9,3

11 reviews over Camping Micanovi Dvori in het Nederlands

Marcel de Graaf
31-7-2019

Rustige mooie camping in de bergen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Top camping

Laura Schipaanboord
25-7-2019

Heerlijk, rustige camping. Super verzorgde mobile homes met lekker veel ruimte en de meeste met veel schaduwplekken. Vriendelijk ontvangst met welkomstdrankjes. Goed restaurant en zeker de moeite waard om de traditionele Peka met lam te bestellen (wel reserveren vooraf). Veel activiteiten te doen op de camping zoals boogschieten, lekker zwembad, paardrijden, batminton. In de nabije omgeving is strandje aan de Zjmanje (Muskovci). Daar zijn een aantal gezellige barretjes, en kun je met een liaan de (koude) Zrmanje in springen. Leuke kanotochten om te doen. Zadar is op een ruim half uur rijden, best een leuke stad. Nationaal park Krka viel tegen vanwege de enorme drukte. Advies is on het park heel vroeg of laat op de dag te bezoeken. Obrovac zelf is geen aanrader, ziet er mistroostig uit. Maar de omgeving maakt dat meer dan goed.

Top vakantie!

Jolanda
29-8-2018

Supermooie omgeving, ontzettend lieve mensen. Meeste gasten zijn actief waardoor je soms zwembad alleen hebt! Waar je wel rekening mee moet houden zijn de afstanden,maar t rijden in de omgeving is prachtig. Tips: activiteiten op de rivier, zadar, grotten, kornati eilanden (wij hadden grote boot, ms Leut. Ik zou voor een kleinere boot kiezen...). Wij waren hier met 2 kids van 6 en 8 jaar. Ik denk dat tieners het op de camping zelf wat saai vinden. Heerlijk verblijf gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

propere, rustige camping

Isabelle
14-9-2017

Na een teleurstelling op een andere camping (wegens lawaai en onvoldoende privacy) hier beland. Zalig!!! Weinig volk, proper zwembad, zeer vriendelijk, goed restaurant, mooi ligging. Het enige minpuntje is het sanitair. Het is zeer proper, maar 4 toiletten is wat weinig.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Uitzonderlijke rust en gastvrijheid.

Heiko de Jonge
8-8-2017

Het ligt een beetje afgelegen, het is er heel rustig en je verwacht er daarom niet zoveel van, maar wat een heerlijke plek vonden we dit. Zeer goed verzorgde camping met dito sanitair en zwembad waar je zo -zonder te reserveren- een mountainbike mee kan nemen. Er is in de omgeving genoeg te doen, o.a. paardrijden (naast de camping), kayakken (lees 'raften' in voor- en najaar), een bezoek aan havenstad Zadar of een boottocht. Ik heb het sterke vermoeden dat het hier over 10 jaar wel eens een stuk drukker kon zijn, mede door deze review........

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige plek!

Frances
31-7-2017

Gastvrijheid ten top! Blinkend schoon, wij hadden een mobile home, heerlijk restaurant, mooi, groot en schoon zwembad. De mobile homes zijn ruim neergezet, evenals de plekken voor tent of caravan. Het is een relatief rustige camping waarvandaan je leuke dingen kunt doen. Niets is hier teveel gevraagd!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

fantastisch!

Lieve
23-8-2016

Een heerlijke super rustige mini camping. Geen lawaai van wegen of drukte van de camping. Bungalow was tip top in orde, met zelfs 2 badkamers. Je hebt een groot terras en de bungalows staan ruim uit elkaar zodat je privacy hebt. De mensen van de camping zijn zeer vriendelijk en doen echt alles wat je vraagt. Bij aankomst krijg je ook een welkoms drink, en uitleg van wat er in de streek allemaal te doen is. Lana regelt alles voor je. Het zwembad is heerlijk en ook hier zit je vaak met je gezin alleen. De camping wordt zeer goed onderhouden. Restaurant is prima. Wij hebben hier een zeer aangename vakantie doorgebracht

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Super!

Marieke
4-8-2016

Een mooie camping op een 'berg'. Klein van opzet. Er zijn maar 8 stacaravans en er is ruimte voor de 'normale' kampeerders. Een klein zwembad die twee keer per dag wordt schoongemaakt. Het restaurant is prima! Eten is goed maar het personeel praat gebrekkig Engels waardoor wij bijvoorbeeld alleen een side-dish voorgeschoteld kregen en onze mixed grill was doorgestreept op het lijstje van de medewerker bediening. Zijn toch echt twee verschillende dingen op de menukaart.....Wat ik echt slecht vind is het feit dat er geen koffiezetapparaat aanwezig is. Lana de eigenaresse heeft dat goed bedacht... voor koffie kunnen we nl naar het restaurant. Maar koffie hebben ze niet. Alleen espresso. Ook als je een 'americano' vraagt...... dan krijg je een dubbele espresso. Twee slokken en het is weer op. Lana is overigens de enige die vloeiend Engels spreekt. Bij haar het kayakken gereserveerd (de waterstand was helaas te laag om te kunnen raften'. 's Morgens om 09.45 uur verzamelen bij de receptie waar je werd opgehaald om naar beneden naar het startpunt te worden gebracht. Onder begeleiding wordt de tocht met de kayaks voortgezet.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Absolute aanrader!!

marijke
30-7-2016

Op deze camping kom je geheel tot rust! De mobile homes zijn perfect schoon en van alle gemakken voorzien. Het personeel is supervriendelijk, niets is te veel! Vers brood, beleg en melk is te bestellen iedere dag! En het eten in het restaurant is zeker aan te raden. Er wordt goed engels gesproken en er zijn tal van activiteiten zoals kajakken, boattrips en excursies te doen. Hiervoor hoef je alleen even de hostess Lana te benaderen en ze plant het voor je in. Superservice! Ook voor kleinere kinderen (onze zijn 7 en 3) is het erg leuk. Het zwembad is eenvoudig, maar doordat het niet zo'n grote camping is, heb je het regelmatig voor jezelf! Ook is er een speelveld waar je kunt badmintonnen, volleyballen en voetballen. Spullen hiervoor zijn gewoon aanwezig op de camping en kun je kosteloos gebruiken. Wij gaan zeker nogmaals hierheen, wanneer we weer in Kroatië zijn!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk vakantieverblijf

Marion vd Noll
27-8-2015

Rustige en mooi gelegen camping. Wij verbleven in een van de mobile homes. Deze zijn prima uitgerust. Het enige dat mist is een koffiezetapparaat en de matrassen zijn erg zacht. Verder is er een restaurant aanwezig war je heerlijk kunt ontbijten, lunchen en dineren. Wij gaan hier zeker nog eens naar terug.

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Micanovi Dvori

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Micanovi Dvori in Obrovac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Micanovi Dvori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.