Hotel Astarea

18 reviews over Hotel Astarea in het Nederlands

Middelmatig hotel?

Daan
6-8-2017

Wij hebben dit hotel als last minute geboekt. We wisten op voorhand dat dit hotel qua eten en hotelkamer minder was dan we gewend zijn. Dus voldeed het hotel aan onze verwachtingen.

We hadden een superior kamer in het bijgebouw

Pluspunten:mooi uitzicht en rustig

Minpunten:

kleine gedateerde kamer.

geen koelkast! Dit veel ons meer tegen dan we verwacht hadden,

geen koffie/thee faciliteiten.

Schoonmaken kamer kon beter, laatste dagen iets beter. Bed werd niet verschoond, totdat we na 6 dagen de lakens er zelf afgehaald hadden.

Afstand hoofdgebouw valt mee, maar voor mensen die slecht ter been zijn is het lastig.

Gedateerd hotel, maar algemene ruimtes o.k

Faciliteiten zoals zwembaden en strand o..k.

geen badhanddoeken service

Personeel lijkt wat afstandelijk maar dat valt uiteindelijk mee. Behulpzaam en vriendelijk

Eten: alles is er, maar veel van hetzelfde. Wij vonden het zeer matig.

Mlini

Rustig gebied, Prijsniveau hoger dan elders . Komt ook veel doordat in dit gebied veel van de restaurants etc in bezit zijn van de hotelketen.

Supermarkt in Sebreno 15 min lopen

Goede ligging om naar Dubrovnik etc. te gaan.

Algemeen: niet ons hotel, maar gezien de prijs -kwaliteit verhouding een redelijk hotel, zeker als je niet veel eisen stelt aan je kamer en het eten.

Appartement Mlini naast hotel Asterea met alle faciliteiten als zwembad, wellness en kiezelstrand.

Appartement perfect: zeer goed schoon, badkamer up-to-date mooi direct uitzicht op zee.

Winkels/shops wel wat verder weg, kwartier lopen. Wel vier restaurants binnen 5 minuten lopen.

Dobrovnik op 7 km afstand, goed bereikbaar per watertaxi en ov.

Aanrader!

Goed hotel in een dure omgeving

A v D
13-7-2017

Het hotel was goed, uitgebreid ontbijt en schoon. Het zwembad was groot genoeg. Het aantal ligbedden was niet genoeg. Doordat het strandje erg klein is kan je daar niet terecht als het bij het zwembad vol is.

In de omgeving is niet veel te doen. Dat maakt het ook u super relaxed.

Aanrader met een bootje naar Dubrovnik (retour €13.50 op). Een boottocht langs 3 eilandjes is ook echt leuk om te doen (€40 pp)

De restaurants zitten in de avond behoorlijk vol. Het is aan te raden om te reserveren. Wat echt benadrukt moet worden... Het is super duur! Als je aan Kroatië denkt verwacht je voor een leuk prijsje te eten. Hou er rekening mee dat je je voor een flesje wijn bij je eten gemiddeld 195 kuna €27 betaald (bij een enkel restaurant 150 Kuna)!!

Samengevat... Fijn/goed hotel in een gezellige dure omgeving!

niet voor herhaling vatbaar

avhomel
23-6-2017

Mlini is een heel klein plaatsje en en is niets te doen een fatsoenlijke winkel was erg ver lopen en rond het hotel was alles erg duur e3,60 voor een flesje bier e2.80 voor een flesje water vonden wij erg aan prijs Hotel was mooi maar ik vond de kamer erg klein en ook de badkamer was klein maar wel modern en netrjes.De trip naar Mostar is wel aan te raden een prachtige oude stad en fatsoenlijke prijzen .Dubrovnic is ook peperduur ,bijna net zo duur dan Venetie dat komt omdat er dagelijks 3 a 4 cruise schepen aanleggen

Oude reviews (archief)

mooi gelegen

hans45
13-10-2016

groot hotel wij sliepen in hoofdgebouw

ruime schone kamer en douche

alle faciliteiten voor 3 sterren aanwezig

liften

zwembad

strand

eten buffet redelijke kwaliteit en keus

geen koelkastje

massaal ontbijt en diner

prijzen voor Kroatië aan hoge kant

personeel niet al te vriendelijk

Klein paradijsje dicht bij Dubrovnik

Roel
22-9-2016

Alles was Supergoed. Heerlijk hotel met prima service. Schitterend zwembad waarop menig 5 sterren hotel jaloers op zou zijn. Vanaf het zwembad enkele treden naar beneden en je staat op het kiezelstrand dus vergeet niet om je zwemschoenen mee te nemen. Na ca. 8 meter wordt het een zandbodem. Rondom zwembad voldoende ligbedden en parasols dus handdoekje leggen is absoluut niet nodig en wordt door het hotel dan ook niet getolereerd. De kamers zijn wel wat aan de kleine kant maar worden dagelijks super goed schoongemaakt. Badkamer is super modern met een heerlijke douche. Al het personeel is super vriendelijk en probeert het je naar je zin te maken. Op ca 150 meter is het kleine haventje van Mlini vanwaar regelmatig taxibootjes vertrekken naar Dubrovnik, Cavtat en Plat. Heerlijk ongedwongen sfeer in Mlini dat een en al rust uitstraalt.

Ideale vakantiebestemming

Ad van Heeswijk
26-9-2015

De kamers zijn ruim, en schoon. Alle kamers in het hotel hebben een balcon.Het personeel aan de receptie is uitermate vriendelijk. Zowel het ontbijt, als het diner zijn in buffetvorm, en zijn goed verzorgd.Ruime keuze in vlees of vis, alsook in voor- en nagerechten..

Het hotel in Mlini is ideaal gelegen voor het maken van uitstapjes naar Dubrovnik, Mostar, Montenegro enz.Ook het bijbehorende zwembad en strand (Kiezels) zijn ideaal voor een dagje luieren, en ruim voorzien van ligstoelen.Kortom : wij zijn dik tevreden, en brengen in de toekomst waarschijnlijk nog 'n keer een bezoek aan dit hotel.

Schitterend terras direct aan de zee

jack
29-10-2013

We hebben gelogeerd in een van de bungalows, die direct aan zee lagen. Geweldige zonsondergangen.

Goed eten.

Prima vakantiehotel

Ricardo
6-10-2013

Hotel Astarea is een groot luxe hotel zoals ik die nog ken uit de tijd van het oude Joegoslavië. Het grote verschil met toen is natuurlijk de grote mate van vriendelijkheid die ik de afgelopen dagen heb mogen ervaren.

Het eten in Astarea is goed, al had ik graag wat meer specialiteiten gezien. Een gehaktbal met bloemkool en een aardappel eet ik thuis immers ook! De keuze in het buffet is zeer groot en altijd voldoende, dat is een pluspunt.

De kamers zijn ontzettend netjes, worden naar behoren gepoetst. Ik mis alleen een plek om mijn koffer op te bergen, gelukkig had ik een groot balkon waar ik het op kwijt kon!

Het uitzicht op zee was fantastisch! Ik hoop alleen dat de hotelruines van Kupari aan de overkant van de baai de volgende keer zijn gerestaureerd!

De liften zijn iets aan de kleine en langzame kant. Vooral als veel Engelsen in het hotel zijn kan dat veel vertraging opleveren omdat zij gewend zijn op elke knop te duwen!

Kortom dit hotel is een echte aanrader!

Prima hotel

Janine
12-5-2012

Dit was het derde hotel wat we bezochten op ons rondreis met de touroperator. Alles is netjes verzorgd alleen is het personeel net als de meeste Kroaten onvriendelijk. Lekker eten. Wij hadden een kamer op de 2e verdieping maar de gasten die een kamer op de bg hadden, hebben 1 nacht niet kunnen slapen vanwege de enorme herrie. Op deuren gebonkt, dronken gasten van de bruiloftsfeest. Over klagen helpt niet, want het brengt geld in het laadje. Dat is blijkbaar belangrijker dan tevreden hotelgasten.

We hebben een aantal aanbieders voor Astarea voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astarea in Mlini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astarea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astarea scoort een 7.48 uit 10 op basis van 20 reviews.