Camping Galeb

Meer campinginfo

53 reviews over Camping Galeb

• 6Iris14-08-2019

Niet bijzonder

Wij hebben hier 5 dagen gestaan. Als je 's avonds wilt douchen, dan is het water koud en vies. Ook is het zwembad niet heel schoon omdat het er vol zit met mensen dus wij kozen liever voor de zee. Ook al ligt het mooi aan de zee, ik zou hier niet nog een keer naartoe gaan. Het staat vaak mooier aangeschreven dan dat het is.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 6Amber14-08-2019

Prima voor een paar nachten

Ik zou zelf niet nog een keer voor deze camping kiezen. Het is een prima camping voor een paar nachten, dat wel. Redelijke plaatsen, dicht bij het strand (wat overigens een zandstrand is), zwembad erbij en een restaurant met cocktailbar. Ook zaten wij vlakbij de toilet/douche gebouwen dus dit was wel prettig! Nadeel is dat elke avond de douches koud zijn.. dit vind ik best wel slecht! Ook zit het zwembad altijd propvol en is het strand ook druk. Daarnaast wilden wij bij de receptie iets vragen over hoe we naar het eiland Braç konden komen en hierop kregen we een antwoord waar we echt 10 keer niks aan hadden. Ze deed geen enkele moeite om ons hier mee over te vertellen. Kortom, een prima camping voor even maar ik zou het niet nog een keer boeken.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 2018
    7Anoniem30-12-2018

Je moet van een paar dingen op de hoogte zijn...

De locatie is prachtig. Wij hadden een van de 10 stacaravans op het strand met jacuzzi. In begin juni was er nog niemand, dus hadden we echt een privé strand. Echter deed de jacuzzi naast ons het niet. Camping Galeb wist dit en voerden een toneelstukje op bij nieuwe gasten. Zij deden dit pas een dag later en gingen druk staan bellen en weer opnieuw "schoonmaken". De vorige gasten hadden ook al korting gehad. Een onderdeel moest nog binnen komen, een week daarvoor al. Wij hebben de manager op hun gedrag aangesproken. Camping galeb kan de stroom niet aan vertelde de manager, dus liegen ze tegen gasten. De jacuzzi’s knallen eruit en zijn koud. Die van ons deed het wel, maar mijn man maakte hem schoon. Wij hebben ervoor gezorgd dat wij een caravan hadden, die achter de webcam staat. Wij wilden niet wereld wijd bekeken worden op vakantie. Op camp galeb waren ze niet vriendelijk en gastvrij, alleen de dame die de excursies verzorgde was erg vriendelijk. Mijn man is via camp galeb naar plitvice meren gegaan. Voor een 3 jarige was camp galeb mooi. Aflopende zandstrand voor onze caravan, een zwembad waar je binnen 2 minuten was en een prachtig stadje waar je heen kon lopen. Alleen na een week werd het drukker en inderdaad veel drank gebruik. De overige caravans zou ik zelf nooit boeken. Veel staan letterlijk naast elkaar op de weg, waar het inderdaad stonk. De 10 caravans op het strand waren schoon en nieuw. Ze wilden onze id kaarten inderdaad inhouden, maar die geven wij nooit aan iemand af, dus ook deze keer niet gedaan. Zichtbaar geïrriteerd en saggerijnig tegen elkaar praten bij de receptie. Wij hadden genoten van onze vakantie. Een stacaravan met jacuzzi, zwembad op loopafstand, een grote supermarkt naast de deur. Opstaan met het strand als uitzicht en de heuvels. Prachtige omgeving en mooie uitstapjes. Voor gastvrijheid hoef je niet te komen. Ze groeten niet eens en bij klachten lijken ze erg beledigd te zijn.. Wij hebben genoten in begin juni. Boeken in het hoogseizoen raad ik af.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 1Carlijn06-12-2018

Wat een bende

Wat viel de camping tegen. Plekken heel klein. Hebben een redelijk kleine caravan, paste net. Eigenlijk geen plek voor de voortent dus geen schaduw. Hebben doeken opgehangen voor beetje schaduw. We hadden ( wel in overleg) 3 tentharingen van de buren op ons stukje, anders konden ze de tent niet vast zetten, want op het pad mag niet die trekken ze er can de camping weer uit. Sanitair super vies. Vraag me af of dit schoon gemaakt wordt. Veel dronken mensen op het strand en bij het zwembad wordt flink gedronken en gerookt. De camping zit aan een doorgaande weg. De hele dag en nacht staan er auto's, veel lawaai en veel getoeter. Als het wat rustiger is, dan scheuren er motoren langs. Wij waren het zat na een asntal dagen en zijn vertrokken, wel moet je voor de hele periode betalen. Als je aangeeft waarom je weg gaat, dan word je niet gehoord. Gaat hier alleen maar om geld, geen service of fijne vakantie.

• 4Henri23-09-2018

Liever naar de hel dan nog eens hier

Hel op aarde echt waar. Met 2 kleine kinderen hier en als ze net op bed liggen een hoop toeterende auto's en vuurwerk dat net achter onze camper afgestoken word met 2 kinderen in totale paniek en doodsbang. Schijnt normaal te zijn bij een bruiloft. De dag erop 2 chagrijnige kinderen die niet geslapen hebben net als de ouders. Bij het zwembad worden de kinderen boos gecorrigeerd omdat ze spelen terwijl aan de andere kant op de zwembadrand gerookt en gedronken word. 2 dagen kinderfeestjes zodat de speeltuin niet gebruikt kan worden en in de avonden òf bruiloft òf een feest met de nodige geluidsoverlast. Alles onder het mom van commersie. De camping is maar bijzaak. Op een jeugdcamping is het veel rustiger dan hier.

Ik raad iedereen echt af om hier naar toe te gaan. Wij zijn na 2 dgn gillend weggegaan.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 2Martine18-08-2018

Verschrikkelijke camping!

De Camping stond bomvol en de plekken zijn klein. We stonden met de tent aan het strand, mooi uitzicht maar totaal geen schaduw. S'ochtends kwamen er al mensen uit andere appartementen om het hek heen op het strand liggen met halve liters bier. S'nachts zat de jeugd te drinken en schreeuwen op het strand. Er is totaal geen bewaking of enige controle. Ook bij het sanitair hangt de jeugd om, omdat daar stopcontacten zijn om de mobiel op te laden. Toiletten en douches waren vies. Ook de zee is vies. Het zwembad is klein en vaak erg vol. We hebben 1 x bij het restaurant gegeten en dat was prima. Nog een aantekening bij deze camping, de kustweg staat zo goed als altijd helemaal vast. We zijn eerder vertrokken, omdat wij er helemaal klaar mee waren. Na een zeer onvriendelijk gesprek en een boete zijn we zo snel als mogelijk vertrokken.

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 2Agnieszka08-08-2018

Verschrikkelijk

De camping was ontzettend druk. Hierdoor was het niet mogelijk om naar de aangewezen plaats met de caravan te rijden. Overal auto's geparkeerd. Uiteindelijk op de mover is het gelukt om de caravan door de autojungle heen te krijgen. Plekken erg klein!!!! onze caravan paste net, van het plaatsen van een voortent was geen sprake. Ook geen plek voor stoelen buiten. Het was zo krap dat we de buurman in zijn tent hebben horen snurken. Zwembad vies, de kids waren na 3 min al terug!!! Rijen naar de WC. We hebben uiteindelijk niet kunnen douchen (BAAAHHH!). Bergen vuilinszakken... Bij de receptie waren de dames om het zacht uit te drukken "niet behulpzaam". Het woord "klantvriendelijkheid" is op de camping echt niet bekend! Uiteindelijk zijn we na twee nachtjes vertrokken maar moeten wel de lege plek voor 10 dagen betalen. Let op! Alle passporten moet je bij de receptie achterlaten.

• 2Eetgelegenheden

• 2Reiziger30-01-2018

Propperig en veel lawaai

Omis zelf is erg mooi, lekkere zee en veel mogelijkheden qua vermaak in de omgeving. Camping slecht. Kleine, propperig. Mobile home staan tegen elkaar aan, de kampeerplekken ook niet groot. Je zit bijna bij de buren aan tafel. En dan zit je aan een vreselijk drukke doorgaande weg. Dag en nacht verkeer langs je tent. En overdag de hele dag file. Sanitair is vies smerig, wordt niet schoon gemaakt. Wij komen hier nooit weer.

• 2017
    7Hanneke19-08-2017

Prima camping, fijn strand, leuk plaatsje

10 dagen op deze camping gestaan in een tent. Prima tijd gehad. Mooi strand, geen waterschoenen nodig, schaduw aanwezig en de zee blijft heel lang ondiep. Beach restaurant erbij, en dat aan de camping.

Sanitair was oké. Het kan schoner maar het was voornamelijk zand - dat heb je bij het strand! Ik zag bijna altijd dames die bezig waren schoon te maken.

We zijn ook een paar keer naar kleine strandjes in de buurt geweest om te snorkelen en om alleen te zijn. Goed te doen, de grote weg is dichtbij. Leuke plaatsje Omis op loopafstand, supermarkt tegenover de camping.

Wij vonden het fijn dat dit één van de weinige Kroatische campings was met een gemiddeld aantal staanplaatsen: geen extreem grote drukte en ook geen minicamping met 6 plekken. Mooi er tussenin.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 5Gerine31-07-2017

Niet voor herhaling vatbaar!!

Kleine plekken en vies sanitair. Schimmel op de mure, overal haren en zand. Schoonmaaksters halen doekje over de wc bril and thats all. Daarnaast een lange wachtrij voor de douches. Prachtige locatie, dichtbij Omis! Leuk stadje! Slechte receptie. Een van de kinderen ging eerder naar huis en heeft dat aangegeven. Toch moesten we voor hem alle dagen betalen.. totaal geen flexibiliteit bij het personeel. NOOIT WEER DUS.

• 3Staat v/h sanitair

4 tips over Camping Galeb

• PDMB2928, 16-01-2014

Verken van hieruit de kloof van Omis.

• savhofwegen, 24-08-2013

Split is erg mooi om te bezoeken

• JK, 25-07-2012

Ook aan te bevelen voor badgasten die om 8 uur 's ochtends al een matje op het strand neerleggen om daarmee een plekje te reserveren.

2 vragen over Camping Galeb

• Meijer, 12-02-2012

Jongeren tussen 14-20 jaar.

Is er wat te doen voor jongeren tussen de 14 en 20 jaar? Komen er veel Nederlandse jongeren?

P. Wolfert, 30-06-2012

Raften! Wij hebben het gedaan bij www.rafting-pinta.com Vriendelijke jongens en ze weten wat ze doen! Verder ben ik veel jongeren tegen gekomen op een gehuurder scooter waarmee in de bergen tochten worden gemaakt. Ik ben geen Nederlandse jongeren tegengekomen maar is dit een probleem? Engels is inmiddels ook in Kroatie doorgedrongen.

• Elke Nijsse, 16-02-2011

campingplattegrond

Hoi wie is er in het bezit van een campingplattegrond van deze camping? deze is niet te vinden op hun site en we gaan er deze zomer naartoe en zouden graag een mooi plekje vooruit rerserveren? we horen het graag en uiteraard ook what to do tips zijn welkom

P. Wolfert, 30-06-2012

Beste Elke,

Wij hebben er deze zomer (juni) gestaan. Zie mijn reactie die deze een deze dagen wordt toegevoegd aan de site. Als je besluit toch te gaan: kies dan voor de duurdere plekken zo dicht mogelijk bij het water. In ieder geval niet aan de oostelijke kant van de camping vanwege de geluidsoverlast van de drukke doorgangsweg en het gebruik van de sportterreinen tot 12.00 uur 's nachts. Op het noordelijke deel stnaden veel oost europeanen en zag er niet echt gezellig uit.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats