Vakantiepark Jezera Village

Vakantiepark

• Activiteiten2,9
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Jezera Village voor je op een rij gezet:

Allcamps
Lux-camp
Neckermann
Neckermann

2 reviews over Vakantiepark Jezera Village in het Nederlands

Ondanks wat minpuntjes een hele fijne vakantie!

Saskia
1-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen9
  • Activiteiten2
  • Onderkomen9

De accommodatie voor 6 personen was goed te doen. Het beloofde zeezicht vanaf het balkon was er niet omdat er hoge bomen voor het balkon stonden.
Als je met kinderen boven de 12 gaat is er weinig vertier op en rondom de camping. Animatie team was matig....wij zijn 2 weken geweest. Het animatie programma herhaalt zich elke avond. De dames bij de receptie konden veel vragen niet beantwoorden, wisten bijv niet wanneer er handdoeken wissel was.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige mooie camping

Trees
3-7-2016
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Alles was perfect, we huurde een appartement voor 2 personen, om de dag schone handdoeken, vriendelijk personeel. Info receptie was wat minder, WiFi was slecht, en we hadden zelf gelukkig tuinstoelen meegenomen, want er waren 3 harde recht op stoelen bij het appartement. Alles zag er heel verzorgd uit, super genoten. Ook kon je boot in een haventje liggen bij de camping, super.

Gereisd Met partner in juni 2016

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Jezera Village in Murter / Jezera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Jezera Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.