23 vragen over Camping Strasko

• Edwin van der schoot, 15-01-2019

zwembad

zit er in het zwembad zoet of zout water?

Astrid, 03-07-2019

Het is een zoet water bad

• Ineke, 14-08-2018

Een Boei Huren

Kun je hier een boei huren ?

Wat kost dat per dag ?

En boten helling kun je daar boot van 6 20 meter zelf in het water doen ?

• Jetske, 07-02-2018

Koelkast

Ik zie op de prijslijst dat je een koelkast kunt huren. Is dit een 'koelkastpunt' waar alle koelkasten staan of wordt de koelkast naar je plek gebracht?

• Carla, 14-01-2018

Gebetsroither

Zijn er mensen die weten hoe de stacaravans van gebetsroither staan en of ze last hebben van het geluidsoverlast van het partystrand? Alvast bedankt

We hebben een aantal aanbieders voor Strasko voor je op een rij gezet:

Campings Kroatië
    LUX-camp
    LUX-camp

• Sharonna Prins, 29-09-2017

Camping Novalja

Hoi, ik zou graag zelf met de tent op de camping willen staan, echter zie ik alleen prijzen voor stacaravans. Is er een mogelijkheid om zelf een tentje op te zetten?

• Mirage, 08-12-2016

Oudere jongeren

Wij zijn van plan om aankomende zomervakantie 2017 naar deze camping af te reizen met 2 zoons van 15 en 19. Zijn er nog meer Nederlanders in die leeftijdsklasse, zou wel leuk zijn!

• Mark, 12-10-2016

ZOET OF ZOUTWATER ZWEMBAD?

Is het nieuwe zwembad met zout of zoetwater gevuld?

Heidi, 27-11-2016

Zoet😄

• Heidi1970, 28-10-2015

Boothelling en eilanden

hallo, hier enkele vragen. Is er op camping Strasko een boothelling? Zijn er veel eilanden om naar toe te varen? Zijn er echt weinig Nederlanders zoals eerder beschreven staat? Kan je naar het dichtstbijzijnde dorpje lopen?

Alvast bedankt!

Renate, 18-09-2017

Hoi, ik ben benieuwd of jullie met de boot zijn geweest en of er een boothelling is? De camping geeft aan dat je een eigen boei kan maken. Hoor graag jullie ervaring, omdat wij er volgend jaar eventueel ook naartoe willen

Heidi1970, 06-01-2018

Ja er is een boothelling. Wij hebben een boei gehuurd bij iemand die daar een winkeltje had op de camping.

• FilipB, 26-02-2015

Campings Strasko met vacansoleil

Waar bevinden zich de stacaravans van vacansoleil op de camping Strasko?

• Jessica, 01-02-2015

Camping strasko met boot

Is deze camping leuk als je een boot mee hebt? Is er bijvoorbeeld een goede plaats waar je de boot te water kunt laten? Leuke plekjes waar je heen kunt varen? Iemand ervaring?

Victor, 19-12-2016

Zijn er boeien die je kunt gebruiken?

Bert, 06-06-2015

Er is een bootlanding op de camping en er zijn eilandjes in de buurt die je kunt bezoeken. Ik zou zeker een boot meenemen als dat kan

Heidi, 02-01-2017

Er zijn boeien te huur, je moet er echter wel op tijd bij zijn want vorig jaar was het druk met de boten. Er is daar een standje, deze verkoopt bootartikelen en verhuurt ook de boeien, ik weet niet of je vooraf kunt reserveren, wij hadden vorig jaar geluk dat er nog 1 vrij was.