Camping Kate

Camping Kate
7,6

11 reviews over Camping Kate in het Nederlands

Leuke stek op leuke plek!

Frans Kruitwagen
1-7-2018

Leuke kleine camping niet ver van Dubrovnik en ook vlak bij het vliegveld. Je kunt met de ferry vanaf Milini naar Dubrovnik dit is een mooie boottocht van ongeveer 30 minuten. Terug kun je dan met de bus lijn 10 of 16 deze stoppen voor de camping want met de auto is Dubrovnik een chaotische bedoening. De kustlijn is echt prachtig en er zijn leuke restaurantjes en bars in Mlini te vinden. Dubrovnik zelf is prachtig maar ook erg druk en je moet een hoop geld betalen om over de stadsmuur te mogen lopen.

Maar de camping is OK! Ligt direkt aan weg 8 van Dubrovnik richting airport.

Doorreiscamping

Tine
24-7-2017

Hier 1 nacht blijven staan. Ideaal om Dubrovnik te bezoeken. Kan met boot of met bus. Klein maar gezellig dorpje beneden aan de camping met kiezelstrand en waar je ook iets kunt eten. Wel niet voor mensen die niet goed te been zijn.

Prima uitvalsbasis voor Dubrovik en Lokrum

Sandra en Jos
23-6-2017

Kom op tijd. Camping is vol vol vol. Na 16.00 uur? Weinig kans op een plaatsje... Via de achterkant en een lange trap kom je op de boulevard van Mlini. Wat verstopt maar o zo leuk... Supermarkt dichtbij. met bootje naar Dubrovnik. Camping is klein maar de locatie is fantastisch voor een bezoek aan Dubrovnik... Vriendelijke en behulpzame beheerder die prima Engels spreekt.

Niet wat beschreven wordt!

M.Janssen
17-8-2015

De beschrijvingen in de verschillende media wordt veelal te rooskleurig neergezet. Het woord "charme" voor de camping is niet echt op zijn plaats.

Wat tegenviel was de uitstraling , plaatsen ( iedereen kan maar neerzetten en snel te vol), sanitair verouderd en lawaai van de drukke weg nabij. Daarnaast ligt het water / strand / taxiboot naar Dubrovnik, beneden, waardoor je een behoorlijke afdaling en nadien klim moet maken. Je loopt daardoor niet snel even naar het water!

Pluspunten waren de taxiboot met Dubrovnik en de vriendelijke ontvangst.

Tegenover de camping een heerlijk restaurant.

goede doorgangs camping

C. Melisse
28-11-2014

voor korte tijd bv voor bezoek aan Dubrovnic iedeaal

Mooi uit op de bergen en de zee

Heel mooie trap naar het haventje

je moet hiervoor wel goed ter been zijn

Je kunt vanaf dit haventje met de boot naar Dubrovnic ( prachtig )

Leuke camping om Dubrovnik te bezoeken

Spaan46
18-12-2012

De camping bestaat uit twee niveau, een gelijk bij de ingang en een op iets lager niveau. Beide zijn grasvelden met voor ieder veld een sanitair gebouw, dat geregeld wordt schoongemaakt. Het sanitair is netjes en het water warm. De ontvangst is vriendelijk en bij de receptie is Wifi. Er is geen restaurant op de camping , maar aan de overkant van de weg is een goed restaurant. Ook voor brood moet je van de camping even naar het supermarktje verderop. Via de trap achter op de camping kun je naar het plaatsje lopen.

Wij waren de eerste week van September op Camping Kate.Geweldig.

een eenvoudige camping met een zeer net en schoon gehouden sanitair. de Camping is net als de eigenaar gemoedelijk,zeer behulpzaam.uiterst vriendelijk. wij waren voornemens om 1 nacht te verblijven maar dat werden er tot onze grote verassing 3. zowel mede door de afstand naar Dubrovnik dat met de boot voor een paar kuna perfekt te doen is als door de uitstralijng van de camping die eenvoudig maar toch goed verzorgt is.

En dat voor een zeer lage prijs.

wij gaan hier niet meer naar toe

a.+f.
25-9-2012

wij waren in augustus 2012 op deze camping het was er toen nog erg vol we werden wel vriendelijk ontvangen maar het werd met de dag drukker en daarom zijn wij vrij snel vertrokken wij vonden het sanitair beslist onvoldoende en de weg naar de zee te ver en ongemakkelijk Dubrovnik was wel goed te doen met de boot. Maar wij gaan hier niet weer naar toe

Toppertje!

Gerardo
25-8-2010

Geweldig, een echt toppertje. Gastvrij, vriendelijk, netjes, etc.

Bij aankomst mochten we eerst rondkijken of de camping naar tevredenheid was, voordat we incheckten.

Er heerst een hele gemoedelijke sfeer op de camping, welke leuk opgezet is. Verwacht geen overbodige luxe, maar.....deze camping heeft echt charme. Er zijn een koelkast en diepvries aanwezig om artikelen in te bewaren. Info wordt keurig verstrekt over de omgeving, en telefoons etc. kunnen zonder probleem bij de receptie opgeladen worden.

En wat is er nu mooier dan vanaf de camping zo naar de baai te lopen om heerlijk te zwemmen?

goede uitvalbasis voor Dubrovnik

lineke
31-7-2010

In het hoogseizoen is het er erg druk en moet je net geluk hebben om een leuk plaatsje te vinden. Het plaatselijke strand is een flinke afdaling naar beneden. Het voorste gedeelte van de camping ligt erg dicht bij de doorgaande weg. Vriendelijke mensen bij de receptie. Dubrovnik is goed te doen met de bus of boottaxi. In de omgeving zijn genoeg restaurantjes waar je iets kunt eten en zoals overal in kroatie is er een klein winkeltje in de buurt, waar je ook brood kunt krijgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kate in Mlini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.