Camping Strasko

8.1Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Novalja (Pag)

8.1Fantastisch

• 8.2Eetgelegenheden

Camping Info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Strasko (Kroatië) biedt ruime plekken vlak aan de kust. De camping ligt aan een fijn zandstrand en heeft ook een eigen zwembad. Het terrein is netjes en het sanitair wordt goed schoongemaakt. Je kunt hier betaalbaar en lekker eten. Ga op ontdekking onder water en neem een duikles bij een van de duikcentra in de buurt.

Contact

144 reviews over Camping Strasko

• 9Shary26-08-2019

Zeer mooie camping

Heel mooie camping die goed meevalt van prijs. Zeer proper, zowel sanitair als de wandelwegen en zwembad. Grote plaatsen (wel rotsharingen nodig) Zwembad is niet groot maar valt goed mee qua drukte.

Buiten de camping is er niks te doen. Novalja is enkel jeugd en heel duur! Voor alles moet je kilometers rijden. Bijna geen nederlanders of Belgen. (Minder leuk voor de.kids) Grote camping dus vaak lange afstanden wandelen (vooral naar zwembad of animatie want de zee is altijd dichtbij) Wij hebben het na bijna 3 weken wel gezien

• 10Staat v/h sanitair

• 8Fam R.05-08-2019

Mooie camping, fijne sfeer

Grote camping met alle faciliteiten. Mooi strand, leuk waterpark erbij. Zwembad is ruim, niet bijzonder. Wij stonden op het 600 stuk, hele mooie ruime plekken. Zowel strand al campingdeel lekker rustig en aangenaam. Nadeel is dat je ver moet lopen naar het zwembad en restaurant, ongeveer 1,6 km, maar toch alle tijd. Op de camping zijn meerdere eetgelegenheden, bakker en supermarkten. Hierdoor hoef je niet heel ver te lopen. De toiletten waren erg schoon, bijna hele dag schoonmaak. Personeel is er vriendelijk en hulpvaardig. We hebben ZRCE beach wel een paar keer gehoord, maar niet hinderlijk. Op deze camping is voor een ieder wat wils.

• 2018
    9Jeanne08-08-2018

Hele grote kindvriendelijke camping.

Hele grote kindvriendelijke camping. Neem zwemschoenen mee, veel zee egels!! Grote mooie staanplaatsen. Heel schoon sanitair. Vriendelijke personeel! Weinig last gehad van het geluid van Zrce. Je hoorde soms wel wat, maar niet vervelend, was na 12 uur stil. Betaalbaar eten en drinken te verkrijgen. Pizza's zijn lekker. Het enige negatieve was de beveiliging bij het zwembad. Dat stelde niets voor. Die jongen zat meer een boek te lezen of op zijn telefoon en was weinig zichtbaar. Liep af en toe een rondje en sprak dan alleen de kinderen aan die er zonder ouders waren. Beetje laf. Want er waren genoeg volwassene die ook doken of met een bal speelde, wat dus blijkbaar niet mocht. Op Pag is naast Zrce en de diverse stranden niet veel. Grad Pag en Novalja zijn leuk voor een uitstapje. Maar rij even door naar Zadar, echt de moeite waard. Uit eten in Novalja raden wij af. Niet bijzonder, veel pizza, pasta of burgers.

• 9Mies17-07-2018

Ik ga zeker terug

Een mooie camping die groot is maar nier groot lijkt. Ruime plekken en vooral een super uitzicht bij zee. Weinig Nederlanders maar dat maakt het vakantiegevoel ook. In Novalja veel toeristen voor ZRC Beach. In nacht als wind verkeerd staat hoor je de muziek. Echter dit is minimaal 3-5 km verderop.

• 2017
    5Sandokan22-08-2017

Disco geeft geluidsoverlast

Ondanks waarschuwingen op zoover over de disco-overlast toch op bonnefooi naar Strasko gegaan. Op fkk gedeelte in de freezone een mooie, ruime plek gevonden vlakbij zee. Campingpersoneel erg behulpzaam met vinden van plek. Dat van onvriendelijk winkelpersoneel klopt. Security op strand onopvallend aanwezig en stuurt de mensen die er willen zonnen/zwemmen of kijken en niet op fkk deel staan weg. Sanitair wordt hele dag door schoongehouden. En dat zijn de redenen dat we een aantal nachten zijn gebleven. Maar eerder weg gegaan om geluidsoverlast van de disco. Dit begint vroeg in de avond en gaat écht elke avond tot 6u in de ochtend door met een enorme (bass) geluidsinstallatie! Dit is volgens mij niet de disco op de camping zelf, maar ernaast. Fkk deel heeft hier belachelijk veel overlast van, weet niet of het op textielgedeelte ook zo is. Zijn dan ook, zoals meerdere met ons als ik het hier zo lees, eerder vertrokken.

• 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

5pascal7011-08-2016

Zonde van de geluidsoverlast.

Strasko bewijst dat een grote camping niet chaotisch druk hoeft te zijn. Door zijn zeer grote oppervlakte, zijn de ruimtes tussen de plaatsen voldoende om toch rust te vinden, zo ook schaduw onder de olijfbomen. Zeker als je er voor kiest om wat verder van het water af te staan. Neem wel een fiets met versnellingen mee. Het langgerekte strand maakt het dat je ook daar nog relatief rustig kan vertoeven (zeker als je wat verder van de restaurants gaat zitten). Alle faciliteiten zijn aanwezig en het nieuwe zwembad en loungebar zijn top. Dit zou echt een topcamping zijn, ware het niet dat je 's nachts geen oog dicht doet vanwege de basdreunen van de clubs in de omgeving. De feesten gaan tot 6 uur 's morgens door en denderen over de camping heen. Wij moesten de ramen van de caravan dicht houden om nog enigszins rustig te liggen. Ik had medelijden met de mensen in tenten. Het is niet iedere nacht, maar genoeg dagen in de week om hier flink pissig van te worden. Voor ons dus geen 2e keer.

• 6Eetgelegenheden

• 8Jurgen25-07-2016

Heerlijk voor zon, zee, strand

Ruime plekken, net sanitair. Op de camping genoeg keuze voor een hapje en drankje. Fijne camping voor een zon/zee/strand vakantie. Eiland Pag is mooi, maar redelijk snel verkend. Voor uitstapjes op het vasteland moet je de tijd nemen.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Tessa06-09-2015

Compleet uitgeruste, grote camping.

Goed verzorgde camping. Alle faciliteiten aanwezig: supermarkt, winkeltje met campingbenodigdheden, meerdere restaurants, souvenirwinkeltje, enz. Sanitairgebouwen werden met regelmaat schoongemaakt. Voldoende vertier voor kinderen, uitgebreid animatieprogramma. Baby-club met airco erg prettig voor onze kleinste. Zwembad inmiddels wel open, erg mooi met uitzicht over zee! Streng toezicht in zwembad, met kleine kinderen wel prettig.

Waterschoentjes aanbevolen voor kiezelstrand. 's Nachts wel wat onrustig door Zrce PartyBeach verderop, bas dreunt nogal door. Wij ondervonden er weinig hinder van, maar als je je eraan gaat irriteren, wordt het vervelend... Hierdoor ook wel veel jongelui op de camping, wij hebben er echter weinig last van gehad. Regelmatig fietst er bewaking rond.

Qua omgeving niet zo heel veel te beleven, hoewel de natuur op zich al prachtig is. Gewoon gaan rijden en genieten. Krke watervallen aan te bevelen.

• 8Colette09-08-2015

Mooie, grote, schone camping

Mooie grote camping. Ruime plekken. Grote camping is niet storend. Fiets is aan te bevelen. Toilet gelegenheid is goed schoon. Camping wordt goed bewaakt. Jammer is dat het zwembad nog niet open was. Wordt op website gezegd dat het klaar is, maar blijkt dus niet zo te zijn. Kind teleurgesteld. Werd ook geen korting gegeven omdat het nog niet klaar was. WiFi over hele camping. Echter niet toereikend tot caravan. Niet dat dat groot minpunt is maar wordt wél op website gezegd. Bij diverse punten goede ontvangst. Was te zien ook aan de mensen die aan het eind van de dag daar zaten te internetten! Goed te eten op camping. Mooi lang strand. Eiland Pag kaal aan een kant. Geen eiland voor ons om nog weer terug te komen. Tip is wel de olijfbomen gaard op het eiland. Leuk om met golf karretje rond te gaan! Weinig Nederlanders. Veel Slovenen. Aardige mensen maar weinig contacten. Camping wordt ook goed bewaakt.

• 9Edwin17-01-2015

Gezellige drukte en toch echt rust

Hoewel het een zeer grote camping is, merk je daar niet zoveel van, omdat alles verdeelt is over een lengte van 3 kilometer. Effe naar de andere kant van het park is wel een hele wandeling. Eigenlijk is alles op de camping te vinden, 2 supermarkten-3 bakkers-2 Pizzeria 2 prima restaurants en alles goed van prijs. Het viel ons al snel op, dat de winkel eigenlijk niks duurder was, dan de supermarkt in Novalja. Novalja is een plaats waar veel jeugd naartoe gaat, maar hoewel er ook op de camping wel jeugd zit heb je daar geen last van. De hele dag en nacht loopt er bewaking rond. Ook de service vonden wij goed, als je belde voor een probleem stond er al snel iemand bij het huisje(stacaravan). Het huisje was niks op aan te merken, hier werd een huisje ook echt gepoetst. Het enige wat je wel mist is een zwembad, maar daar kom je wel overheen. Wij wel in ieder geval, daarom gaan we ook dit jaar weer naar Strasko.

6 tips over Camping Strasko

• Monique, 27-06-2019

Zadar (75 km) heeft een heel leuke oude kern. Krka watervallen (1,5 uur rijden) Plivice meren (2,5 uur rijden)

• Jolanda van Dongen, 23-08-2013

Wij waren 14 juli aangekomen, maar toen we weg gingen werd er van alles georganiseerd, klimkussen in het water, optredens e.d. Wij waren "te vroeg "denk ik.

• Peter van der weijde, 18-08-2013

Er zijn geen boeien voor je boot die moet je zelf bij de plaatselijke winkel kopen. Handiger zou zijn als je die kon huren, zoals bij zoveel campings in Kroatie.

23 vragen over Camping Strasko

• Edwin van der schoot, 15-01-2019

zwembad

zit er in het zwembad zoet of zout water?

Astrid, 03-07-2019

Het is een zoet water bad

• Ineke, 14-08-2018

Een Boei Huren

Kun je hier een boei huren ?

Wat kost dat per dag ?

En boten helling kun je daar boot van 6 20 meter zelf in het water doen ?

• Jetske, 07-02-2018

Koelkast

Ik zie op de prijslijst dat je een koelkast kunt huren. Is dit een 'koelkastpunt' waar alle koelkasten staan of wordt de koelkast naar je plek gebracht?

• Aantal kamers> 700

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel