6 tips over Camping Strasko

• Monique, 27-06-2019

Zadar (75 km) heeft een heel leuke oude kern. Krka watervallen (1,5 uur rijden) Plivice meren (2,5 uur rijden)

• Jolanda van Dongen, 23-08-2013

Wij waren 14 juli aangekomen, maar toen we weg gingen werd er van alles georganiseerd, klimkussen in het water, optredens e.d. Wij waren "te vroeg "denk ik.

• Peter van der weijde, 18-08-2013

Er zijn geen boeien voor je boot die moet je zelf bij de plaatselijke winkel kopen. Handiger zou zijn als je die kon huren, zoals bij zoveel campings in Kroatie.

• gerard en truus, 27-06-2012

We hebben een aantal aanbieders voor Strasko voor je op een rij gezet:

Campings Kroatië
    Go4Holiday.nl
    LUX-camp
    LUX-camp

• Daan de Weerd, 23-06-2010

Tip: Koop waterschoenen. Dit is een standaard-item die je mee moet hebben in kroatie vanwege de vele zee egels die zich daar tussen de rotsen aan het strand verscholen houden. Je ziet ze nauwlijks, maar je voelt ze heel goed! Tip: Bezoek nou niet elke dag joop met de friettent, of een of andere kebabzaak. Je bent in kroatie, dus waarom niet kroatisch eten? Probeer cevapcici ( hamburgertjes ) , pljeskavica ( ook een bepaald soort vlees ), of przene lignje ( gebakken inktvis ).

• colettepet, 10-08-2015

Olijfbomen gaard. Oude bomen!