Camping Strasko

8.1Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Novalja (Pag)

8.1Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden

Camping Info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Strasko (Kroatië) biedt ruime plekken vlak aan de kust. De camping ligt aan een fijn zandstrand en heeft ook een eigen zwembad. Het terrein is netjes en het sanitair wordt goed schoongemaakt. Je kunt hier betaalbaar en lekker eten. Ga op ontdekking onder water en neem een duikles bij een van de duikcentra in de buurt.

Contact

144 reviews over Camping Strasko

• 2017
    8Fam. Schans20-08-2017

Voor herhaling vatbaar.

Wij waren met 2 families (2 volw. en kinds tussen 10 en 15 jr) Wij hadden niet gereserveerd. Wel konden we kijken of er op de 'free zone' plek was. Daar kan je je kampeermiddel neerzetten waar je wilt. Er was nog 1 plek voor een week vrij. Daar hebben we met 2 caravans en 2 bijzettenten gestaan. Wij vinden de plekken op campings in Kroatie over het algemeen vrij groot. Mooie nette camping. Vooral de zee vonden wij hier super! In tegenstelling tot de zee in Istrie (bij Porec, Vrsar e.d.) heb je hier eerst kiezels tot een klein eindje de zee in en vervolgens heel mooi wit zand. Het water is super helder. Sanitair wordt gedurende de hele dag schoon gemaakt en dat is ook te zien. Hele nette douches. Desinfecterende gel in de toiletten om even de wc-bril mee schoon te maken. Personeel in de horeca is erg vriendelijk. Het winkelpersoneel op de camping daarentegen kan daar nog wat van leren. Het waterspringkussen in de zee was gratis!! Daar hebben onze kinderen dus veel gebruik van gemaakt. Op de doorgaande weg van de camping wordt vaak hard gereden (door auto's scooters ed.), maar dat is ook zo op andere grote campings (bijv. Lanterna bij Porec) hebben wij inmiddels ontdekt. Er wordt over deze doorgaande weg al vrij vroeg gereden door vrachtwagentjes e.d. (bevoorrading, vuilnis halen e.d.), waardoor je dus vroeg wakker wordt, als je naast deze weg staat. Dus je kunt beter wat verder van deze weg staan. Zwembad is een beetje klein voor de grootte van de camping. Water was erg lauw, maar dat zal waarschijnlijk door de hittegolf - die op dat moment heerste - komen. Ook is er een klein 'dierentuintje' met paarden, ezels, schildpadden, geiten, varkens, konijnen e.d. Verhuur van jetski's en met een 'bananen'boot varen is naast de camping. Even naar het einde van de camping (bij de stacaravans) lopen en door het hek ben je er zo. Met het treintje (maar lopend is ook prima te doen) ben je zo in Novalja. Veel restaurants en een leuke markt. Winkeltjes hebben we helaas niet goed kunnen zien, omdat er slecht weer aan kwam en wij weer terug naar de camping zijn gegaan. Op de camping zijn een aantal kleine winkeltjes met o.a. zwemkleding, kampeerspullen, petten, sieraden e.d. Ook 2 supermarkten. Maar met de auto ben je zo in Novalja, waar je ook wat grotere supermarkten hebt. Wij zijn de heenweg via land (via Zadar) gereden, waardoor je het eiland 'helemaal' ziet. De terugweg zijn we met de veerpont gegaan, wat ook een leuke ervaring was. Een heel verhaal, met conclusie: 'voor herhaling vatbaar'.

• Oude reviews

9makske mdsw12-06-2016

fantastisch genieten

Het eten is er super lekker, alle dagen gaan eten ( 6 dagen ) geen enkele dag gehad dat het minder was, zelfs de steak was perfect gebakken zoals gevraagd. Zeer toffe vriendelijke geweldige bediening en kraak propere keuken. alle lof goe bezig houden zo. Zeker een aanrader, ook het zwembad was geweldig.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 9walter_wallenburg23-09-2014

Absolute topcamping

grote camping, maar op de camping zelf merk je dat niet je hebt het gevoel dat er meerdere kleine campings bij elkaar liggen De camping word doorlopend schoongehouden en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, De plekken zijn groot en zeer comfortabel. Partybeach ZRCE ligt een paar km van d camping en als de wind verkeerd staat hoor je de muziek tot vroeg in de ochtend , maar wij hebben dit niet al storend ervaren, de camping is 's nachts erg rustig en word goed bewaakt. Veel nederlanders kom je hier niet tegen, wat wij prettig vonden, wel vooral italianen en duitsers ( goed voor je talen) Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Op de camping vind je alle gemak restaurants , supermarkten, etc Restaurants zijn goed en betaalbaar maar ga ook eens eten in Novalja bij Moby Dick, topbediening , goede keuken en zeer betaalbaar

• 9Eetgelegenheden

• 9Berry van Horrik21-07-2013

Aanrader

We zijn hier voor het eerst. We zijn met 4 gezinnen waarvan ereentje al voor de derde keer hier is. Nav de verhalen met zn allen mee gegaan. Sanitair is goed, restaurant super met name vis en biefstuk is echte aanrader. Serviceheel goed. Een van ons heeft een val met de fiets gehad, meteen hulp erbij en nog voordat wij erbij waren al een ambulance... Komplimenten waardig. Enige nadeel is van Club Papaya op Zrce beach. Tot smorgens 6 u heb je daar plezier van... Rest, plaatsen caravan, camper en vouwwagen ruim van opzet. Water stroom en CAI aanwezig. Van de muggenspuit in de andere referentie heb ik nog niks gezien, we zijn er al 2 weken en blijven nog een week. Al met al een echte aanrader!!

• 9Eetgelegenheden

• 8Griffioen23-08-2011

Mooie camping, kale omgeving

Heb hier vakantie gevierd van 28 juli tot 19 augustus 2011. De camping is mooi groen, met een mooi strand en veel eetgelegenheden. Er staan weinig Nederlanders op deze camping, wat soms ongezellig was. Vooral veel Slovenen, Italianen en Duitsers. Het eiland Pag is heel kaal en er valt weinig te doen. Het plaatsje Novalja is wel leuk. Het sanitair is wat weinig. 4 WC's en 3 douches per blok.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9Van Lieshout08-08-2011

Camping is super

Camping is zeer goed onderhouden, wij hadden een chalet gehuurd van TO. Plaats 6 einde van de camping, zeer mooie plaats met olijf boompjes, direct bij het strand. Het zit gedeelte zowel binnen als buiten is van minder kwaliteit (hard) 4 zitplaatsen. Wel twee ligbedden met nummer voor aan het strand. Tip neem een T-lamp mee om buiten te lezen. Verder was Airco goed, als je iets miste werd direct aangevuld of het werd gemaakt. Vriendelijk personeel. Verder ga ik mee wat andere al geschreven hebben. Het min punt voor ons was zeker de harde muziek van buiten de camping, Tiroler muziek vanaf Novalja, Pop concert vanaf het lokale voetbal veld, en veel stamp muziek . Verder is de omgeving heel apart. Ga ook naar het vaste land wandelen.

• 7Frank19-04-2010

Mooie camping

Afgelopen zomer met een paar vrienden hier met een eigen tent gestaan voor een paar dagen. We stonden op het jongeren/trekkersgedeelte van de camping. Dit is een gedeelte van de camping waar je zelf mag weten waar je je tent neerzet. Wel opletten dat je niet te ver van een stroompaaltje zit!

De camping is de ideale plek voor een feestvakantie. Novalja zelf is een eindje lopen. Wil je echt feesten moet je naar partyplace to be Zrce Beach (aanrader!)gaan. Is niet af te lopen, maar er rijden wel bussen, of je kunt met je eigen auto gaan. Naast hele dag feest, ook bungeejumpen en waterskien. Ga ook eens uit eten bij een local ergens op het eiland: goedkoop, veel en lekker!

De camping zelf ligt aan zee dus dat is ideaal. Wel stenen, maar dat is normaal in Kroatië.

Er zijn voldoende (eet)faciliteiten op de camping, alleen weinig/geen gebruik van gemaakt. Broodjes van de bakker zijn wel erg lekker! Ook het sanitair is redelijk goed voor een jongerengedeelte.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Linda de Bruijn08-08-2008

Perfecte vakantie!

De camping is voor jong en oud, veel nederlanders maar ook veel buitenlanders (wat erg gezellig is) Je hebt elke dag wel iets te doen. Het sanitair is netjes. Het traxs kamp waar wij zaten zag er goed en gezellig uit en er waren geen problemen. Alles is goed voor je geregeld, zodat je je geen moment zou vervelen. Het uitslapen was alleen niet echt mogelijk door de warmte. De camping was erg netjes en lag dicht bij het centrum. Het is zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 7Fam.Dekens03-08-2008

gemiddelde gezellige camping

Camping strasko is een grote camping met veel jongeren op het textiel gedeelte. maar op Het FKK is het goed verblijven onder de vele bomen. ruime plaatsen zelf uit te kiezen. sanitair zeer schoon werd steeds bijgehouden van 0.700 tot 23.00 verder veel aktiviteiten voor de kids langs het strand. en leuke strandtenten. maar een verademing als we weer het fkk gedeelte betraden qua drukte.

• 7Tijn van der Heijden22-03-2008

Uitstekende locatie om te verblijven op het eiland Pag. Voor jongeren is het zeker de place to be en is ook nog eens goed te betalen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

6 tips over Camping Strasko

• Monique, 27-06-2019

Zadar (75 km) heeft een heel leuke oude kern. Krka watervallen (1,5 uur rijden) Plivice meren (2,5 uur rijden)

• Jolanda van Dongen, 23-08-2013

Wij waren 14 juli aangekomen, maar toen we weg gingen werd er van alles georganiseerd, klimkussen in het water, optredens e.d. Wij waren "te vroeg "denk ik.

• Peter van der weijde, 18-08-2013

Er zijn geen boeien voor je boot die moet je zelf bij de plaatselijke winkel kopen. Handiger zou zijn als je die kon huren, zoals bij zoveel campings in Kroatie.

23 vragen over Camping Strasko

• Edwin van der schoot, 15-01-2019

zwembad

zit er in het zwembad zoet of zout water?

Astrid, 03-07-2019

Het is een zoet water bad

• Ineke, 14-08-2018

Een Boei Huren

Kun je hier een boei huren ?

Wat kost dat per dag ?

En boten helling kun je daar boot van 6 20 meter zelf in het water doen ?

• Jetske, 07-02-2018

Koelkast

Ik zie op de prijslijst dat je een koelkast kunt huren. Is dit een 'koelkastpunt' waar alle koelkasten staan of wordt de koelkast naar je plek gebracht?

• Aantal kamers> 700

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel