Camping Strasko

8.1Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Novalja (Pag)

8.1Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden

Camping Info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Strasko (Kroatië) biedt ruime plekken vlak aan de kust. De camping ligt aan een fijn zandstrand en heeft ook een eigen zwembad. Het terrein is netjes en het sanitair wordt goed schoongemaakt. Je kunt hier betaalbaar en lekker eten. Ga op ontdekking onder water en neem een duikles bij een van de duikcentra in de buurt.

Contact

144 reviews over Camping Strasko

• 7Monique27-06-2019

Veel te groot. Snacht geluidsoverlast

Hele mooie camping, maar veel te groot. Wij stonden op plek 594, om een beetje uit de drukte te zijn. Prachtig grote plaats. Let wel op, op sommige plaatsen staan bomen midden op de plaats. (via de website kan je over de camping 'lopen' om te zien hoe de plaatsen eruit zien. Toiletgebouw 10 was heel schoon. Maar na 17.30 had je geen warm water meer; als je mazzel had lauw/warm. Dus hoogseizoen zal wel erger zijn. Het was 15 minuten lopen naar de bakker/supermarkt, 20 minuten naar het restaurant, en wel 30 naar het zwembad. Dit was gelukkig niet nodig, met de zee voor de deur. Het zeewater was heerlijk op temperatuur en erg helder. Wel waterschoentjes meenemen want er liggen veel zee-egels. Wel heel veel overlast van het festival-strand. Dat begon om 22.00 tot 06.00 elke nacht! En werd in de loop van de nacht al luider!

Voor ons niet meer -> slapeloze nachten!

• 8Eetgelegenheden

• 2018
    9Bas01-07-2018

Na vele malen Istie, het eiland Cres en Krk was dit jaar Pag aan de beurt. We waren hier van 2 juni tot en met 20 juni 2018. Aangekomen via de pont. Scheelt echt veel km omrijden. De camping is de 4 sterren echt waard. Super modern sanitair gebouw wat continu wordt schoongehouden. Zeer ruime plaatsen met veel schaduw. Ook de zee is fantastisch. Mooie witte zandbodem met glas helder water. Het strand is langgerekt over de gehele lengte van de camping. Op de camping zijn genoeg winkeltjes en restaurants. Het dorpje Novalja ligt op loop afstand. Op het eiland is verder niet zoveel te beleven. Wat kleine plaatsjes met wat restaurantjes en winkeltjes. In Novalja is restaurant Riva een aanrader. Daar kan je goed vis eten. Geen overlast gehad van Zrce beach ( het uitgaanscentrum voor de jeugd), maar ja we waren hier in het voorseizoen. Dit kan het hoogseizoen wel anders zijn. Met de Acsi kaart voor 19 euro per nacht.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 2017
    8Hennier07-10-2017

Aan te bevelen

Voor in de zomer een prima camping i.v.m. veel schaduw. In voor- en najaar kan dat voor zonaanbidders een nadeel zijn. Verder vonden wij het een prima camping met een mooi strand (steentjes). Uitstekend sanitair. Veel voorzieningen, behalve in oktober, dan is er veel dicht, maar een restaurant is er wel open en een bar. Wij hebben er met veel genoegen gestaan. We hebben erna op een veel mindere camping gestaan, Kamp Selce bij Selce, dat is vergane glorie. Als we weer in Kroatië in deze buurt komen, verblijven we zeker weer op deze camping. Wat ons betreft een aanrader. Was voor ons een Acsi-camping.

• 7Eetgelegenheden

• 10Anthony Vogels30-09-2017

Touroperator, waardeloze tegemoetkoming

Al jaren gaan we samen met een bevriend gezin met de caravan op vakantie, nu weer, naar Kroatië, camping Strasko. Leuk!!! Dat is wat we dachten en waarvoor we meer dan 1000,- hebben betaald. Aangekomen bleek dat 1 van onze 2 plekken vol met bomen stond, waar geen caravan op kon?!?! We hebben na veel op en neer gebel naar touroperator en overleg met de receptie besloten om op 1 plek 2 caravans te plaatsen. "In het bos" dan maar tentjes gezet voor de kinderen. In telefonisch overleg besloten om bij terugkomst in Nederland contact op te nemen met touroperator. Gedaan ... en wat blijkt, ze betreuren de zaak, begrijpen onze klacht en willen ons graag tegemoetkomen. We krijgen een Tegoedbon van €25,- te besteden tijdens de volgende boeking! Een zichzelf respecterend bedrijf, waarmee we dachten te maken te hebben en al vele jaren trouwe klant van zijn, schepen ons af met €25,-, terwijl beide gezinnen meer dan €1000,- betaald hebben en we 1 standplaats niet hebben kunnen gebruiken?! schandalig!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 10Maaike eek02-08-2017

Dit nooit meer

Laat via de kermis het terrein opgereden, naar het FKK deel. Ligging mooi, ruime plekken, slechts enkele aan zee... Maar dan de nacht!!! €&@;&€:&l!!!!!!! De hele nacht midden in de disco en dan om, jawel 05:30 een tandje erbij!!!! Het kan namelijk nog harder!

In verhouding mer andere campings duur! €46 ipv overal elders rond de €30.

Met piepende banden, na betaling de camping verlaten meerdere paradijzen op de andere eilanden gevonden. Kindvriendelijk, eetgelegenheid en hygiene niet willen meemaken

• 5Staat v/h sanitair

• 4Guusje14-07-2017

Voor ons eens maar nooit meer !

Geluidsoverlast van een disco buiten de camping tot diep in de nacht!! We zijn na 2 nachten weggegaan. Jammer van het hele eind rijden !!

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Peter van Geel15-09-2016

Prachtige camping

Prachtige camping gelegen op het schiereiland Pag. Pp de camping is van alles te doen en het personeel is erg vriendelijk. Met Engels en Duits kun je er goed terecht. Wij hadden een plaats direct aan zee.we hebben voor volgend jaar al weer geboekt.

• 6Eetgelegenheden

• 7Rein05-10-2015

Te klein fkk terrein

Hou er rekening mee, dat het fkk terrein erg ongelijk is en het dus passen en meten wordt met een camper om hem waterpas te krijgen. Pioniersschopje mee. Er is slechts 1 watertappunt en twee toiletgebouwen waarvan er 1 in voor en naseisoen is gesloten. Door de vele bomen moet je zoeken naar een plekje om tv te kunnen ontvangen met een dakschotelantenne.Er is geen chemisch toilet, dus dit moet helemaal naar de textielcamping worden gebracht.Het fkk strand is te klein en wordt door mensen gebruikt die niet op de fkk camping staan.In het hoogseisoen is er ingangscontrole bij het fkk gedeelte en mogen buitenstaanders niet op het fkk strand. In voor en naseisoen is er geen enkele controle en lijkt het op het fkk strand wel wild west en laten vele eigenaren die er niet thuis horen hun hond maar gewoon loslopen. De info in de acsigids over het fkk gedeelte is niet juist.Het mooiste gedeelte van de camping is de textielcamping.Ook is hun strand veel mooier. Hondenoverlast grootste ergenis.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 2Sem11-07-2015

Viel ons erg tegen

Ten eerste: duur. Veruit de duurste camping van alle 10 die wij op onze roadtrip hebben gezien, en helemaal wat je ervoor terugkreeg. Een niet-klaar zwembad (waarschijnlijk heel juli niet klaar), vieze douches. Het enige positieve was onze plek met behoorlijk wat schaduw. Met zn tweeen en een auto met klein pop up tentje waren we al 48 euro!!!! in het voorseizoen kwijt. Belachelijk. Dag later meteen vertrokken en naar een concurrent op 10 minuten afstand gegaan.

• 3Staat v/h sanitair

• 4Oscar Postuma 12-06-2015

Gedaan met de rust!

Novalja is sinds enige tijd party eiland geworden; honderden jongeren uit heel Europa komen er regelmatig een weekje housen. Dat merk je ook op Strassko sinds dit jaar: veel schreeuwende, zuipende jongeren, die met zijn zessen in een mobilhome overnachten en aan het strand zitten, voor ons betekent dit:Nooit meer, helaas. Want Strassko is op zich een geweldige camping...

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

6 tips over Camping Strasko

• Monique, 27-06-2019

Zadar (75 km) heeft een heel leuke oude kern. Krka watervallen (1,5 uur rijden) Plivice meren (2,5 uur rijden)

• Jolanda van Dongen, 23-08-2013

Wij waren 14 juli aangekomen, maar toen we weg gingen werd er van alles georganiseerd, klimkussen in het water, optredens e.d. Wij waren "te vroeg "denk ik.

• Peter van der weijde, 18-08-2013

Er zijn geen boeien voor je boot die moet je zelf bij de plaatselijke winkel kopen. Handiger zou zijn als je die kon huren, zoals bij zoveel campings in Kroatie.

23 vragen over Camping Strasko

• Edwin van der schoot, 15-01-2019

zwembad

zit er in het zwembad zoet of zout water?

Astrid, 03-07-2019

Het is een zoet water bad

• Ineke, 14-08-2018

Een Boei Huren

Kun je hier een boei huren ?

Wat kost dat per dag ?

En boten helling kun je daar boot van 6 20 meter zelf in het water doen ?

• Jetske, 07-02-2018

Koelkast

Ik zie op de prijslijst dat je een koelkast kunt huren. Is dit een 'koelkastpunt' waar alle koelkasten staan of wordt de koelkast naar je plek gebracht?

• Aantal kamers> 700

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel