Appartement Ojdana

Appartement Ojdana
9,6

1 review over Appartement Ojdana in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuk en ruim appartement met fantastisch uitzicht op zee gelegen in het rustige deel van het eiland Okrug. Nieuw zwembad met een modern zoutwatersysteem (dus geen chloor). Voldoende voorzieningen in het centrum van het dorpje , wel met de auto gaan ivm zeer steile wegen ! Vlakbij is de zee en een baai waar je een boot kan huren of een duiktrip kan maken.

Goede prijs/kwaliteit verhouding !

Er is sinds juli 2018 een nieuwe brugverbinding naar het eiland , gebruik deze en niet de oude brug bij Trogir , scheelt je een uur file ! Kortom een leuke plek in Kroatië waar je nog niet wordt overspoelt door Nederlanders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ojdana in Okrug Gornji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ojdana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.