Appartement Villa Plat

2008

rustig

sylvie
13-11-2008

leuke vakantie gehad, mooie nette kamer in de villa maar héél slecht gegeten gedurende 7 dagen (dat was écht wel een tegenvaller) en weinig in de nabijheid om buiten iets te eten met kinderen bij.

Voor de rest valt er nog veel te doen om de service op te krikken. prachtige en rustige omgeving. Veel te duur voor de bekomen service.

Toch was het leuk maar 1 week is genoeg in dat hotel.

2005

Complex bestaat uit hoofdgebouw en 4 villas

rudy balliu
23-1-2005

Complex bestaat uit hoofdgebouw en 4 villas. Mooie kamers. Mooie ligging. Prachtig zwembad met uitzicht op zee. 4 kleine strandjes (rotsen & kiezel), 1 voor naturisten in nabijheid. Min: overal veel trappen, flauwe animatie, niets in de directe omgeving. Eetzaal die doet denken aan een ziekenhuisrefter (probeer op terras te eten, dat is ok !). De maaltijden zijn eetbaar, maar dat is dan ook alles: weinig keuze en variatie, fantasieloos, buffetbediening (en eten) zoals bij het leger. Personeel wil wel... maar 't lukt helemaal niet, bedenkelijke service. Koffie bij het ontbijt niet te drinken ! Doet allemaal heel erg aan het vroegere Oostblok denken. Auto huren is noodzakelijk, anders wordt het daar al vrij vlug vervelend. Shuttle aan het hotel (betalend) naar Dubrovnik. Natuur is wel héél erg prachtig en dat is ook veel waard ! Goed voor wie enkel een rustige vakantie wil zonder meer.

2004

Prachtig gelegen maar je hebt werkelijk voor alles vervoer nodig,na een tijdje toch wel duur.Bij slecht weer niks te doen,kinderen vervelen er zich al gauw.Ook voor uitgaande jeugd geen aanrader.

Het eten is buffetkost, voor een week goed

maar niet langer,vaak het zelfde,kom je voor 20 uur dan is het echt aanschuiven en na 20u30 is er nog weinig keuze. Na 21 uur beginnen ze opruimen en om 21u30 wordt je echt buitengekeken.

Een huurauto is een must, de omgeving is prachtig en gemakkelijk te bezoeken. Wel oppassen, veel controle op snelheid,gordel,alcohol(nultolerantie)en lichten aan verplicht.

Oudere mensen of niet goed ter been? Vraag een kamer in het hotel zelf, of het appartement Celia of Barbara( wel geen uitzicht op zee). De andere appartementen zijn wel mooier gelegen, maar veel trappen.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Plat voor je op een rij gezet:

Ideeal voor wie een "rustige" vakantie wenst.

Op het domein zelf is een minimarket voorzien (frisdrank, fruit, brood, koekjes, ...)evenals "bijkantoren" van locale touroperators (vb. minibus-lijn naar Cavtat en Dubrovnik, excursies met glazen boot, bootreis van Cavtat naar Dubrovnik, verhuur van scooters, souvenierwinkeltje, ....)

Reizen met openbaar vervoer naar Dubrovnik/Cavtat is eveneens mogelijk (regelmatige lijnbusverbindingen op 10 minuten stappen) en natuurlijk (niet te vergeten) de excusies aangeboden door je reisagent en ter plaatse te boeken!

Een aanrader voor een budgetvriendelijke vakantie!

Eén (min?)punt: de maaltijden zijn in buffetvorm: lekkere, verzorgde dagelijkse kost. Wie op culinair vlak wil verwend worden moet zich wenden tot het restaurant op 500 m loopafstand of naar Cavtat of Dubrovnik gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Plat voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Plat in Mlini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Plat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.