Appartement Maruska

Appartement Maruska
9,6

16 tips over Appartement Maruska

Julian De wolff, 25-6-2015
Canyoningen of raften op de cetina river! Als je het aangeeft aan Jorgen regelt hij de taxi + activiteit. Wij waren ongeveer 200 kuna kwijt. Ook met de boot naar Trogir en Split is een echte aanrader.
wim spiessens, 18-5-2015
tips heeft Jorgen voldoende en zijn zowel culinair als cultureel een aanrader !!!
Irma en Marcel , 11-9-2013
Ide tips van de gastheer zijn supper goed , ga eens eten in wat hij noemt het paradijs op Ciovo , ECHT HET EINDE een zonsondergang waar je gans je leven je familie jarloers kunt meemaken

Hen en petrina, 15-8-2013
Huur een fiets bij jorgen is leuk om het eiland te verkennen.
bart , 22-6-2013
huur een auto of fiets en je ontdekt vele mooie plaatsen die je nooit zult vergeten.
Ben en Gertie, 5-5-2013

De highlights in deze omgeving zal iedereen zelf via internet etc. kunnen vinden. Maar.... Jorgen en Maruska hebben nog een aantal tips voor uitstapjes in de nabije en iets verdere omgeving, die je beslist niet mag missen. Plekjes die een paradijselijke rust bieden na de toeristische hectiek van bijvoorbeeld, het overigens mooie, Trogir.

Wij waren tien dagen in Kroatië waarvan drie bij Jorgen en Maruska. Als we nog eens naar Kroatië gaan, dan gaan we zeker weer even langs bij hen.

kristien Heyligen, 28-2-2013
fish-pick-nick, raften, split centrum joker centar en city one, Trogir markt overdag en s'avonds, Krka watervallen In okrug gornji de resteaurants Mali raj, en italiaans restaurant Gajet, Conoba Duga en er is nog zoveel waar Jorgen en Maruska veel meer kan over vertellen
paulus ariane, 10-9-2012
Fishpicknick is een aanrader, de rest van de activiteiten willen graag volgend jaar doen, zoals de watervallen bv.
Sofie Vranckx, 10-9-2012

Canyonning, heel fijn! Je kiest ook zelf wat je doet of niet doet ! Achteraf wel kans op wat spierpijn!

Krka watervallen, mooi , maar bij ons was het wel heel druk !

Primosten by night ! Gezellig om rond te kuieren !

Vanessa en Jorden, 30-8-2012
Dit zijn er teveel om op te noemen. Maar vraag het aan Jorgen en hij kan je tips geven voor elk wat wils.