Camping Strasko

Camping Strasko
8,1

Camping Strasko (Kroatië) biedt ruime plekken vlak aan de kust. De camping ligt aan een fijn zandstrand en heeft ook een eigen zwembad. Het terrein is netjes en het sanitair wordt goed schoongemaakt. Je kunt hier betaalbaar en lekker eten. Ga op ontdekking onder water en neem een duikles bij een van de duikcentra in de buurt.

7 reviews over Camping Strasko in het Nederlands

super goede camping

caroline
1-5-2016

Camping is super , 24 uurs beveiliging heel schoon en leuke eetgelegenheden. Leuke winkeltjes op diverse locaties

Gereisd Anders in juli 2015
2007

mooie grote camping met mooi en goed sanitair

Roy
18-6-2007

mooie grote camping met mooi en goed sanitair. In het dorp heb je veel winkels en restaurants. Op de camping zelf is ook veel te doen zoals voetbal, tennis, tafeltennis, volleybal enz. Het strand is ook mooi en het water is erg helder. Echt een hele mooie camping om in de zomer naartoe te gaan.

Gereisd Anders in Mon Jun 18 2007 16:00:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Reeds tien jaar na elkaar gaan wij naar strasco

DESCHEEMAECKER Dirk
29-5-2007

Reeds tien jaar na elkaar gaan wij naar strasco. Het loont gewoon zover te rijden met auto-caravan, daar het weer , het landschap - de eetgelegenheden in Novalja , eigenlijk de ganse vakantieuitrusting er gezelligheid en vakantie uitstraalt.

Gereisd Anders in mei 2007

2006

Mooie en zeer grote camping met mooie supermarkt en genoeg

maurice
21-7-2006

Mooie en zeer grote camping met mooie supermarkt en genoeg gelegeheid voor op de camping te eten.nieuwe sanitair was echt altijd schoon.vriendelijke mensen.wij hadden een caravan gehuurd,caravan stond 20 meter van het water echt geweldig met alles erop en eraan is aan te bevelen.

Gereisd Anders in juli 2006

Wij zijn vorig jaar op deze camping geweest, op het FKK We

Tom
7-7-2006

Wij zijn vorig jaar op deze camping geweest, op het FKK gedeelte. We waren 1 week in het hoogseizoen, de rest in het laagseizoen. De ligging aan zee is goed, er is een goede boothelling. De toiletten zijn hier en daar oud maar wel schoon! Ook beschikt deze camping over een goede supermarkt. Helaas nemen ze het op Strasko niet zo nauw met de regels dat het 's nachts stil moet zijn. Op het begin van het FKK gedeelte zit een controleur, 24 uur per dag, die verder niets met de regels doet. Om 2 uur s'nachts rijden nog rustig de auto's over de camping heen, is er lawaai op de plateaus aan zee. Als er gevraagd wordt of het om 2 uur stil kan zijn, wordt hier geen gehoor aangegeven. Ook de controleur doet net of hij niets hoort. Klagen bij de receptie heeft hierover ook geen zin. Dit is een groot nadeel van deze camping vooral in het hoogseizoen.

Gereisd Anders in juli 2006
2005

Mooie camping aan het strand gelegen!! Alleen een beetje

vakantieganger
15-8-2005

Mooie camping aan het strand gelegen!! Alleen een beetje ver naar het dorp toe. Verder is het santair er goed en schoon(nieuw gebouw), een redelijke supermarkt op de camping en de keuze uit een paar restaurants..

Gereisd Anders in Mon Aug 15 2005 13:07:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn hier vorig jaar geweest

A. Draaisma
8-5-2005

Wij zijn hier vorig jaar geweest. De ligging direct aan het strand was perfect. Echter het sanitair was sterk verouderd en heel smerig. Men was wel bezig een nieuw toiletgebouw te realiseren, was bijna af, nu de andere 6 gebouwen nog. Op het naturistengedeelte was het sanitair schoner.

Gereisd Anders in Sun May 08 2005 22:33:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal kamers> 700

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strasko in Novalja (Pag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strasko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.