Appartement Dana

3 reviews over Appartement Dana in het Nederlands

Hele fijne plek

Harris
19-6-2013

Een heel fijn appartement ligt iets tegen een heuvel dus als je slecht ter been bent is het wel even klimmen.

Eigenaren zijn zeer vriendelijke mensen Duits sprekend.

Appartement is heel schoon alles is aanwezig.

In de straat zitten een Bakker, Supermarkt en drogisterij pin automaat

Restaurant op loop afstand.

Super!

rene
25-9-2011

We komen al jaren in kroatië en veel appartementen gezien, en dit was echt een topper!

alles keurig afgewerkt, schoon, lux en goed duits sprekende eigenares.

heel leuk en we hebben al weer geboekt voor volgend jaar!

Zéér goed en gastvrij

Willem en Margreet
15-2-2010

Wij komen hier al vanaf 2000 ieder jaar. Fantastische locatie, 10 min van het strand en 15 min van het oude centrum. Vriendelijke mensen,zij staan altijd voor de gasten klaar. De ruime appartementen zijn in 2009 geheel vernieuwd. Supermarkt op 50m. Bushalte naar Split/Dubrovnik op 150m.

Eigenaren spreken zeer goed Duits.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dana in Makarska, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.