Camping Strasko

8.1Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Novalja (Pag)

8.1Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden

Camping Info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Strasko (Kroatië) biedt ruime plekken vlak aan de kust. De camping ligt aan een fijn zandstrand en heeft ook een eigen zwembad. Het terrein is netjes en het sanitair wordt goed schoongemaakt. Je kunt hier betaalbaar en lekker eten. Ga op ontdekking onder water en neem een duikles bij een van de duikcentra in de buurt.

Contact

144 reviews over Camping Strasko

• 2018
    9Mies17-07-2018

Ik ga zeker terug

Een mooie camping die groot is maar nier groot lijkt. Ruime plekken en vooral een super uitzicht bij zee. Weinig Nederlanders maar dat maakt het vakantiegevoel ook. In Novalja veel toeristen voor ZRC Beach. In nacht als wind verkeerd staat hoor je de muziek. Echter dit is minimaal 3-5 km verderop.

Met jonge kinderen

• 9Bas01-07-2018

Na vele malen Istie, het eiland Cres en Krk was dit jaar Pag aan de beurt. We waren hier van 2 juni tot en met 20 juni 2018. Aangekomen via de pont. Scheelt echt veel km omrijden. De camping is de 4 sterren echt waard. Super modern sanitair gebouw wat continu wordt schoongehouden. Zeer ruime plaatsen met veel schaduw. Ook de zee is fantastisch. Mooie witte zandbodem met glas helder water. Het strand is langgerekt over de gehele lengte van de camping. Op de camping zijn genoeg winkeltjes en restaurants. Het dorpje Novalja ligt op loop afstand. Op het eiland is verder niet zoveel te beleven. Wat kleine plaatsjes met wat restaurantjes en winkeltjes. In Novalja is restaurant Riva een aanrader. Daar kan je goed vis eten. Geen overlast gehad van Zrce beach ( het uitgaanscentrum voor de jeugd), maar ja we waren hier in het voorseizoen. Dit kan het hoogseizoen wel anders zijn. Met de Acsi kaart voor 19 euro per nacht.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Astrid30-05-2018

Fantastische camping aan zee

Fantastische locatie. Mooie langgerekte camping, met voldoende schaduw van de bomen. Wij kwamen 3 mei aan, toen was het zwembad gevuld. Nog wel koud, maar toch iedere dag meerdere keren gezwommen. Wij zaten 40 meter bij zee vandaan, waar vind je dat nog. Bij restaurant mooi uitzicht over zee. De kleine eettentjes zijn eigenlijk nog beter van kwaliteit dan het grote restaurant. Toiletgebouwen zeer schoon! Camping is deze tijd wel in opstart, maar juist daarom heerlijk rustig. Wij vlogen op Split en zijn met een huurauto naar camping gereden. Is goed te doen. Een echte aanrader ook zeker voor het voorjaar.

• 2017
    8Hennier07-10-2017

Aan te bevelen

Voor in de zomer een prima camping i.v.m. veel schaduw. In voor- en najaar kan dat voor zonaanbidders een nadeel zijn. Verder vonden wij het een prima camping met een mooi strand (steentjes). Uitstekend sanitair. Veel voorzieningen, behalve in oktober, dan is er veel dicht, maar een restaurant is er wel open en een bar. Wij hebben er met veel genoegen gestaan. We hebben erna op een veel mindere camping gestaan, Kamp Selce bij Selce, dat is vergane glorie. Als we weer in Kroatië in deze buurt komen, verblijven we zeker weer op deze camping. Wat ons betreft een aanrader. Was voor ons een Acsi-camping.

• 7Eetgelegenheden

• 10Anthony Vogels30-09-2017

Touroperator, waardeloze tegemoetkoming

Al jaren gaan we samen met een bevriend gezin met de caravan op vakantie, nu weer, naar Kroatië, camping Strasko. Leuk!!! Dat is wat we dachten en waarvoor we meer dan 1000,- hebben betaald. Aangekomen bleek dat 1 van onze 2 plekken vol met bomen stond, waar geen caravan op kon?!?! We hebben na veel op en neer gebel naar touroperator en overleg met de receptie besloten om op 1 plek 2 caravans te plaatsen. "In het bos" dan maar tentjes gezet voor de kinderen. In telefonisch overleg besloten om bij terugkomst in Nederland contact op te nemen met touroperator. Gedaan ... en wat blijkt, ze betreuren de zaak, begrijpen onze klacht en willen ons graag tegemoetkomen. We krijgen een Tegoedbon van €25,- te besteden tijdens de volgende boeking! Een zichzelf respecterend bedrijf, waarmee we dachten te maken te hebben en al vele jaren trouwe klant van zijn, schepen ons af met €25,-, terwijl beide gezinnen meer dan €1000,- betaald hebben en we 1 standplaats niet hebben kunnen gebruiken?! schandalig!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 8Anouk26-08-2017

Mooie camping

Wij verbleven in een stacaravan geboekt via touroperator. Deze was zeer mooi gelegen, naast zwembad en bij het strand! Geen last gehad van geluidoverlast. Ondanks dat de camping groot is, hier geen last van gehad, komt vooral door de vele faciliteiten die verdeeld over het terrein liggen. Verder iedere ochtend heerlijke broodjes bij de Pan pek gehaald! Pag is verder een mooi ruig eiland, wel wat ver weg om plekjes op het vaste land te bezoeken

• 9Eetgelegenheden

• 9Jacqueline24-08-2017

Super fijne camping aan prachtige zee

Een ontzettend prettige camping met alles erop en eraan...Jaa...ook de nachtelijke muziek vanuit ZRCE Beach kregen wij zo nu en dan mee. .. Ligt er wel aan waar je op de camping staat.. Hoe dichter bij de receptie des te meer last je zult ondervinden. Echte nostalgische stadjes zijn er niet op Pag, helaas! Maak een boottocht naar Losinj...een aanrader. Onze jeugd heeft genoten van de After Beach Party op ZRCE, en wij vonden het een mooie bezienswaardigheid!

• 9Eetgelegenheden

• 5Sandokan22-08-2017

Disco geeft geluidsoverlast

Ondanks waarschuwingen op zoover over de disco-overlast toch op bonnefooi naar Strasko gegaan. Op fkk gedeelte in de freezone een mooie, ruime plek gevonden vlakbij zee. Campingpersoneel erg behulpzaam met vinden van plek. Dat van onvriendelijk winkelpersoneel klopt. Security op strand onopvallend aanwezig en stuurt de mensen die er willen zonnen/zwemmen of kijken en niet op fkk deel staan weg. Sanitair wordt hele dag door schoongehouden. En dat zijn de redenen dat we een aantal nachten zijn gebleven. Maar eerder weg gegaan om geluidsoverlast van de disco. Dit begint vroeg in de avond en gaat écht elke avond tot 6u in de ochtend door met een enorme (bass) geluidsinstallatie! Dit is volgens mij niet de disco op de camping zelf, maar ernaast. Fkk deel heeft hier belachelijk veel overlast van, weet niet of het op textielgedeelte ook zo is. Zijn dan ook, zoals meerdere met ons als ik het hier zo lees, eerder vertrokken.

• 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Fam. Schans20-08-2017

Voor herhaling vatbaar.

Wij waren met 2 families (2 volw. en kinds tussen 10 en 15 jr) Wij hadden niet gereserveerd. Wel konden we kijken of er op de 'free zone' plek was. Daar kan je je kampeermiddel neerzetten waar je wilt. Er was nog 1 plek voor een week vrij. Daar hebben we met 2 caravans en 2 bijzettenten gestaan. Wij vinden de plekken op campings in Kroatie over het algemeen vrij groot. Mooie nette camping. Vooral de zee vonden wij hier super! In tegenstelling tot de zee in Istrie (bij Porec, Vrsar e.d.) heb je hier eerst kiezels tot een klein eindje de zee in en vervolgens heel mooi wit zand. Het water is super helder. Sanitair wordt gedurende de hele dag schoon gemaakt en dat is ook te zien. Hele nette douches. Desinfecterende gel in de toiletten om even de wc-bril mee schoon te maken. Personeel in de horeca is erg vriendelijk. Het winkelpersoneel op de camping daarentegen kan daar nog wat van leren. Het waterspringkussen in de zee was gratis!! Daar hebben onze kinderen dus veel gebruik van gemaakt. Op de doorgaande weg van de camping wordt vaak hard gereden (door auto's scooters ed.), maar dat is ook zo op andere grote campings (bijv. Lanterna bij Porec) hebben wij inmiddels ontdekt. Er wordt over deze doorgaande weg al vrij vroeg gereden door vrachtwagentjes e.d. (bevoorrading, vuilnis halen e.d.), waardoor je dus vroeg wakker wordt, als je naast deze weg staat. Dus je kunt beter wat verder van deze weg staan. Zwembad is een beetje klein voor de grootte van de camping. Water was erg lauw, maar dat zal waarschijnlijk door de hittegolf - die op dat moment heerste - komen. Ook is er een klein 'dierentuintje' met paarden, ezels, schildpadden, geiten, varkens, konijnen e.d. Verhuur van jetski's en met een 'bananen'boot varen is naast de camping. Even naar het einde van de camping (bij de stacaravans) lopen en door het hek ben je er zo. Met het treintje (maar lopend is ook prima te doen) ben je zo in Novalja. Veel restaurants en een leuke markt. Winkeltjes hebben we helaas niet goed kunnen zien, omdat er slecht weer aan kwam en wij weer terug naar de camping zijn gegaan. Op de camping zijn een aantal kleine winkeltjes met o.a. zwemkleding, kampeerspullen, petten, sieraden e.d. Ook 2 supermarkten. Maar met de auto ben je zo in Novalja, waar je ook wat grotere supermarkten hebt. Wij zijn de heenweg via land (via Zadar) gereden, waardoor je het eiland 'helemaal' ziet. De terugweg zijn we met de veerpont gegaan, wat ook een leuke ervaring was. Een heel verhaal, met conclusie: 'voor herhaling vatbaar'.

Met vrienden

• 9M. Scheffer19-08-2017

Nette schone camping met vriendelijke mensen

Wij zaten in een stacaravan en hebben echt geen last gehad van geluidsoverlast. Camping werd keurig schoon gehouden. Plekken ruim en niet het idee dat het een grote camping is. Op verschillende plekken brood verkoop restaurants en winkeltjes. Dorpje met leuk haventje en eetgelegenheden op loopafstand gaat ook een treintje. Misschien zaten we op een gunstige plek maar geen slecht woord. Top vakantie

6 tips over Camping Strasko

• Monique, 27-06-2019

Zadar (75 km) heeft een heel leuke oude kern. Krka watervallen (1,5 uur rijden) Plivice meren (2,5 uur rijden)

• Jolanda van Dongen, 23-08-2013

Wij waren 14 juli aangekomen, maar toen we weg gingen werd er van alles georganiseerd, klimkussen in het water, optredens e.d. Wij waren "te vroeg "denk ik.

• Peter van der weijde, 18-08-2013

Er zijn geen boeien voor je boot die moet je zelf bij de plaatselijke winkel kopen. Handiger zou zijn als je die kon huren, zoals bij zoveel campings in Kroatie.

23 vragen over Camping Strasko

• Edwin van der schoot, 15-01-2019

zwembad

zit er in het zwembad zoet of zout water?

Astrid, 03-07-2019

Het is een zoet water bad

• Ineke, 14-08-2018

Een Boei Huren

Kun je hier een boei huren ?

Wat kost dat per dag ?

En boten helling kun je daar boot van 6 20 meter zelf in het water doen ?

• Jetske, 07-02-2018

Koelkast

Ik zie op de prijslijst dat je een koelkast kunt huren. Is dit een 'koelkastpunt' waar alle koelkasten staan of wordt de koelkast naar je plek gebracht?

• Aantal kamers> 700

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel