Appartement Maruska

Meer appartement info

113 reviews over Appartement Maruska

• 9Marco25-02-2020

Mijn topbestemming

Fijn appartement waar alles aanwezig is. Zee is op wandelafstand. Mooi helder water en leuke baaitjes. overal kan men goed eten en drinken en de prijzen vallen heel goed mee. De regio rond Split is een hele mooie regio en veel uitstappen mogelijk. Wij vinden het een pluspunt dat de luchthaven vlakbij is maar men er op Ciovo totaal geen last van heeft. Jorgen is steeds te bereiken voor info, ook mooi meegenomen. Wij gaan graag terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    9Tom en Jana30-07-2019

Topverblijf

Super verblijf. Heel netjes en proper. Heel behulpzame gastheer. Top verder geholpen met vragen en tips, autoverhuur etc. Een aanrader! Eiland/weg naar zee wat pittig door de hellingen maar wel op een 250 meter.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Piet12-07-2019

Ook deze tweede keer een gezellige vakantie gehad!

We waren er voor de tweede keer, hadden een ruim, gerieflijk en heel schoon appartement en opnieuw zorgde Jorgen héél goed voor ons. Jorgen is een uitstekende gastheer, je voelt je bijna familie! Hij geeft toeristische tips, niets is te veel om voor de gasten te doen. En dat alles wordt met veel humor gebracht. Dat doet een mens goed als hij op vakantie is.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Fam Michels18-07-2018

Top locatie met top gastheer

Een super ontspannende vakantie dankzij de gastheer Jorgen. Jorgen is duidelijk van alle markten thuis; de tips die hij gaf waren stuk voor stuk super en handig. Huurwagen? Zo geregeld. Vervoer naar canyoning? Zo geregeld. Enz Super locatie dichtbij het strand van Okrug Gorni. Nabij de trajectboot Okrug-Trogir, hetgeen bijzonder handig is. Tevens niet al te ver van watervallen Krka, Cestina kloof, Split. Alles goed bereikbaar. Accommodatie was prima, niks op aan te merken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Anita06-07-2018

Geweldig

Wij hebben een geweldige tijd gehad. Heel prettig verblijft en top verzorgd! Jorgen (verhuurder) is zeer behulpzaam en regelt als je dat wil van alles voor je. De omgeving is prachtig!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Arnold en Baukje19-06-2018

Wat ik wel en niet goed vond????? Voor niet kan ik niets invullen, Jørgen en Maruska doen alles wat in hun vermogen ligt om het de gasten naar de zin te maken. Wij hadden samen een vier persoons appartement , heerlijk ruim, airco, een heerlijke douche, kortom perfect!!! Wij zijn nu voor de tweede keer geweest en komen zeker terug!!! De omgeving is super, en de hartelijke gezelligheid geweldig. Mede dankzij Jørgen en Maruska hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Marjo en Peter24-09-2017

Prima Appartement

Appartement is een goede uitvalsbasis voor bezienswaardigheden in de omgeving. Ligging is in een woonwijk alles is aanwezig en erg schoon geen luxe maar dat kan voor die prijs ook niet. Sommige app. hebben een mooi groot balkon. Jorgen is een prima gastheer zijn tips voor uitstapjes maken de vakantie compleet.

• 8KdH09-09-2017

Fijne locatie met super gastheer

Het appartement staat op een mooie plek vanwaaruit je kunt kiezen voor een bezoek aan de prachtige kust met plateaus of kiezelstranden. Je moet wel altijd een stuk bergop lopen. Wij verbleven in een 2 pers. studio, prima kleine studio. Voor ons met het mooie weer was het genoeg, maar kan me voorstellen dat een binnenzitje fijn is als je regenachtige dagen hebt. Jorgen is een hele goede gastheer die je graag tipt over al het moois in de omgeving. Daarnaast is het top service dat je van en naar het vliegveld gebracht wordt. Echt een aanrader als je het niet erg vindt om een stuk te lopen of te fietsen om bij de boot naar trogir of op andere mooie plekjes te komen.

• 10Benny & Anja09-09-2017

Absolute aanrader - fantastische vakantie

Dit was gewoon een zorgeloze vakantie dankzij de geweldige gastvrijheid van Jorgen. Je moet je nergens zorgen overmaken, alles wordt voor je geregeld en je kunt steeds bij hem terecht, vanaf dag één voel je je er helemaal thuis. Hij kent de volledige streek en kan je heel wat tips en info geven. De beschikbare huurauto of fietsen zijn ook een gemak. Wij hadden het 4-pers appartement voor 2 personen, zeer ruim en alle comfort aanwezig, dit app had onmiddellijk toegang tot het ruime terras waar we elke ochtend door Jorgen zelf een heerlijk ontbijt voorgeschoteld kregen in gezelschap van andere leuke gasten, was elke ochtend een geweldige start van een nieuwe dag. Het zoontje van Jorgen en Maruska zorgde dagelijks wel voor de nodige animatie, geweldig kereltje. Omgeving heeft alles om er een onvergetelijke vakantie van te maken, de steile hellingen en soms nodige klimwerk moet je er wel voor over hebben. Wij zijn hier echt tot rust kunnen komen, precies wat we nodig hadden. AANRADER dus

• 10Chris16-06-2017

Eén weekje was te kort.

Geweldig weekje vakantie beleefd bij Jorgen, Mariska en hun schattig zoontje Tobias. Wij sluiten ons zéker aan bij alle voorgaande positieve commentaren. Alles tot in de puntjes geregeld en Jorgen geniet mee als hij zijn gasten ziet genieten. Samen ontbijten en de dag afsluiten: kei gezellig en gemoedelijk. Strand aan "onze" kant was en is gewoon om verliefd op te worden! Vooral ook 's morgens of bij valavond ist daar zoooo mooi ! Eén weekje vakantie bij Jorgen en Maruska is eigenlijk te kort. Dus optie: beetje langer blijven als je kan of zéker nog terugkeren!

Gereisd met partner in juni 2017

Appartement Maruska info