Camping Strasko

Camping Strasko
8,1

Camping Strasko (Kroatië) biedt ruime plekken vlak aan de kust. De camping ligt aan een fijn zandstrand en heeft ook een eigen zwembad. Het terrein is netjes en het sanitair wordt goed schoongemaakt. Je kunt hier betaalbaar en lekker eten. Ga op ontdekking onder water en neem een duikles bij een van de duikcentra in de buurt.

95 reviews over Camping Strasko in het Nederlands

onduidelijke regels!

Frank
1-6-2015

Een middagje zonder badkleding op de FKK werd mij fataal. De security haalde mij van het strand en bracht mij naar de receptie. Daar werd mij te verstaan gegeven dat wij direct moesten vertrekken! Nog eens verwezen naar hun huisregels waar nergens vermeldt staat dat je niet op het FKK gedeelte mag komen. Maar helaas, onder begeleiding van maar liefst 3 man security mochten wij het boeltje inpakken en wegwezen. Ik mocht ook nog de dag zelf afrekenen, omdat het na 1200 uur was en de computer niet anders kon! Oppassen dus, er is heel veel security aanwezig en als je 1 van hun onduidelijke regels overtreedt mag je vertrekken.

Gereisd Met partner in mei 2015

Gezellige drukte en toch echt rust

Edwin
      17-1-2015

Hoewel het een zeer grote camping is, merk je daar niet zoveel van, omdat alles verdeelt is over een lengte van 3 kilometer. Effe naar de andere kant van het park is wel een hele wandeling. Eigenlijk is alles op de camping te vinden, 2 supermarkten-3 bakkers-2 Pizzeria 2 prima restaurants en alles goed van prijs. Het viel ons al snel op, dat de winkel eigenlijk niks duurder was, dan de supermarkt in Novalja. Novalja is een plaats waar veel jeugd naartoe gaat, maar hoewel er ook op de camping wel jeugd zit heb je daar geen last van. De hele dag en nacht loopt er bewaking rond. Ook de service vonden wij goed, als je belde voor een probleem stond er al snel iemand bij het huisje(stacaravan). Het huisje was niks op aan te merken, hier werd een huisje ook echt gepoetst. Het enige wat je wel mist is een zwembad, maar daar kom je wel overheen. Wij wel in ieder geval, daarom gaan we ook dit jaar weer naar Strasko.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Grote Camping met afzonderlijk FKK gedeelte

Harrie
      8-11-2014

Een uitstekende camping. Heel veel “ grind strand” Echter een klein gedeelte is afgescheiden als FKK. Dit is helaas een stukje onverzorgd achtergebleven gebied. Op grote camping perfecte restaurants. Camping ligt naast grote plaats Novalja, hetgeen per fiets uitstekend is te bereiken. Overigens een bezoek waard. Op complete camping gratis WiFi! Tevens bleek bij betaling dat naast de AcsiI kortingskaart voor 7 dagen maar 6 dagen afgerekend werden. Wederom heel goed.

Gereisd Met partner in Wed Sep 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absolute topcamping

walter_wallenburg
          23-9-2014

grote camping, maar op de camping zelf merk je dat niet je hebt het gevoel dat er meerdere kleine campings bij elkaar liggen De camping word doorlopend schoongehouden en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, De plekken zijn groot en zeer comfortabel. Partybeach ZRCE ligt een paar km van d camping en als de wind verkeerd staat hoor je de muziek tot vroeg in de ochtend , maar wij hebben dit niet al storend ervaren, de camping is 's nachts erg rustig en word goed bewaakt. Veel nederlanders kom je hier niet tegen, wat wij prettig vonden, wel vooral italianen en duitsers ( goed voor je talen) Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Op de camping vind je alle gemak restaurants , supermarkten, etc Restaurants zijn goed en betaalbaar maar ga ook eens eten in Novalja bij Moby Dick, topbediening , goede keuken en zeer betaalbaar

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Goede Camping

bouw
          16-8-2014

Grote camping met erg net sanitair waar de hele dag dames aan het poetsen zijn!! Super netjes! Heel veel animatie. Hellaas was de wipe out er niet!! Wel jammer want onze kids keken daar na uit.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

super camping

monique
          15-8-2014

Erg mooie en zeer schone camping er werd veel georganiseerd .Ivm met een hevige storm was het opblaasbare wipe-out gedeelte niet aanwezig ,die heeft de storm niet helemaal overleefd {onmacht}heel jammer maar niets aan te doen .Deze was trouwens gratis ,dit is op veel campings wel anders .Om 23.00 uur is het stil op de camping .

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

complete misleiding in folder

G. van Amersfoort
          5-8-2014

Wij, gezin met twee jongens van 11 en 13 jaar hadden deze camping geboekt vanwege het feit dat er enorm veel te doen zou zijn voor deze leeftijdsgroep. Wij stonden op het FKK gedeelte en als onze jongens even geen zin hadden in "bloot" dan zouden ze zich prima kunnen vermaken op het "textiel" gedeelte van de camping. Er zou volgens de folder een groot Wipe-out eiland in het water liggen... Nou vergeet het maar, deze zou pas begin augustus komen. Vreemd, want wij hebben nog van te voren gevraagd of hij er daadwerkelijk zou zijn!! Tevens voel je je in het afgezette FKK gedeelte net een gevangene. Het terrein is helemaal afgeschermd met groen doek om de hekken. Zo lok je juist potte kijkers uit, denken wij. Ook de dames bij de receptie zijn erg kort af en toen ik mijn auto met caravan per ongeluk ergens verkeerd neerzette, werd mij op zeer lelijke en dwingen toon duidelijk gemaakt dat ik een grote sukkel was... Lekker klant vriendelijk. Voor ons nooit meer Strasko!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

mooie camping

meneer Groen
          20-10-2013

De grote camping werd goed onderhouden en de stacaravan stond perfect gesitueerd op ongeveer 20 meter van het strand. Er waren ruim voldoende winkeltjes en eetgelegenheden. Onze caravan stond achteraan vanaf de hoofdingang gezien, maar er was ook een dichtbij gelegen, bewaakte voetgangers in/uitgang.

Gereisd Met partner in september 2013

Geweldige camping

Jolanda van Dongen
          23-8-2013

We waren hier voor het eerst, het is erg goed bevallen. Wij stonden op nr. 1139, aan de weg, maar daar had je niet veel last van. Het sanitair wordt uitstekend verzorgd en goed schoongemaakt. Er zijn zelfs tuinmannen om de oude bloemen weg te halen, erg keurig. Er reed security op de fiets op de camping, zelfs aan het strand. Om 23.00 uur was het stil. We zijn met de boot overgegaan, dit vonden we best prijzig. Als je via de brug bij Zadar gaat rijdt je 75 km om. Met de boot is sneller. De restaurants vonden we niet zo. De keuze was erg beperkt, de bediening slecht. We hebben een paar keer gehad dat als je voorgerecht nog niet op was dat je hoofdgerecht al gebracht werd. Niet zo handig.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

camping met veel voorzieningen

simonenjose
          19-8-2013

Super camping, dichtbij het strand. Voor de kinderen heel veel te doen, voetbal- tennis- tafeltennis badminton, in het water speelattributen, kinderboerderij noem maar op. een paar keer in de week op een heuse buiten bios op een megascherm. Caravan prima in orde strandbedden kon je zo meenemen naar het strand, gratis koud watervat, dus geen gesleep meer met water, en altijd koud water bij de hand. Na een week wisseling van beddengoed en handdoeken, handdoeken had wel wat vaker gemogen. Plaatsje Novalja dichtbij. Eiland zelf vonden we niet zo heel veel te zien, en dan is toch krka en de kornati eilanden ver rijden. Dus top camping maar om iets te zien wel een eindje rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal kamers> 700

• Kleur van het strandLicht
          • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
          • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
          • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
          • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
          • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
          • KeukenKitchenette
          • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
          • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
          • TennisbaanAanwezig
          • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strasko in Novalja (Pag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strasko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.