Camping Strasko

Camping Strasko
7,9

Camping Strasko (Kroatië) biedt ruime plekken vlak aan de kust. De camping ligt aan een fijn zandstrand en heeft ook een eigen zwembad. Het terrein is netjes en het sanitair wordt goed schoongemaakt. Je kunt hier betaalbaar en lekker eten. Ga op ontdekking onder water en neem een duikles bij een van de duikcentra in de buurt.

95 reviews over Camping Strasko in het Nederlands

Fantastisch aanrader

Erik
10-1-2019

De camping is erg netjes en schoon sanitair. De camping heeft een heerlijk strand ,die alleen toegankelijk is voor camping gasten. Ze zeggen dat het zee water rond Pag erg mooi is, en dat klopt zo helder hebben we het nog niet gehad in Kroatië. Het zwembad ligt aan het strand en is goed onderhouden. Op de camping kun je erg goed eten bij verschillende restaurants. Voor de pizza's willen we nog wel een keer naar deze camping. Het enige nadeel is de lange weg over het eiland naar de camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Hele grote kindvriendelijke camping.

Jeanne
8-8-2018

Hele grote kindvriendelijke camping. Neem zwemschoenen mee, veel zee egels!! Grote mooie staanplaatsen. Heel schoon sanitair. Vriendelijke personeel! Weinig last gehad van het geluid van Zrce. Je hoorde soms wel wat, maar niet vervelend, was na 12 uur stil. Betaalbaar eten en drinken te verkrijgen. Pizza's zijn lekker. Het enige negatieve was de beveiliging bij het zwembad. Dat stelde niets voor. Die jongen zat meer een boek te lezen of op zijn telefoon en was weinig zichtbaar. Liep af en toe een rondje en sprak dan alleen de kinderen aan die er zonder ouders waren. Beetje laf. Want er waren genoeg volwassene die ook doken of met een bal speelde, wat dus blijkbaar niet mocht. Op Pag is naast Zrce en de diverse stranden niet veel. Grad Pag en Novalja zijn leuk voor een uitstapje. Maar rij even door naar Zadar, echt de moeite waard. Uit eten in Novalja raden wij af. Niet bijzonder, veel pizza, pasta of burgers.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Ik ga zeker terug

Mies
17-7-2018

Een mooie camping die groot is maar nier groot lijkt. Ruime plekken en vooral een super uitzicht bij zee. Weinig Nederlanders maar dat maakt het vakantiegevoel ook. In Novalja veel toeristen voor ZRC Beach. In nacht als wind verkeerd staat hoor je de muziek. Echter dit is minimaal 3-5 km verderop.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bas
1-7-2018

Na vele malen Istie, het eiland Cres en Krk was dit jaar Pag aan de beurt. We waren hier van 2 juni tot en met 20 juni 2018. Aangekomen via de pont. Scheelt echt veel km omrijden. De camping is de 4 sterren echt waard. Super modern sanitair gebouw wat continu wordt schoongehouden. Zeer ruime plaatsen met veel schaduw. Ook de zee is fantastisch. Mooie witte zandbodem met glas helder water. Het strand is langgerekt over de gehele lengte van de camping. Op de camping zijn genoeg winkeltjes en restaurants. Het dorpje Novalja ligt op loop afstand. Op het eiland is verder niet zoveel te beleven. Wat kleine plaatsjes met wat restaurantjes en winkeltjes. In Novalja is restaurant Riva een aanrader. Daar kan je goed vis eten. Geen overlast gehad van Zrce beach ( het uitgaanscentrum voor de jeugd), maar ja we waren hier in het voorseizoen. Dit kan het hoogseizoen wel anders zijn. Met de Acsi kaart voor 19 euro per nacht.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische camping aan zee

Astrid
30-5-2018

Fantastische locatie. Mooie langgerekte camping, met voldoende schaduw van de bomen. Wij kwamen 3 mei aan, toen was het zwembad gevuld. Nog wel koud, maar toch iedere dag meerdere keren gezwommen. Wij zaten 40 meter bij zee vandaan, waar vind je dat nog. Bij restaurant mooi uitzicht over zee. De kleine eettentjes zijn eigenlijk nog beter van kwaliteit dan het grote restaurant. Toiletgebouwen zeer schoon! Camping is deze tijd wel in opstart, maar juist daarom heerlijk rustig. Wij vlogen op Split en zijn met een huurauto naar camping gereden. Is goed te doen. Een echte aanrader ook zeker voor het voorjaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aan te bevelen

Hennier
7-10-2017

Voor in de zomer een prima camping i.v.m. veel schaduw. In voor- en najaar kan dat voor zonaanbidders een nadeel zijn. Verder vonden wij het een prima camping met een mooi strand (steentjes). Uitstekend sanitair. Veel voorzieningen, behalve in oktober, dan is er veel dicht, maar een restaurant is er wel open en een bar. Wij hebben er met veel genoegen gestaan. We hebben erna op een veel mindere camping gestaan, Kamp Selce bij Selce, dat is vergane glorie. Als we weer in Kroatië in deze buurt komen, verblijven we zeker weer op deze camping. Wat ons betreft een aanrader. Was voor ons een Acsi-camping.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Touroperator, waardeloze tegemoetkoming

Anthony Vogels
30-9-2017

Al jaren gaan we samen met een bevriend gezin met de caravan op vakantie, nu weer, naar Kroatië, camping Strasko. Leuk!!! Dat is wat we dachten en waarvoor we meer dan 1000,- hebben betaald. Aangekomen bleek dat 1 van onze 2 plekken vol met bomen stond, waar geen caravan op kon?!?! We hebben na veel op en neer gebel naar touroperator en overleg met de receptie besloten om op 1 plek 2 caravans te plaatsen. "In het bos" dan maar tentjes gezet voor de kinderen. In telefonisch overleg besloten om bij terugkomst in Nederland contact op te nemen met touroperator. Gedaan ... en wat blijkt, ze betreuren de zaak, begrijpen onze klacht en willen ons graag tegemoetkomen. We krijgen een Tegoedbon van €25,- te besteden tijdens de volgende boeking! Een zichzelf respecterend bedrijf, waarmee we dachten te maken te hebben en al vele jaren trouwe klant van zijn, schepen ons af met €25,-, terwijl beide gezinnen meer dan €1000,- betaald hebben en we 1 standplaats niet hebben kunnen gebruiken?! schandalig!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Mooie camping

Anouk
26-8-2017

Wij verbleven in een stacaravan geboekt via touroperator. Deze was zeer mooi gelegen, naast zwembad en bij het strand! Geen last gehad van geluidoverlast. Ondanks dat de camping groot is, hier geen last van gehad, komt vooral door de vele faciliteiten die verdeeld over het terrein liggen. Verder iedere ochtend heerlijke broodjes bij de Pan pek gehaald! Pag is verder een mooi ruig eiland, wel wat ver weg om plekjes op het vaste land te bezoeken

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super fijne camping aan prachtige zee

Jacqueline
24-8-2017

Een ontzettend prettige camping met alles erop en eraan...Jaa...ook de nachtelijke muziek vanuit ZRCE Beach kregen wij zo nu en dan mee. .. Ligt er wel aan waar je op de camping staat.. Hoe dichter bij de receptie des te meer last je zult ondervinden. Echte nostalgische stadjes zijn er niet op Pag, helaas! Maak een boottocht naar Losinj...een aanrader. Onze jeugd heeft genoten van de After Beach Party op ZRCE, en wij vonden het een mooie bezienswaardigheid!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Disco geeft geluidsoverlast

Sandokan
22-8-2017

Ondanks waarschuwingen op zoover over de disco-overlast toch op bonnefooi naar Strasko gegaan. Op fkk gedeelte in de freezone een mooie, ruime plek gevonden vlakbij zee. Campingpersoneel erg behulpzaam met vinden van plek. Dat van onvriendelijk winkelpersoneel klopt. Security op strand onopvallend aanwezig en stuurt de mensen die er willen zonnen/zwemmen of kijken en niet op fkk deel staan weg. Sanitair wordt hele dag door schoongehouden. En dat zijn de redenen dat we een aantal nachten zijn gebleven. Maar eerder weg gegaan om geluidsoverlast van de disco. Dit begint vroeg in de avond en gaat écht elke avond tot 6u in de ochtend door met een enorme (bass) geluidsinstallatie! Dit is volgens mij niet de disco op de camping zelf, maar ernaast. Fkk deel heeft hier belachelijk veel overlast van, weet niet of het op textielgedeelte ook zo is. Zijn dan ook, zoals meerdere met ons als ik het hier zo lees, eerder vertrokken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strasko in Novalja (Pag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strasko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.