Hotel Plaza

6,6

3 reviews over Hotel Plaza in het Nederlands

2007

prachtig hotel goed eten ligt zeer centraal voor met het

anton
11-6-2007

prachtig hotel goed eten ligt zeer centraal voor uitstapjes met mogelijkheid vanuit het hotel om een bootje te huren en alle baaitjes af te gaan

Gereisd Anders in juni 2007

goed hotel ruime kamers met airco een leuke plaats lekker

anita
10-6-2007

goed hotel ruime kamers met airco een leuke plaats lekker eten

Gereisd Anders in juni 2007
2006

Positief Mooi hotel uit 2004

van Dijk
31-7-2006

Positief Mooi hotel uit 2004. Grote kamers met TV en koelkastje. Het hotel ziet er netjes en verzorgd uit.

Negatief - Geen airco op kamer - Altijd 34C in de kamer - Keuze uit 4 ipv 5 gerechten - Gerechten zijn niet vullend - Hotel ligt op 2km afstand van centrum ipv 300meter - Geen waterscooters beschikbaar (wordt wel mee geadverteerd) - Parkeren 5 euro per dag en moeilijk bereikbaar - Vaak onvriendelijk personeel - Schoonmakers die perse je kamer om 9 uur willen schoonmaken - Vaak geen drank meer bij de bar - Geen disco - Veel schreeuwende kinderen

Voor ons was het in ieder geval eens maar nooit weer. De omgeving is wel mooi maar verder valt er weinig te beleven.

Gereisd Anders in Mon Jul 31 2006 18:31:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza in Novalja (Pag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.