Appartement Ojdana

9 reviews over Appartement Ojdana

Fantastic Vacation

Vero
23-5-2017

Clean Sea amazing owner and flat

Oude reviews (archief)

Super apartmán, super místo

Honza
25-6-2014

Krásný prostorný apartmán, nadstandardně vybaven, výhled na moře, příjemní domácí, prostě nemá chybu.

Moře parádní.

Great place!

honziq
6-6-2014

This appartment is one of the best i have ever visited. It is an excellent place to spend your holiday during summer, especially if you are searching for an appartement close to the sea.

Super apartament

Bogusława
3-7-2013

Znakomite wyposażenie wnętrza, czysto i nowocześnie. Piękne widoki z tarasu na Morze. Blisko do plaży i do marketu. Do restauracji około 15-20 minut pieszo. Właściciele sympatyczni, przyjaźnie nastawieni do turystów.

Polecam wszystkim niezdecydowanym, którzy wybierają się do Chorwacji i szukają dobrego zakwaterowania i pięknej okolicy.

Luxury accommodation

Jana
25-6-2013

Amazing place , sea view , clean apartmnet , owner very friendly people .

Luxury

Jana
25-6-2013

Excellent choice. A quiet place, overlooking the sea. Pure clean apartment. Owners pleasant people. Again we will be back. Highly recommended.

Traumhafte Aussicht

Wolfgang Wildner
4-10-2011

Wir hatten beide Unterkünfte gebucht und waren somit fast alleine im Haus. Vermieter wohnt im EG (nur am Wochenende). Sehr ruhige Gegend. Sehr sauberen Wohnungen mit allem Komfort. Einkaufsladen für Brot und Bier usw. in direkter Nähe. Lokale und Supermärkte nur mit dem Auto anfahrbar. Die Straßen sind sehr enge und es geht rauf und runter. Zum Meer kurzer Weg, aber steil. Leider fehlten an einigen Fenstern Mückengitter. Im September war es schon manchmal eine Plage.

Nice place

Martinek
1-10-2010

Nice house and friendly owner . Wery nice Sea wiev . Modern equiped apartments

Nice place

Martinek
1-10-2010

We are stay in Okrug Gornji nice place nice apartment

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ojdana in Okrug Gornji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ojdana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ojdana scoort een 9.8 uit 10 op basis van 9 reviews.