Appartement Novaljastersterster

8.6Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Novalja (Pag)

8.6Fantastisch

• 7.1Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

7 reviews over Appartement Novalja

• 8Lot26-09-2013

Prima! Zeker aan te raden!

Dit appartementencomplex ligt vlak naast de zee waar je al op het kiezelstrandje kan liggen langs de boulevard. Het is een klein stukje lopen naar het centrum, maar dat is absoluut niet erg. Na heerlijk bij een restaurantje te hebben gezeten, kan je prima een stukje terug wandelen met als uitzicht de ondergaande zon. Het ligt ongeveer 10 min van Zrce beach (party!) af met de bus. Halte vlakbij het appartement! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9Tom17-01-2010

Geweldig eiland!

Aan het eind van de middag al met je voeten in een discotheek aan het strand staan met je voeten in het water en een cocktail in je hand. En doorgaan tot in de late uurtjes ;-) Dat is de beste omschrijving van Novalja. Het appartement was helemaal in orde. Mooie tuin, twee slaapkamers met elk een eigen badkamer en (gratis) airco. Ongeveer 100 m lopen naar de bakker en de supermarkt en 500 m naar het strand. Zrce beach ongeveer 15 min. met de bus, kost ook bijna niks. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 9jolanda25-03-2008

Ik ben vorig jaar met 4 meiden naar Novalja geweest en echt een super vakantie gehad.. De appartementen liggen verspreid in Novalja, maar het app waar wij waren lag super.. Dichtbij het centrum met airco en heel netjes. Jammer was dat er maar 1 2pers bed stond en de andere 2 meiden op een opklapbedje (lees plank) en de bank moesten slapen.

Het strand bij het centrum is minder mooi dan zrce. jammer is dat er alleen kiezels liggen, maar het water is heel helder.

Je kunt voor ong 8 euro al heel uitgebreid en lekker eten. Stappen is ook geweldig in 1 v/d vele clubs op Zrce wat heel goed te bereiken is met een busje voor ik geloof iets van 20 cent pp ..

Echt een aanrader en een super vakantie!! Ga ook eens kajakken in de buurt en geniet van de mooie natuur..

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 8-21-12-2007

De ligging is vrij ver van het centrum, dus het was wel elke dag een stukje lopen, maar prima appartementen en ook een supervakantie gehad daar! In Novalja zelf heb je een leuk gezellig klein strandje en leuke eetgelegenheden, maar voor het echte uitgaan moet je naar het 'grote strand' waar je gemakkelijk met een busje heen kan. Daar zijn drie gezellige clubs aan het strand om te feesten.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 7Stan20-08-2007

Ligging is mooi te noemen met vanaf je balkon uitzicht op de zee, maar het is ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum berg af.. Novalja is een gezellig dorpje en heel toeristisch. Stappen is in het centrum zelf niet veel bijzonders, maar met een busje ben je in 10 min bij de openlucht discotheken bij het strand. Deze zijn super!! Aanrader overdag is Papaya (met zwembaden en glijbanen) en 's avonds Kalypso.. Het feest begint pas rond half 1 maar gaat door tot het daglicht!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

0 tips over Appartement Novalja