Appartement Maruska

Appartement
Appartement Maruska
9,6

106 reviews over Appartement Maruska in het Nederlands

Top locatie met top gastheer

Fam Michels
18-7-2018

Een super ontspannende vakantie dankzij de gastheer Jorgen. Jorgen is duidelijk van alle markten thuis; de tips die hij gaf waren stuk voor stuk super en handig. Huurwagen? Zo geregeld. Vervoer naar canyoning? Zo geregeld. Enz

Super locatie dichtbij het strand van Okrug Gorni. Nabij de trajectboot Okrug-Trogir, hetgeen bijzonder handig is.

Tevens niet al te ver van watervallen Krka, Cestina kloof, Split. Alles goed bereikbaar.

Accommodatie was prima, niks op aan te merken.

Geweldig

Anita
6-7-2018

Wij hebben een geweldige tijd gehad. Heel prettig verblijft en top verzorgd! Jorgen (verhuurder) is zeer behulpzaam en regelt als je dat wil van alles voor je.

De omgeving is prachtig!

Arnold en Baukje
19-6-2018

Wat ik wel en niet goed vond?????

Voor niet kan ik niets invullen, Jørgen en Maruska doen alles wat in hun vermogen ligt om het de gasten naar de zin te maken.

Wij hadden samen een vier persoons appartement , heerlijk ruim, airco, een heerlijke douche, kortom perfect!!!

Wij zijn nu voor de tweede keer geweest en komen zeker terug!!!

De omgeving is super, en de hartelijke gezelligheid geweldig.

Mede dankzij Jørgen en Maruska hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Prima Appartement

Marjo en Peter
24-9-2017

Appartement is een goede uitvalsbasis voor bezienswaardigheden in de omgeving.

Ligging is in een woonwijk alles is aanwezig en erg schoon geen luxe maar dat kan voor die prijs ook niet.

Sommige app. hebben een mooi groot balkon.

Jorgen is een prima gastheer zijn tips voor uitstapjes maken de vakantie compleet.

Fijne locatie met super gastheer

KdH
9-9-2017

Het appartement staat op een mooie plek vanwaaruit je kunt kiezen voor een bezoek aan de prachtige kust met plateaus of kiezelstranden. Je moet wel altijd een stuk bergop lopen. Wij verbleven in een 2 pers. studio, prima kleine studio. Voor ons met het mooie weer was het genoeg, maar kan me voorstellen dat een binnenzitje fijn is als je regenachtige dagen hebt. Jorgen is een hele goede gastheer die je graag tipt over al het moois in de omgeving. Daarnaast is het top service dat je van en naar het vliegveld gebracht wordt. Echt een aanrader als je het niet erg vindt om een stuk te lopen of te fietsen om bij de boot naar trogir of op andere mooie plekjes te komen.

Absolute aanrader - fantastische vakantie

Benny & Anja
9-9-2017

Dit was gewoon een zorgeloze vakantie dankzij de geweldige gastvrijheid van Jorgen. Je moet je nergens zorgen overmaken, alles wordt voor je geregeld en je kunt steeds bij hem terecht, vanaf dag één voel je je er helemaal thuis. Hij kent de volledige streek en kan je heel wat tips en info geven. De beschikbare huurauto of fietsen zijn ook een gemak. Wij hadden het 4-pers appartement voor 2 personen, zeer ruim en alle comfort aanwezig, dit app had onmiddellijk toegang tot het ruime terras waar we elke ochtend door Jorgen zelf een heerlijk ontbijt voorgeschoteld kregen in gezelschap van andere leuke gasten, was elke ochtend een geweldige start van een nieuwe dag. Het zoontje van Jorgen en Maruska zorgde dagelijks wel voor de nodige animatie, geweldig kereltje. Omgeving heeft alles om er een onvergetelijke vakantie van te maken, de steile hellingen en soms nodige klimwerk moet je er wel voor over hebben. Wij zijn hier echt tot rust kunnen komen, precies wat we nodig hadden. AANRADER dus

Eén weekje was te kort.

Chris
16-6-2017

Geweldig weekje vakantie beleefd bij Jorgen, Mariska en hun schattig zoontje Tobias. Wij sluiten ons zéker aan bij alle voorgaande positieve commentaren. Alles tot in de puntjes geregeld en Jorgen geniet mee als hij zijn gasten ziet genieten. Samen ontbijten en de dag afsluiten: kei gezellig en gemoedelijk. Strand aan "onze" kant was en is gewoon om verliefd op te worden! Vooral ook 's morgens of bij valavond ist daar zoooo mooi !

Eén weekje vakantie bij Jorgen en Maruska is eigenlijk te kort. Dus optie: beetje langer blijven als je kan of zéker nog terugkeren!

Voor de 5 de keer en zeker niet de laatste.

Petra en Filip
5-3-2017

Kroatië is ongelooflijk mooi en Ciovo is een goede uitvalsbasis om verschillende uitstappen te maken. Jörgen en Maruska zijn lieve mensen en geven je alle tips om er een actieve of rustige vakantie van te maken. Heb je een vraag of een probleem, Jörgen lost ze op. De kamers en appartementen zijn zeer netjes en van alle comfort voorzien. De zee en baaien zijn fantastisch en de gezellige drank- en eetgelegenheden maken het plaatje compleet. De kaktusbar vlakbij het water is keigezellig. Ook Trogir en Split zijn zeker de moeite waard en leuk om met de boot te doen. Telkens als wij Trogir bereiken en de brug naar Ciovo oversteken, voelen wij ons thuis komen.

De zon, zee, gezelligheid en lekker eten maken het dat we elk jaar opnieuw voor Ciovo, Jörgen en Maruska kiezen. En het is natuurlijk handig dat je in het Nederlands geholpen wordt. Zeker een aanrader! Tot binnenkort!

Ideaal om Kroatië te ontdekken

Kathleen en Emilienne
25-10-2016

Ideale plaats als je voor 1ste keer naar Kroatië gaat! We waren er een weekje en met Jorgen zijn tips hebben we er een mooie week van kunnen maken. Ook goede tips voor lekker te gaan eten! We hebben ervan genoten.

echt een aanrader!

nadia schroeder
4-9-2016

Komen al meer dan 10 jaar naar jorgen en maru...super vriendelijke mensen, altijd bereid om te helpen, geven fantastische tips van plaatsen om te ontdekken en lekker te gaan eten...s' avonds altijd super gezellig op het terras...voor mij de perfecte vakantie om te genieten van lekker eten, de omgeving en zoveel meer...kortom een aanrader voor jong en oud...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maruska in Okrug Gornji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maruska zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.