Vakantiepark Jezera-Lovisca

Meer vakantieparkinfo

24 reviews over Vakantiepark Jezera-Lovisca

• 2018
    8Derksen25-08-2018

Een paar tips voor booteigenaren

Prima camping. Geen genummerde plaatsen waardoor je niet kunt reserveren. Camping is groot genoeg waardoor er plek zat was. Veel schaduwplekken aanwezig. Ligplaatsen voor boten aan de kade is wel te reserveren via receptie camping. Op de camping is een fatsoenlijke boothelling aanwezig. Als je net als ons liever niet in het zoute water gaat met je trailer kan Mateo je helpen met heftruck. (Mateo van Gina service Tisno ‭00 385 98 3368 58 /voor restaurant Gina). Inclusief transport van trailer van/naar camping. Tanken kan in haven Jezera. Uitkijken voor ondiepte bij haven Betina. Sanitair is netjes. Bij aankomst opletten want de meeste navigatiesystemen sturen je de doodlopende weg in voor de camping. Na de brug dus niet eerste weg rechts langs de zee maar doorrijden naar boven en na Tommy supermarkt rechts bij bord camping.

Met jonge kinderen

• 7Wessel31-07-2018

Camping goed lokale maffia minder

Niet veel te klagen eigenlijk.

Wat ik eigenlijk kwijt wil en ik weet niet hoe anders maar ik wil mensen waarschuwen voor de lokale maffia praktijken. Vrienden zaten op een camping verderop en kwamen een dagje gezellig op bezoek. Auto net buiten de camping geparkeerd wel op camping terrein. Na een leuke dag blijkt heel de auto weg te zijn. Vervolgens allemaal smoezen bij de receptie en wat blijkt ze kunnen die gasten bellen. Je word dan met een scootertje opgehaald en naar een afgelegen en afgesloten parkeerterrein gebracht waar je tegen betaling van 500kuna aan een paar kleerkasten je auto weer mee kan nemen. Wees gewaarschuwd.

• 7Onderkomen

Met jonge kinderen

• Oude reviews

7Marco17-09-2016

Leuke drukke camping aan het water

Camping met als je geluk hebt een plekje onder een boom. De plekken zijn niet genummerd dus je moet zelf kijken waar ruimte is. Er zijn mensen die plek voor 3 innemen! Niet heel praktisch.

Camping ligt aan een mooie baai met redelijk troebel water. Je kunt er wel goed zwemmen. Ligt vlakbij Murter waar je lekker kunt eten.

Mooie camping om het Krka park te bezoeken.

• 8Astrid14-02-2016

Heerlijk nazomeren op deze camping

Geboekt via touroperator. Supermooie nieuwe mobile homes.

De laagste rij heeft het mooiste uitzicht en dan hoef je niet zo ver te klimmen elke dag. Wij zaten op de 2e rij.

Fijne camping met haventje waar je de boot (tegen betaling) kunt aanleggen. Boothelling aanwezig evenals water om schoon te spoelen en trailerveld.

Camping is redelijk rustig maar schitterend gelegen. Genoeg eettentjes op loopafstand.

Kleine supermarkt op de camping maar die heeft wel van alles. Ook heerlijk brood. Al kun je dat in Tisno op het pleintje bij de brug ,ook vers halen.

• 10Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Met vrienden

• 4niels van laarhoven15-08-2014

Chaos bij aankomst op deze camping

Mijn vriendin en ik zijn hier afgelopen maandag 11-08 geweest omdat we hier wouden gaan staan in de eerste week van onze vakantie in kroatie. Bij aankomst wist de receptioniste ons te vertellen dat we de caravan voor de camping konden laten staan en we rustig een plekje konder zoeken, toen kwam de uitdaging! De plekken zijn niet genummerd, sommige mensen hebben zich wel plaats voor 3 caravans toegeeigend etc. Wij zijn dus ook doorgereden naar een andere camping(camping soline in biograd na moru) 30 km verderop.

• 4Onderkomen

• 9christine10-07-2014

we komen hier zeker terug.

Voor herhaling vatbaar. Rustige camping . Mooie streek om te wandelen, fietsen en formidabel om te zwemmen en te snorkelen.

• 5Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 6Alfred20-08-2013

Weet waar je aan begint

Een park met camping en appartementen. Appartement voor 6 personen heeft servies voor 5 personen, zeer beperkte keukenuitrusting (bijv. geen koekenpan). Boiler is na 1 douchebeurt leeg (te klein dus). Matrassen te kort met veren die duidelijk voelbaar zijn. Beloofde lakenwisseling bleef uit. 2 stopcontacten in de woonkamer en nergens in de slaapkamers (gelukkig had ik een haspel en stekkerblok bij me). Strand op zich prima (helder water). Wat nergens staat is dat de lokale bevolking hier ook gebruik van maakt en het dus zeer druk kan zijn. Er wordt geschreven dat er animatie is voor kinderen tot 18 jaar. Er is weliswaar iedere avond een optreden op het centrale podium, maar dat blinkt niet uit van creativiteit (iedere avond spelletje wie de meeste kusjes kan krijgen uit het publiek). Wel goede supermarkt. Omgeving is zeer mooi, maar weinig plaatsjes waar het gezellig flaneren is.

• 3Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 8astrid02-09-2012

Heerlijke camping

Mooi gelegen camping met mooie baai. Al verschillende keren hier gestaan, en altijd een mooi plekje aan zee gehad.Voor de boot hadden we een plaats gereserveerd aan de steiger (niet goedkoop:18 euro per dag in hoogseizoen) maar gebruik trailer helling en plaats voor de trailer en zoet water om af te spoelen zat daarbij en de ligging is heel beschut. Aquarobic 2 x per dag, 1 x gym en 1 x aerobic in het hoogseizoen en voor de kleinere kinderen spelletjes, ook dart wedstrijden. Eten kun je in het dorpje of als je een boot meehebt op het bijgelegen eilandje met aanlegsteiger (de haai is erg lekker..!)

• 8Activiteiten

• 9bernard12-08-2012

geweldige plek voor een rustige vakantie

mooie rustige camping, ruime plaatsen, veel schaduw. Absoluut niet massaal of touristisch. veel gasten met een boot, maar je kunt in dit super vaargebied ook niet zonder.... appartementen zijn netjes, goede bedden, regelmatig schone handdoeken. weinig stopcontacten, neem dus zelf verlengsnoer mee. goede aanlegplaats voor je boot,.wel reserveren!! vriendelijke mensen bij receptie, winkel, restaurants. Gezellig gebalk van de huisezel. kortom, hier komen we zeker terug

• 9Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

• 8Joost29-08-2011

Perfecte camping voor bootjes mensen

Hebben alleen voor boot gereserveerd en camping is niet nodig..Hele goede/mooie aanleg steigers met goede voorzieningen (zoet water/Etc) Ideale vaar omgeving overal mooie haven met restaurants/bars (gratis Wifi)..

Camping is flexibel je kunt zelf je plekkie zoeken veel schaduw..voor grotere kinderen (+/- 15 Jaar) iets minder te doen in omgeving..

Ga er zeker nog vaker heen...

• 7Onderkomen

1 tip over Vakantiepark Jezera-Lovisca

• astrid, 02-09-2012

Tussen 17-17.30 uur is de brug open en moet je wachten om het eiland op of af te gaan, dus deze tijd mijden

4 vragen over Vakantiepark Jezera-Lovisca

• caroline, 16-05-2016

zwemmen

ik kom veel positieve rew. tegen iemand schrijft dat het erg druk is op het strand en dat er mensen naakt zonnen?? in dit een nudisten camping?? zo niet kom ik dat toch mensen in hun blootje tegen op het strand

• paula, 09-01-2013

vignet

Hallo, in welk stad/dorp in de buurt kun je een vaarvignet kopen?

harry_boonk, 31-03-2013

In Sibinik zit de havenmeester ( havenkapitein) vlak bij de T-splitsing van de doorgaande weg aan de haven.

Groet,

Harry

• Luke, 17-07-2012

ook geschikt voor kleinere boten?

Ik heb een Pioner Viking (4,6 meter) met 25pk. Hoe zit het met golfslag in dit gebied? Is het met wat wind ook nog goed te bevaren met wat kleinere motorboten ?

bernard, 12-08-2012

goed te doen, je zit echt tussen de eilanden. er varen veel kleine bootjes

Vakantiepark info

• BBQToegestaan