Géén boekingskosten

Appartement info

Meer appartement info

119 Reviews over Maruska

• 7Familie Geutjes15-08-2022

Fijn appartement, mooie centrale ligging en een behulpzame gastheer die de hele vakantie klaarstaat om te helpen en tips te geven.

• 10Martine en Patrick17-06-2022

Fantastische vakantie gehad

Zeer goede ontvangst, ruim en goed uitgerust appartement, veel tips voor uitstappen, mooie stranden en heerlijke restaurants. Geen moeite is Jorgen teveel om je te helpen bij alle vragen. Zeker voor herhaling vatbaar! Geen negatieve opmerkingen

• 9De Munnik24-05-2022

Echt een aanrader!

Prachtige omgeving, meer dan prima accomodatie, en een super gastheer welke er zorg voor draagt dat het jou aan niks ontbreekt. Kent alle highlights in de omgeving van eettentjes tot bezienswaardigheden.

• 10Natuur
  • 9Colman-Van Remoortere22-04-2022

Gastvrije uitbater en ideale uitvalbasis

Het was onze eerste reis naar Kroatië. We hebben er enorm van genoten! We werden opgehaald op de luchthaven door Jorgen, werden rondgeleid in ons appartement en na een kennismakingsgesprek met een welkomstdrankje kregen we meteen al wat tips voor uitstappen en eetgelegenheden. We voelden ons erg welkom en het was aangenaam om te weten dat we steeds op Jorgen konden terugvallen voor tips, hulp of eender wat. Jorgen regelde ook een huurwagen, wat praktisch was voor de uitstappen. Elke ochtend genoten we op het terras van een lekker ontbijtje, basic maar ruim voldoende en elke dag een extraatje (fruit, yoghurt, pudding, gekookt eitje). De laatste avond genoten we van een BBQ met de andere Belgische gasten. We kunnen Maruska apartments zeker en vast aanbevelen! De locatie is ideaal als uitvalsbasis voor uitstappen. Jorgen is een ideale gastheer die je meeneemt in zijn enthousiasme voor Kroatië en zijn fantastische troeven.

• 9Natuur
  • 10Strauven B11-10-2020

Fantastische vakantie

De persoonlijke ,amicale, zelfs familiale sfeer waarin je verwelkomd wordt is een groot pluspunt. Tips en uitleg over de bezienswaardigheden...info en prijskennis van de meeste activiteiten en openbare vervoersmogelijkheden, alsook de restaurantjes die je zeker niet mag vergeten. De mooiste tips voor plaatsen en stranden. De vlotte mogelijkheid tot huren van een auto. Elke vraag werd door de gastheer beantwoord of mogelijk gemaakt. Wij gaan sowieso terug !!! Plus...het is een prachtig land !

• 9Bert Vanbael11-10-2020

Geweld. Ik ga zeker terug

Super gastheer. Zorgt ervoor dat je verblijf zo aangenaam mogelijk is. Er heerst een aangename sfeer. Vakantiewoning vlak aan het strand. Geweldige ligging voor uitstapjes en restaurant bezoekjes. Eenmaal daar geweest kom je zeker terug.

• 9Marco25-02-2020

Mijn topbestemming

Fijn appartement waar alles aanwezig is. Zee is op wandelafstand. Mooi helder water en leuke baaitjes. overal kan men goed eten en drinken en de prijzen vallen heel goed mee. De regio rond Split is een hele mooie regio en veel uitstappen mogelijk. Wij vinden het een pluspunt dat de luchthaven vlakbij is maar men er op Ciovo totaal geen last van heeft. Jorgen is steeds te bereiken voor info, ook mooi meegenomen. Wij gaan graag terug.

• 9Tom en Jana30-07-2019

Topverblijf

Super verblijf. Heel netjes en proper. Heel behulpzame gastheer. Top verder geholpen met vragen en tips, autoverhuur etc. Een aanrader! Eiland/weg naar zee wat pittig door de hellingen maar wel op een 250 meter.

• 9Piet12-07-2019

Ook deze tweede keer een gezellige vakantie gehad!

We waren er voor de tweede keer, hadden een ruim, gerieflijk en heel schoon appartement en opnieuw zorgde Jorgen héél goed voor ons. Jorgen is een uitstekende gastheer, je voelt je bijna familie! Hij geeft toeristische tips, niets is te veel om voor de gasten te doen. En dat alles wordt met veel humor gebracht. Dat doet een mens goed als hij op vakantie is.

• 10Josef04-09-2018

Super aktivní a relax dovolená.

Pokoj uklizený, čistý. Majitelé vždy vstřícní a nápomocní. Velké možnosti aktivního vyžití. V docházkové vzdálenosti velká oblázková pláž. Možnost BBQ. Mockrát děkujeme za příjemně strávený čas.

Appartement Maruska info

• CafeBeschikbaar (1)