Hotel Osejava

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Osejava voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Osejava in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooie locatie/luxe hotel. Eten slecht!

Jansen, 17-8-2011

Mooi en luxe hotel. Wij hadden een kamer aan de zwembadzijde met een fantastisch uitzicht over een stuk zee. S`avonds is het erg druk aan de boulevard. Hierdoor is een kamer met alleen zeezicht niet aan te raden doordat er continue lawaai te horen is vanuit de discotheek/boulevard. Wij hadden voor half pension gekozen. Het avond eten bestaat uit een drie gangen menu. Dit is niet aan te raden omdat er uit twee tot drie verschillende gangen kan worden gekozen. Daarnaast is het eten opgewarmd en van low budget kwaliteit. Geen vlees in de kippensoep en het yoghurt toetje uit de verpakking! Mocht ik nog een keer terug gaan zou ik geen half pension kiezen omdat er ook meer dan genoeg restaurants zijn waar je een fatsoenlijke maaltijd kan krijgen voor nog geen 15 euro.

Het ontbijt buffet was erg lekker en bestond uit een ruime keuze. Daarnaast was het een ideale manier om de dag te beginnen doordat het restaurant een fraai uitzicht heeft over de baai.

super

elle, 25-10-2010

het is een geweldig hotel. het eten is SUPER lekker. voor wie meteen in de stad en bij een discotheek in de buurt wil zijn is het goed. als je kindjes hebt is de discotheek misschien een minpuntje. maar het blijft een leuk hotel met echt super lekker eten en een erg mooi uitzicht.

zeer mooi design hotel, maar disco vlakbij

Koen, 5-9-2010

Prachtig gerenoveerd hotel met schitterend zicht over de baai en lekker eten. Maar tussen het hotel en de zee is er een wandelpad. Dat leidt naar een grote grot in de rotsen met daarin een populaire disco. M.a.w. van 23.30u tot 4.30u: boenkeboenke...

Ik zou zeker teruggaan, maar niet in het hoogseizoen.

We hebben een aantal aanbieders voor Osejava voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osejava in Makarska, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osejava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Osejava scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.