Camping Autocamp Rozac

Tonen op kaart

87 reviews over Camping Autocamp Rozac

• 2019
    5Klaasen28-08-2019

Mooie camping maar te veel lawaai

Prachtig strand, maar erg luidruchtig zowel overdag als s nachts aan drukke weg scooters rijden af en aan, en je zit onder de aanvlieg en landings route van vliegveld split

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7tessa18-08-2019

Leuke plek, toeristische omgeving

In het hoogseizoen is het hier dringen voor een plaatsje. We hadden niet gereserveerd en geluk dat we er nog bij pasten.Met ons tentje een mooi plekje pal aan de zee. Veel campers werden verwezen naar een verderop gelegen camping. Op de camping voorzieningen als bakkertje en restaurant. Tegenover de camping een supermarkt. Sanitair in orde. Op de camping zelf rustige plekjes aan het strand, naast de camping volle stranden a la Benidorm, erg toeristisch.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    8hars30-10-2018

aanrader

mooie camping in oktober is het er niet druk maar gezellig

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Dave Thomas27-07-2018

Supergezellige camping met goede ligging!

Hadden een plaats in zone A op 5m van de zee! Geweldig!! Plaatsen dicht op een. Goed restaurant en schoonmaaksters deden uiterste best om sanitair proper te houden. Bootje net naast camping naar Trogir. Goedkoper dan de bus. Vanuit Trogir boot naar Split. Echt leuke camping!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Margreet16-09-2016

We hebben het prima naar ons zin gehad

Zeer dicht bij het strand, prima restaurant op de camping. Leuke uitstapjes op korte afstand, mobile home prima, geen koffiezet apparaat. Dus koffie liefhebbers moeten hier rekening mee houden. Zeer hulpvaardig als er gebreken zijn aan de bv de airco ,ondernemen dan meteen actie. Was alleen heel druk met huilende peuters/baby's.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

• 8Eva22-08-2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

De reacties hieronder zijn vrij negatief. Om te beginnen is dit een vrij goedkope camping (met een tent, 2 personen en auto). De camping is klein en het is erg mooi gelegen aan het strand. Het heeft een rustig kiesel strand en het sanitair wordt goed schoon gehouden. De receptie is vriendelijk en voor een tent hadden wij een hele mooie plek aan de zee. Het is waar dat het een en weer naar de camping tijd kost. Dus ben je echt een persoon die elke dag erop uit trekt, raad ik deze camping niet aan. Maar de drukte is vooral in de ochtend en avond. Daarbij is Trogir lopend te doen en reizen naar Split kan met een leuke boot tocht. Kortom dan hoeft u niet mer de auto van het schiereiland af. Daarbij zit naast deze camping nog een leuke boulevard om s avonds overheen te lopen. Kortom; ik ben erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding en vond het jammer om door te gaan.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Fam. Horstra21-08-2016

Fantastiche camping, echt een aanrader!!

Na het lezen van een drietal zeer negatieve reacties over deze camping, hadden wij bijna besloten om een andere camping te zoeken. Wat zijn wij blij dat we dat niet gedaan hebben. We hadden begin dit jaar gereserveerd en we wilden graag een plaats aan zee. Bij de reservering werd ons al verteld dat deze plekken in zone A vol waren. In zone C was nog wel plek maar dan weet je bij aankomst niet waar je komt te staan. De zeer vriendelijke dame waar ik mee gemaild had, Maja, beloofde me haar best te zullen doen voor een mooie plek. En dat hebben we geweten! We hadden een geweldige plek aan zee met een schitterend uitzicht over de baai!! Medewerkers bij de receptie waren uitermate vriendelijk, Camping is klein en overzichtelijk en eigenlijk zit je overal op de camping heel dicht bij het strand/zee. Goed restaurant, beachbar erbij en op loopafstand een gezellige boulevard waar je overdag lekker kunt rondslenteren, eten etc. En waar de oudere jeugd zich 's avonds kan vermaken. Wij reizen met een camper dus het was voor ons ideaal dat er op loopafstand een goede supermarkt aanwezig was. Sanitairgebouw werd keurig schoongehouden en het strand was perfect, kleine kiezelsteentjes en in het speeltuintje lag zand waar de kleine kinderen zich uitstekend konden vermaken. Wij snappen niets van de drie reacties die gegeven zijn en hebben daar ook niets van gemerkt. De plaatsen op de camping zijn allemaal ruim, de camping zat de hele tijd vol maar niemand zat op elkaar gepakt .... Oh ja, als je contant betaald, krijg je 10% korting. Nou, das toch mooi meegenomen? Wij komen zeker nog eens terug naar deze topcamping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8hars03-08-2016

klein mooie schone vriendelijke kamping

klein grote plaatsen drukke weg naar Trogir nadeel dat mensen uit de omgeving zoo de camping op mogen dus in het week einde zeer druk op het strand eten op de camping is goed

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 5Maria13-07-2016

Never again!!!

Wat ik wel goed vond was het eten, erg leuke en fijne bediening en superlekker! Wat ik echt niet vind kunnen is dat je zo op elkaar gezet wordt dat als je de voortent uitkomt je plek ophoud! geen privacy, niet zo vriendelijk personeel, (behalve in het restaurant), lange tijd bezig om in Trogir te komen en nog langer bezig om terug te komen, minimaal 3 kwartier tot een uur, en dat in begin juni! Dit was vroeger al zo en is helaas niet verandert, wel is de camping verandert, zo veel campers, caravans en tentjes op elkaar gepropt waar je vroeger 1 plek had, zijn er nu 3!. Wij gaan naar deze camping in ieder geval niet meer onze vakantie houden, want dan is het vakantiegevoel snel over, en dat is jammer.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 4Ingrid02-07-2016

Op elkaar gepropt op 1 plaats

Camping Rozac is voor ons de laatste keer dat wij hier op vakantie gaan, vreselijk ! Hoe je op een plek gezet wordt aangegeven door personeel omdat op normaal gesproken 1 plaats, nog 1 of 2 campers of tenten geplaatst konden worden. We hebben dan wel gebruik gemaakt van de Acsi kaart, maar dat moet dan niet betekenen dat je zo ontzettend op elkaar gepropt wordt dat je het caravan raam niet meer open kan doen. Voor ons echt nooit meer! !! Moet er niet aan denken hoe het er hier in het hoogseizoen uitziet. Ook mochten wij bij vertrek ( we zijn 1 week eerder vertrokken door bovenstaande) niet pinnen, maar moesten wij contant betalen! ! Aangezien dit bij aangesloten Acsi campings geen hele normale gang van zaken is, konden we ook nog eerst een bank opzoeken om het gevraagde bedrag op verzoek van de eigenaresse contant te voldoen. NB. Het restaurant was super! ! Wat een lekkere menu's en vriendelijke bediening

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

10 tips over Camping Autocamp Rozac

• frans.van.berkel, 11-06-2014

Aan de overkant van de baai tegenover de camping liggen hoge heuvels. Daar is een kapelletje met een kruiswegstatie. Je kunt er te voet vanuit Trogir of gedeeltelijk met de auto vanaf de hoofdweg nr 58 het is er wondermooi stil. Prachtig uitzicht over Trogir en Ciovo. breedte graad 43°31'46.49"N lengte graad 16°13'24.47"O

• h-zandvoort, 11-02-2014

Als je aankomt op de camping loop dan linksaf naar het water en kijk daar of er een plek vrij is, dat is de mooiste kant. Vliegveld ligt vlak , de vliegtuigen komen recht over de camping maar het is niet storend qua lawaai.

• My 1965, 12-06-2014

Mooie doorreis camping met vriendelijk personeel.

11 vragen over Camping Autocamp Rozac

• poppem, 22-06-2015

boulevard en toegankelijkheid

Wij zouden misschien dit zomer naar deze camping willen, maar nu zouden wij graag willen weten of je misschien vanaf de camping langs een boulevard kunt lopen of langs het strand naar een gezellig stadje. Of is alleen Trigor langs de grote weg in zo´n 20min te lopen?

Ook zit onze oudste dochter veel in de rolstoel. Zij kan geen lange afstanden lopen en niet veel traplopen. Is deze camping ook voor haar nog een beetje toegankelijk?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

• Sjerrin, 11-06-2015

Kolen BBQ

Als kind ben ik veel op deze camping geweest, nu gaan we zelf met de caravan. We nemen een klein kolen BBQ'tje mee, maar ik zie op de ACSI website dat het icoontje er niet bij staat (bij wat wel/niet toegestaan is). Heeft iemand hier met een kolen bbq gebarbecued en hier problemen mee gehad? Thanks!

• Ingrid Cool, 20-05-2014

Prijs

Wat is de prijs voor een overnachting op autocamp rozac in het hoogseizoen? Camper en 2 personen en electriciteit en taksen? Groeten. Bedankt

Fam Schols Zulj, 01-08-2015

30 euro +- niet aan strand