met het meeste personeel krijg je geen contact, alleen bij de receptie Hier spreken zij ook engels, indruk dat de rest van het personeel geen engels kan spreken.

Gereisd Met partner in mei 2017

Kan beter

Bas Ouwehand
17-7-2015

Het is een prachtige plek waar dit resort ligt. Het personeel is typisch Oostblok (alleen Kroatisch en het raar vinden als je dat niet kunt, Engels is matig ,op het balipersoneel na) Als je uit wil slapen en bijvoorbeeld om 11 uur wil ontbijten kan dit niet, in zwemkleding mag je niet in het café /restaurant komen etc. NIET GESCHIKT VOOR OUDEREN

Gereisd Anders in juli 2015

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Ticket service

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Holiday Village Sagitta in Omis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Holiday Village Sagitta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.