Camping Strasko

8.1Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Novalja (Pag)

8.1Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden

Camping Info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Strasko (Kroatië) biedt ruime plekken vlak aan de kust. De camping ligt aan een fijn zandstrand en heeft ook een eigen zwembad. Het terrein is netjes en het sanitair wordt goed schoongemaakt. Je kunt hier betaalbaar en lekker eten. Ga op ontdekking onder water en neem een duikles bij een van de duikcentra in de buurt.

Contact

144 reviews over Camping Strasko

• 8Anoniem19-08-2019

Fantastisch!

Super leuke camping. Afhankelijk waar je zit, heb je uitzicht op zee. Wij zaten in de vacansoleil caravan (nr 89). Uitstekend gelegen vlak bij strand, vlakbij zwembad, bakker en supermarkt dichtbij. Beter kan niet. Eten op de camping is prima. Afhaal (pizza en kebab) lekker en betaalbaar en ook restaurant is prima met vriendelijke bediening. Novalja is niet groot, wel wat leuke eetgelegenheden. Eiland zelf is niet heel veel, maar de plitvice meren is een aanrader. Minpuntje zijn de harde bedden en de stoelen op veranda.

• 8A.16-08-2019

Mooie camping

Camping is mooi en netjes. Plekken zijn zeer ruim. Wij hadden mooie plek vlakbij zee, zee s prachtig en helder. Wel waterschoenen mee ivm zee egels. Sanitair is zeer netjes, hele dag wordt er schoongemaakt. Bakkertje en supermarkt op de camping aanwezig. Zwembad aanwezig, niet bijzonder maar fijn om na dag aan zee nog even te poedelen. Muziek s nachts vanaf Zrce met vlagen goed te horen, niet hinderlijk. Wij vonden het plaatsje Novalja zelf niet bijzonder, veel jongelui aanwezig voor Zcre beach. Eiland Pag zelf erg ruig met zn rotsen, naast mooie baaien en liefelijk stadje Pag niet veel te zien. Wat wij erg jammer vinden is dat de kosten voor campings in Kroatië de pan uit beginnen te rijzen de laatste jaren, camping was mooi en netjes maar of wij het nou bijna 80 euro de nacht waard vinden....

• 7Eetgelegenheden

• 9Anne06-08-2019

Een hele mooie camping op een prachtig eiland.

Een prachtige camping aan een mooie heldere zee. Wij hebben hier 2,5 week gestaan en het is ons erg goed bevallen. Personeel is vriendelijk en Novalja is op loopafstand. Hadden niet gereserveerd, konden een plek uitzoeken op de free zone. We hadden een mooie plek vlakbij het zwembad. Bakkertje om de hoek. Het sanitairgebouw waar wij zaten is keurig netjes. Het wordt de hele dag schoongemaakt. Het dorpje Novalja werd goed bezocht door de jeugd. Wij hebben geen geluidsoverlast gehad van Zrce beach. Om 23 uur was het stil op de camping. Dit hebben wij in Istrië wel anders meegemaakt. Pag is een prachtig eiland mer mooie baaitjes. Wil je een culturele vakantie, dan ben je hier gauw uitgekeken. Voor de camping zouden wij wel weer terug willen.

• 10Staat v/h sanitair

• 6Saskia01-08-2019

Eenmalig!

Denk goed na voordat je hier naar toe gaat! De camping wordt in juni en augustus overspoeld met feestendende jongeren die veel drinken en de hele dag en nacht voor geluidsoverlast zorgen. Er zijn te weinig bewakers om ze in de hand te houden. De stacaravans worden ook door de jongeren gehuurd. Ons straatje had nog maar 4 gezinnen en 8 stacaravans verhuurd aan de jongeren. Jammer dat dat het beleid van de camping is.

• 8Yvonne17-07-2019

Camping=aanrader.Omgeving=minder dan ik gewend ben

Het is een grote camping maar daar merk je op zich weinig van. In ieder geval geen lange rijen bij de bakker ed. Wij zaten in een mobile home met zwembad (delen met 11 huisjes). Dus dan heb je ook wat rust bij het zwembad. Zaten helemaal aan het einde. Wij hebben het niet als lastig ervaren dat je eindje moet lopen. Maar als je snel bij bijv de receptie wilt zijn dan is een fiets wel fijn. Gas was op en gemeld bij de receptie: voordat mijn man weer terug bij mobile home was, was er al iemand geweest die gasfles had verwisseld. Geen geluidsoverlast gehad. Naar Novalja lopen is makkelijk te doen en anders rijdt er een treintje (tegen betaling). Sanitair niet vaak gebruikt op de camping maar de keren dat we die wel gebruikten, was het keurig schoon. Af en toe een mug. Novalja vind ik zelf niet echt leuk (meer om een keer van de camping af te gaan zonder auto). Veel leuke baaitjes in de buurt. Wel ver rijden om eiland af te gaan.

• 9Erik10-01-2019

Fantastisch aanrader

De camping is erg netjes en schoon sanitair. De camping heeft een heerlijk strand ,die alleen toegankelijk is voor camping gasten. Ze zeggen dat het zee water rond Pag erg mooi is, en dat klopt zo helder hebben we het nog niet gehad in Kroatië. Het zwembad ligt aan het strand en is goed onderhouden. Op de camping kun je erg goed eten bij verschillende restaurants. Voor de pizza's willen we nog wel een keer naar deze camping. Het enige nadeel is de lange weg over het eiland naar de camping.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 2018
    9Astrid30-05-2018

Fantastische camping aan zee

Fantastische locatie. Mooie langgerekte camping, met voldoende schaduw van de bomen. Wij kwamen 3 mei aan, toen was het zwembad gevuld. Nog wel koud, maar toch iedere dag meerdere keren gezwommen. Wij zaten 40 meter bij zee vandaan, waar vind je dat nog. Bij restaurant mooi uitzicht over zee. De kleine eettentjes zijn eigenlijk nog beter van kwaliteit dan het grote restaurant. Toiletgebouwen zeer schoon! Camping is deze tijd wel in opstart, maar juist daarom heerlijk rustig. Wij vlogen op Split en zijn met een huurauto naar camping gereden. Is goed te doen. Een echte aanrader ook zeker voor het voorjaar.

• 2017
    8Anouk26-08-2017

Mooie camping

Wij verbleven in een stacaravan geboekt via touroperator. Deze was zeer mooi gelegen, naast zwembad en bij het strand! Geen last gehad van geluidoverlast. Ondanks dat de camping groot is, hier geen last van gehad, komt vooral door de vele faciliteiten die verdeeld over het terrein liggen. Verder iedere ochtend heerlijke broodjes bij de Pan pek gehaald! Pag is verder een mooi ruig eiland, wel wat ver weg om plekjes op het vaste land te bezoeken

• 9Jacqueline24-08-2017

Super fijne camping aan prachtige zee

Een ontzettend prettige camping met alles erop en eraan...Jaa...ook de nachtelijke muziek vanuit ZRCE Beach kregen wij zo nu en dan mee. .. Ligt er wel aan waar je op de camping staat.. Hoe dichter bij de receptie des te meer last je zult ondervinden. Echte nostalgische stadjes zijn er niet op Pag, helaas! Maak een boottocht naar Losinj...een aanrader. Onze jeugd heeft genoten van de After Beach Party op ZRCE, en wij vonden het een mooie bezienswaardigheid!

• 9M. Scheffer19-08-2017

Nette schone camping met vriendelijke mensen

Wij zaten in een stacaravan en hebben echt geen last gehad van geluidsoverlast. Camping werd keurig schoon gehouden. Plekken ruim en niet het idee dat het een grote camping is. Op verschillende plekken brood verkoop restaurants en winkeltjes. Dorpje met leuk haventje en eetgelegenheden op loopafstand gaat ook een treintje. Misschien zaten we op een gunstige plek maar geen slecht woord. Top vakantie

6 tips over Camping Strasko

• Monique, 27-06-2019

Zadar (75 km) heeft een heel leuke oude kern. Krka watervallen (1,5 uur rijden) Plivice meren (2,5 uur rijden)

• Jolanda van Dongen, 23-08-2013

Wij waren 14 juli aangekomen, maar toen we weg gingen werd er van alles georganiseerd, klimkussen in het water, optredens e.d. Wij waren "te vroeg "denk ik.

• Peter van der weijde, 18-08-2013

Er zijn geen boeien voor je boot die moet je zelf bij de plaatselijke winkel kopen. Handiger zou zijn als je die kon huren, zoals bij zoveel campings in Kroatie.

23 vragen over Camping Strasko

• Edwin van der schoot, 15-01-2019

zwembad

zit er in het zwembad zoet of zout water?

Astrid, 03-07-2019

Het is een zoet water bad

• Ineke, 14-08-2018

Een Boei Huren

Kun je hier een boei huren ?

Wat kost dat per dag ?

En boten helling kun je daar boot van 6 20 meter zelf in het water doen ?

• Jetske, 07-02-2018

Koelkast

Ik zie op de prijslijst dat je een koelkast kunt huren. Is dit een 'koelkastpunt' waar alle koelkasten staan of wordt de koelkast naar je plek gebracht?

• Aantal kamers> 700

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel