Appartement Komduur

97 reviews over Appartement Komduur in het Nederlands

Fantastisch.

Bert en Hilly van den Elsaker
5-9-2017

In augustus hebben wij een week doorgebracht in een uitstekende lokatie. De directe ligging aan zee is fantastisch. Hele leuke uitstapjes gemaakt naar Primosten, Trogir en het oude kerkje Church of our lady of Prizidnica. Heel veel gezwommen. Heerlijk. Henk, Mira en Baka dank jullie wel voor jullie gastvrijheid. Het was top.

Fantastisch, prachtig, geweldig en genieten!

Familie van Daele
21-8-2017

Het apartement was netjes, schoon en goed onderhouden. Alles was compleet, het ontbrak ons aan niets. Het uitzicht wat we hadden was ook echt prachtig! Mira en Henk zijn ook zeer gastvrij en behulpzaam wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Het enige minpuntje wat we kunnen bedenken is de drukte op eiland zelf.

We gaan zeker nog een keer terug want we hebben een erg leuke en fijne tijd gehad.

Mira en Henk bedankt voor alles!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heel fijn verblijf

Fam. Rietveld
8-8-2017

Wij zijn hier in juli geweest, met 2 kinderen (15 en 12 jaar) en hebben het heel fijn gehad. Henk en Mira zijn heel gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden het middelste appartement met 2 slaapkamers en waren bijzonder blij met de airco. Dat is echt een pluspunt. Verder is alles aanwezig in de appartementen. Op loopafstand (wel een steile heuvel) een klein supermarktje en wat restaurantjes.

De zee is echt op loopafstand en dmv trapjes kom je makkelijk in zee, hoewel de duikplank favoriet was bij de kinderen. Op een paar minuutjes rij afstand, een lang strand met kleine steentjes, veel eet/drink gelegenheden en ligbedden/parasol verhuur.. Wel druk in het hoogseizoen (en betaald parkeren, hoewel niet duur).

Alles er op en er aan

Gert en Anja
28-6-2017

Appartement is meer dan volledig ingericht en het zeezicht is volledig. Zowel vanuit de kamer met de grote schuifdeuren als vanaf het terras. Henk en Mira helpen met alles en meer dan vriendelijk. We hebben genoten van de gesprekken met beiden.

We verbleven op het bovenste appartement. De slaapkamer is ruim en vanuit bed kun je door de kamer de zee zien.

Je bent vanuit het appartement met een 100 meter aan zee. Heerlijke rotsplateau's en met meerdere trapjes kun je makkelijk zee in en uit. Heerlijk zwemmen en snorkelen. Er is zelfs een parasol in het appartement die je op de rotsplateaus wel kunt gebruiken.

We vonden de prijs heel gunstig en zeker gezien het uitzicht en de nabijheid van de zee.

Gereisd Met partner in juni 2017

Paul en Marjolijn
3-10-2016

Wij waren 2 weken hun gast en hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Henk en Mira hebben ons meegenomen naar een klooster,een dorp verder op. Normaal kom je daar niet,smalle weggetjes,maar hun weten de weg. wij zaten op de 2e verdieping en hadden mooi zich over de zee. Alles maar dan ook alles is aanwezig in het huis. Op een gegeven moment hadden we pech met de auto,Henk is mee geweest naar de garage,zonder dat wij dat hoefden te vragen!!! Probleem was snel op gelost! (makkelijk als je de taal spreekt) Nogmaals alles was perfect daar!!! (zelfs een airco installatie) Henk en Mira jullie zijn zeer goed bezig,ga zo door. En zeker tot ziens

Gereisd Met partner in september 2016

Rustig genieten

Van de Pavert
28-8-2016

Het is een heerlijk appartement met prachtig uitzicht op zee. We hebben samen met onze kinderen 14 dagen genoten. De omgeving is een oase van rust, precies wat wij zochten. Met het bootje naar Trogir en Split was voor ons en onze kinderen een leuke ervaring. De ontvangst en gastvrijheid is meer dan goed. Makkelijk communiceren in je eigen taal en zij hebben goeie tips gegeven voor onze uitstapjes. Wij komen hier zeker terug

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Lekker relaxed met prachtig uitzicht

Eric
26-8-2016

We hebben met het gezin 12 heerlijke dagen doorgebracht in het appartement op de eerste verdieping. Met name de gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaren Henk en Mira hebben ervoor gezorgd dat we lekker hebben genoten. De dames konden na een korte afstand lopen zo de zee inspringen. Verder hebben we leuke uitstapjes gemaakt naar de Watervallen van Krka, Split, Sibenik, Trogir, Kastela, en een dag een bootje gehuurd om lekker rond te varen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch appartement en leuke mensen

Dirk en Tessa
23-8-2016

Wij hebben 5 dagen in het bovenste appartement A2 gezeten. alles wat je nodig hebt en meer dan dat was aanwezig. we kregen een hartelijk ontvangst met een drankje en werden door Mira en Henk opgehaald vanaf de kerk bij Trogir. Ook stonder zij altijd vvoor ons klaar om vragen te beantwoorden. We hebben zelfs een lift van hen gekregen toen zij langs ons reden in Okrug Gornji. Het enige minpunt vonden wij de ligging van het appartement. Door de drukte duurt het erg lang om op en van het eiland af te gaan, als je niet vroeg op staat tenminste. We hebben een zeer geslaagde vakantie gehad bij Mira en Henk!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Fijne vakantieplek!

Van Himbeeck Claudie
17-8-2016

Prachtig uitzicht ! Airco deed het super. Omdat wij de 3 appartementen gehuurd hadden was het gemeenschappelijk terras heel gezellig.

vakantie zoals het zijn moet !!!

fransen patrick
27-7-2016

aan Mira en Henk kan je niks misvragen , toffe mensen altijd behulpzaam de ligging van het appartement en de uitzichten zijn magnifiek !!! rustige omgeving , alles bij de hand op loopafstand zoals supermarktje en restaurants . geen minpunten voor ons !!!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Komduur in Okrug Gornji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Komduur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.