Reviews over Mirca

heerlijke rustige plek met veel privacy en ruimte

Mariska Peters,
    23-7-2013

huisjescode bij de aanbieder is brc154.Gezellig schoon huisje, voorzien van airco. vriendelijke eigenaren, houdenzich op afstand.Huisje ligt heel rustig aan het einde van een zandpad, vv eigen parkeerplaats. wij waren er met 2 kinderen 1 en 4 jaar, hadden zelf een badje meegenomen tuinslang is aanwezig, heerlijke ruime tuin, mooi aangeplant veel citroenbomen, de eigenaren maken zelf heerlijke Limoncello!. vv stenen Bbq en buitendouche, geheel voor eigen gebruik.

1 restaurant op loopafstand in Mirca zelf, supetar is op ca. 45 min. lopen hier zijn div. bars en restaurants aan de haven. Heerlijk verblijkf gehad,schoon (kiezel) strand op loopafstand.Heerlijk eten kun je bij Ranjak op ca. 5km afstand.huisje heeft 2 ruime slaapkamers badkamer met bad en goed ingerichte keuken.