Okrug Gornji

We hebben een aantal aanbieders voor Okrug Gornji voor je op een rij gezet:

vakanties Okrug Gornji

We hebben een aantal aanbieders voor Okrug Gornji voor je op een rij gezet:

Reviews over Okrug Gornji

Leuk eiland met mooie uitzichten op de zee

Marcel
    3-8-2018

Leuk eiland met een druk toeristisch deel (Copacabanastrand) en een rustig overig deel. Strandjes en baaitjes zijn overal te vinden met kiezelsteentjes en waterschoenen zijn aan te bevelen. Betaalbaar eten en drinken. Trogir is een mooie oude havenstad die veel toeristen trekt en zeker de moeite waard is om te bekijken. Je kan duiktrips maken per boot of zelf een boot huren. Genoeg activiteiten of excursies die worden aangeboden tegen redelijke prijzen. De wegen zijn vaak erg steil en smal in de dorpjes. De nieuwe brugverbinding is een grote verbetering, dit voorkomt lange files en wachttijden tov de oude brug van Trogir. De mensen zijn erg aardig en er zijn veel minder Nederlanders dan bv. in Istrië. Een eiland in ontwikkeling en de meeste jongere inwoners spreken redelijk Engels.

Prachtig schiereiland waar veel moois te zien is

Kdh
    7-9-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Op de fiets het eiland verkend, prachtige baaien zoals konoba duga bezocht, maar ook genoten van dagen in de zon op de bekende plateaus. De watertaxi naar trogir is een uitkomst. Trogir is in de avond heel gezellig. Split en de krka watervallen zijn ook bezienswaardigheden die je echt moet bezoeken! Nadeel is het verkeer, zoals eerder aangegeven moet iedereen over dezelfde brug het eiland op en af. Hopelijk is volgend jaar de 2e brug klaar!

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijke plaats, waar we graag jaarlijk komen.

Alfred Visser
    20-2-2017

Alles aanwezig voor een zomers verblijf. Goede en betaalbare restaurants. Goede uitvalsbasis voor tripjes naar Split of andere bezienswaardigheden zoals Kkra watervallen. Watertaxis maken het reizen een genoegen.

Heel relaxed in voorseizoen, en dichtbij Trogir.

onslow
    4-7-2015

Okrug Trogir is leuk, en dichtbij Trogir. Als men niet verblijft dicht bij het strand moet men te voet wel redelijk hoog/stijl naar boven naar het dorp. Bij het haventje een 4tal restaurants. Met een bootje ben je in 20 minuten in Trogir. Deze varen regelmatig. Met de auto het eiland Ciovo af is niet altijd even snel. Een vertraging van half uur in begin seizoen is vrij normaal. Maar men werkt aan een nieuwe brug die over 2 jr klaar moet zijn. Verder alles schoon en goed verzorgd.

Gereisd Met partner in Mon Jun 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

toffe vakantieplek

wim spiessens
    18-5-2015

vele kleine en gezellige strandjes aan de ene kant maar daarvoor moet je wel goed te been zijn want er zijn veel trappen en steile hellingen.In het centrum was er een mooi strand met voldoende eet en drankgelegenheden

Gereisd Anders in april 2015
Okrug Gornji scoort een 8,1 uit 10, op basis van 67 reviews