Géén boekingskosten

Meer camping info

89 Reviews over Autocamp Rozac

• 8Marco Verhoeven08-09-2021

Leuke camping aan zee

Fijne camping zijn hier voor de derde keer geweest ze hadden weer een mooie plek voor ons op zone c , heel veel gezelligheid op loopafstand van de camping en met het taxi bootje naar trogir gewoon perfect. Wij komen zeker weer terug

• 9Natalie13-08-2020

fantastisch!!

Wij zijn nu voor de 3e keer op deze camping geweest. Ivm Corona deze keer voor twee weken omdat we toch niet veel wilden gaan ondernemen deze reis. Nou het is echt geen straf om pal aan het strand met een super uitzicht op je plekje te blijven. Er is veel schaduw en er staat bijna altijd een beetje wind. Het strand is paradise, super mooi met kleine kiezelsteenjes en kraakhelder water. Wij zijn erg te spreken over het vriendelijke personeel, zowel bij de receptie als in het restaurant. Hier kan je ook lekker eten voor niet al te veel geld. Er liggen ook goeie restaurants op loopafstand voorbij de boulevard van het nabij gelegen stadje/dorp, Trogir zelf is leuk maar de restaurants zijn aan de prijs en je krijgt geen waar voor je geld. Onder normale omstandigheden is het leuk om met Bura Line naar Split te varen. Info daarover ligt bij de receptie. Sanitair wordt goed schoongemaakt. Volgend jaar komen we weer terug!!

• 5Klaasen28-08-2019

Mooie camping maar te veel lawaai

Prachtig strand, maar erg luidruchtig zowel overdag als s nachts aan drukke weg scooters rijden af en aan, en je zit onder de aanvlieg en landings route van vliegveld split

• 7Eetgelegenheden
  • 7tessa18-08-2019

Leuke plek, toeristische omgeving

In het hoogseizoen is het hier dringen voor een plaatsje. We hadden niet gereserveerd en geluk dat we er nog bij pasten.Met ons tentje een mooi plekje pal aan de zee. Veel campers werden verwezen naar een verderop gelegen camping. Op de camping voorzieningen als bakkertje en restaurant. Tegenover de camping een supermarkt. Sanitair in orde. Op de camping zelf rustige plekjes aan het strand, naast de camping volle stranden a la Benidorm, erg toeristisch.

• 7Eetgelegenheden
  • 8hars30-10-2018

aanrader

mooie camping in oktober is het er niet druk maar gezellig

• 9Dave Thomas27-07-2018

Supergezellige camping met goede ligging!

Hadden een plaats in zone A op 5m van de zee! Geweldig!! Plaatsen dicht op een. Goed restaurant en schoonmaaksters deden uiterste best om sanitair proper te houden. Bootje net naast camping naar Trogir. Goedkoper dan de bus. Vanuit Trogir boot naar Split. Echt leuke camping!!

• 9Margreet16-09-2016

We hebben het prima naar ons zin gehad

Zeer dicht bij het strand, prima restaurant op de camping. Leuke uitstapjes op korte afstand, mobile home prima, geen koffiezet apparaat. Dus koffie liefhebbers moeten hier rekening mee houden. Zeer hulpvaardig als er gebreken zijn aan de bv de airco ,ondernemen dan meteen actie. Was alleen heel druk met huilende peuters/baby's.

• 8Eva22-08-2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

De reacties hieronder zijn vrij negatief. Om te beginnen is dit een vrij goedkope camping (met een tent, 2 personen en auto). De camping is klein en het is erg mooi gelegen aan het strand. Het heeft een rustig kiesel strand en het sanitair wordt goed schoon gehouden. De receptie is vriendelijk en voor een tent hadden wij een hele mooie plek aan de zee. Het is waar dat het een en weer naar de camping tijd kost. Dus ben je echt een persoon die elke dag erop uit trekt, raad ik deze camping niet aan. Maar de drukte is vooral in de ochtend en avond. Daarbij is Trogir lopend te doen en reizen naar Split kan met een leuke boot tocht. Kortom dan hoeft u niet mer de auto van het schiereiland af. Daarbij zit naast deze camping nog een leuke boulevard om s avonds overheen te lopen. Kortom; ik ben erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding en vond het jammer om door te gaan.

• 9Fam. Horstra21-08-2016

Fantastiche camping, echt een aanrader!!

Na het lezen van een drietal zeer negatieve reacties over deze camping, hadden wij bijna besloten om een andere camping te zoeken. Wat zijn wij blij dat we dat niet gedaan hebben. We hadden begin dit jaar gereserveerd en we wilden graag een plaats aan zee. Bij de reservering werd ons al verteld dat deze plekken in zone A vol waren. In zone C was nog wel plek maar dan weet je bij aankomst niet waar je komt te staan. De zeer vriendelijke dame waar ik mee gemaild had, Maja, beloofde me haar best te zullen doen voor een mooie plek. En dat hebben we geweten! We hadden een geweldige plek aan zee met een schitterend uitzicht over de baai!! Medewerkers bij de receptie waren uitermate vriendelijk, Camping is klein en overzichtelijk en eigenlijk zit je overal op de camping heel dicht bij het strand/zee. Goed restaurant, beachbar erbij en op loopafstand een gezellige boulevard waar je overdag lekker kunt rondslenteren, eten etc. En waar de oudere jeugd zich 's avonds kan vermaken. Wij reizen met een camper dus het was voor ons ideaal dat er op loopafstand een goede supermarkt aanwezig was. Sanitairgebouw werd keurig schoongehouden en het strand was perfect, kleine kiezelsteentjes en in het speeltuintje lag zand waar de kleine kinderen zich uitstekend konden vermaken. Wij snappen niets van de drie reacties die gegeven zijn en hebben daar ook niets van gemerkt. De plaatsen op de camping zijn allemaal ruim, de camping zat de hele tijd vol maar niemand zat op elkaar gepakt .... Oh ja, als je contant betaald, krijg je 10% korting. Nou, das toch mooi meegenomen? Wij komen zeker nog eens terug naar deze topcamping!

• 8hars03-08-2016

klein mooie schone vriendelijke kamping

klein grote plaatsen drukke weg naar Trogir nadeel dat mensen uit de omgeving zoo de camping op mogen dus in het week einde zeer druk op het strand eten op de camping is goed

Camping Autocamp Rozac info

Camping-informatie