Hotel Dalmacija

54 reviews over Hotel Dalmacija

• 2019
    9Bert03-09-2019

Prachtig gelegen hotel.

De uitstraling van de kamers is gedateerd. Bedden zijn prima en de kamers worden goed schoon gemaakt. Het ontbijtbuffet is ruim en voldoende. Bij het diner is de keuze ruim. Wel mag het eten soms warmer; niet dat het koud is, maar wat warmer kan geen kwaad. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Het hotel beschikt over een mooi zwembad met veel ligstoelen. Het is wel jammer dat er niet opgetreden wordt tegen het reserveren van de ligstoelen middels handdoekje leggen (en vele uren niet aanwezig zijn); dus zelf tegen optreden door handdoeken aan de kant te leggen. Nog een algemene tip die niets te maken heeft met 't hotel: als je gaat pinnen, doe dat bij een bank (in het centrum is er een aantal: Raiffaisen; Zagreb; Opti). Aan het einde van het pinnen van Kuna's krijg je de vraag with of without conversion. Neem altijd without!!! Bij with conversion wordt de wisselkoers door de lokale bank bepaald. Bij without door jouw bank!!!

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8Edwin31-07-2018

Het was hier superfijn

Fijn hotel, dicht bij strand. Wel de drukte tot laat van de boulevard welke erlangs loopt, maar was wennen. Service en onderhoud goed, nette kamers. Badkamer niet ruim, wat lastig als je kinderen nog moet helpen met bv afdrogen. Eten goed, redelijk aanbod. Maar na 6 dagen is het wel klaar, word het meer hetzelfde. Ze hebben een leuk animatieteam die voor iedereen wat heeft. Denk aan waterspellen, volleybal, zumba, fitness, schminken, Voor kids erg veel te doen. Wij hebben hier een fijne vakantie gehad met zijn tweetjes.

Gereisd met partner in juli 2018

Geboekt bij neckermann
  • 8fjkok fred12-06-2018

een stukje croatie om nooit meer te vergeten

eigenlijk was alles goed . meschien een handdoeken service die is er niet was wij hadden kamer 402 uitzicht z z zicht en zwembad .mooie kijk op de hele baai

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Guy en Christelle27-08-2017

Zeer goed hotel

Voor een 3 sterren hotel, zeer goed! Ontbijt en diner top, veel keuze. Drankjes in het hotel zijn goedkoper dan op de boulevard. Airco kan je dag en nacht gebruiken, je krijgt 2 sleutelkaarten. Strand was te druk, weinig ligplaatsen. Er waren de ganse week bosbranden in het hooggebergte, met overdag storend geluid van de blusvliegtuigen die laag over het hotel vlogen om water te tanken.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9H. Ruijter30-06-2017

Prachtig

Mooi Hotel met goede service en goed eten en drinken (hadden halfpension).. Kamers zijn groot en schoon. Vriendelijke mensen. Kustlijn is prachtig, vond het water in Griekenland altijd een van de mooiste qua kleur in vergelijking met Spanje, Phuket, Bali of Mexico maar Makarska staat nu op de 1e plaats bij mij. Prijzen van drankjes, eten op de boulevard en uitstapjes (vanaf 65 euro p.p.) zijn niet zo goedkoop als de meeste mensen denken als je zegt "wij gaan op vakantie naar Kroatië". Prijzen zijn te vergelijken met Spanje, Portugal en Griekenland. Dus ook weer niet te duur.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8diana27-06-2017

super locatie

het is een wat ouder hotel, ietwat gedateerde inrichting maar zeer netjes en schoon. Het heeft een super locatie aan de boulevard en en een mooi uitzicht op zee. Je gaat met een tunneltje naar het strand. Bedjes aan het strand dienen betaald te worden.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Willem05-06-2015

zeer goed hotel

Hotel heeft een ideale ligging aan het strand en 10 min lopen naar dorp. Alle kamers (zij)zeezicht. Nieuwe panoramalift aanwezig. Flatschreens tv en redelijke wifi. Goed eten van het uitgbreide buffet. Mooi zwembad en leuke activiteiten. Kortom voor ons een perfect hotel.

Gereisd met partner in mei 2015

• 7DS24-05-2015

Goed hotel voor 3 sterren

Wij zijn net terug. Pluspunt is de ligging van het hotel, langs de lange boulevard met veel winkeltjes en uitzicht op zee. Ontbijt en diner is erg goed, veel afwisseling en vers fruit. Voldoende keus in eten. De badkamer is wel ernstig aan renovatie toe en de kamer is erg gehorig (hoorden de buren de wc doortrekken en iedere morgen douchen). Gelukkig zaten wij op een hoek. Bedden zijn ook niet bijzonder, maar voor een week is het te doen. Personeel is vriendelijk. Er is een nieuwe lift bijgekomen, die is lekker snel, met uitzicht op zee en heeft airco. Zijn nu totaal 3 liften. Zwembad is prima (zout water).

Gereisd met partner in mei 2015

• 8De Pauw Leo20-09-2014

goed 3 sterren hotel

Zijn net terug van een verblijf in Hotel Dalmacija in Makarska ,Kroatie.Over het algemeen zijn wij zeer tevreden.Zeer vriendelijk en gedienstig personeel.We waren voor de 3de keer in Kroatie,2 keer in 4-ster hotels , maar dit hotel kan de concurrentie aan.Het ontbijt was zeer uitgebreid en het eten s ' avonds was afwisselend met meer dan genoeg keuze,ook wijn en andere dranken zijn betaalbaar. De enige opmerking die we zouden kunnen maken is dat de badkamer aan renovatie toe is.Maar het mooie uitzicht,wij hadden een kamer op de 4de verdieping met lateraal zeezicht,maakte veel goed.

Gereisd met partner in september 2014

• 10keizer12-06-2013

Hotel Dalmacija 2010

Hotel Dalmacija is een fijn hotel gelegen aan de boulevard.Dit is onze 2e keer dat we in dit hotel zijn,vriendelijke mensen eten is zeer goed.Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2010

2 tips over Hotel Dalmacija

• DS, 24-05-2015

Hoe hoger in het hotel, hoe mooier het uitzicht. Wij zaten op de 6e verdieping, erg mooi. Een boottocht naar de eilanden Brac en Hvar is zeker aan te raden, van 9 tot 18u op pad. Gewoon naar het centrum lopen en daar regelen, wij hadden de houten boot Viganj. Gezellig personeel en heerlijke vis voor de lunch. We zijn ook naar de Krka watervallen gereden (huurauto), wel ver rijden, maar zo prachtig! Blauwe en rode meer in Imotski zijn ook prachtig

• De Pauw Leo, 20-09-2014

Kamer vanaf de vierde verdieping . Bezoek zeker Omis, en een boottochtje door de canion op de Cetina rivier. Tour door het Biokovo gebergte is spectaculair!

2 vragen over Hotel Dalmacija

• Luuk Groen, 16-01-2015

handdoekenservice en fitnessruimte

we lezen steeds dat er fitness en sauna ruimte is , maar de handdoeken zijn toch altijd aanwezig? Lezen nl op service pagina dat er geen handdoekservice is. Wachte antwoord af

DS, 24-05-2015

Wij zijn daar niet geweest, dus kan geen antwoord geven op je vraag. Er zijn wel handdoeken in je hotelkamer die je mogelijk kan gebruiken.

• Carola, 27-05-2009

vaccinaties

In de zomer gaan wij 1,5 week op vakantie naar Kroatie (Dalmatië). Ons is geadviseerd een dtp en een hepatitis A vaccinatie te nemen. In onze omgeving wordt er afwisselend gezegd dat we dit wel/niet moeten doen. Wie van degene die ooit op vakantie is geweest in Kroatie, kan ons hierover meer vertellen? En wat zijn de kosten ongeveer?

mary keizer, 18-05-2010

Hallo Carola,

Wij gaan al jaren naar Kroatie en steeds naar een ander plaats, maar wij hebben nooit geen inentingen gekregen. Wel een beetje opletten wat je eet (b.v.verpakt ijs enzo) maar nooit geen problemen gehad, wel altijd een heerlijke vakantie in dit prachtige land.

Hotel Dalmacija info

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald