Hotel Dalmacija

47 reviews over Hotel Dalmacija in het Nederlands

Het was hier superfijn

Edwin,
31-7-2018

Fijn hotel, dicht bij strand.

Wel de drukte tot laat van de boulevard welke erlangs loopt, maar was wennen.

Service en onderhoud goed, nette kamers.

Badkamer niet ruim, wat lastig als je kinderen nog moet helpen met bv afdrogen.

Eten goed, redelijk aanbod.

Maar na 6 dagen is het wel klaar, word het meer hetzelfde.

Ze hebben een leuk animatieteam die voor iedereen wat heeft.

Denk aan waterspellen, volleybal, zumba, fitness, schminken, Voor kids erg veel te doen.

Wij hebben hier een fijne vakantie

gehad met zijn tweetjes.

een stukje croatie om nooit meer te vergeten

fjkok fred,
12-6-2018

eigenlijk was alles goed . meschien een handdoeken service die is er niet was

wij hadden kamer 402 uitzicht z z zicht en zwembad .mooie kijk op de hele baai

Zeer goed hotel

Guy en Christelle,
27-8-2017

Voor een 3 sterren hotel, zeer goed! Ontbijt en diner top, veel keuze. Drankjes in het hotel zijn goedkoper dan op de boulevard. Airco kan je dag en nacht gebruiken, je krijgt 2 sleutelkaarten.

Strand was te druk, weinig ligplaatsen. Er waren de ganse week bosbranden in het hooggebergte, met overdag storend geluid van de blusvliegtuigen die laag over het hotel vlogen om water te tanken.

Prachtig

H. Ruijter,
30-6-2017

Mooi Hotel met goede service en goed eten en drinken (hadden halfpension).. Kamers zijn groot en schoon. Vriendelijke mensen. Kustlijn is prachtig, vond het water in Griekenland altijd een van de mooiste qua kleur in vergelijking met Spanje, Phuket, Bali of Mexico maar Makarska staat nu op de 1e plaats bij mij. Prijzen van drankjes, eten op de boulevard en uitstapjes (vanaf 65 euro p.p.) zijn niet zo goedkoop als de meeste mensen denken als je zegt "wij gaan op vakantie naar Kroatië". Prijzen zijn te vergelijken met Spanje, Portugal en Griekenland. Dus ook weer niet te duur.

super locatie

diana,
27-6-2017

het is een wat ouder hotel, ietwat gedateerde inrichting maar zeer netjes en schoon. Het heeft een super locatie aan de boulevard en en een mooi uitzicht op zee. Je gaat met een tunneltje naar het strand. Bedjes aan het strand dienen betaald te worden.

zeer goed hotel

Willem
5-6-2015

Hotel heeft een ideale ligging aan het strand en 10 min lopen naar dorp. Alle kamers (zij)zeezicht. Nieuwe panoramalift aanwezig. Flatschreens tv en redelijke wifi. Goed eten van het uitgbreide buffet. Mooi zwembad en leuke activiteiten. Kortom voor ons een perfect hotel.

Goed hotel voor 3 sterren

DS
24-5-2015

Wij zijn net terug. Pluspunt is de ligging van het hotel, langs de lange boulevard met veel winkeltjes en uitzicht op zee. Ontbijt en diner is erg goed, veel afwisseling en vers fruit. Voldoende keus in eten.

De badkamer is wel ernstig aan renovatie toe en de kamer is erg gehorig (hoorden de buren de wc doortrekken en iedere morgen douchen). Gelukkig zaten wij op een hoek. Bedden zijn ook niet bijzonder, maar voor een week is het te doen.

Personeel is vriendelijk.

Er is een nieuwe lift bijgekomen, die is lekker snel, met uitzicht op zee en heeft airco. Zijn nu totaal 3 liften.

Zwembad is prima (zout water).

goed 3 sterren hotel

De Pauw Leo
20-9-2014

Zijn net terug van een verblijf in Hotel Dalmacija in Makarska ,Kroatie.Over het algemeen zijn wij zeer tevreden.Zeer vriendelijk en gedienstig personeel.We waren voor de 3de keer in Kroatie,2 keer in 4-ster hotels , maar dit hotel kan de concurrentie aan.Het ontbijt was zeer uitgebreid en het eten s ' avonds was afwisselend met meer dan genoeg keuze,ook wijn en andere dranken zijn betaalbaar.

De enige opmerking die we zouden kunnen maken is dat de badkamer aan renovatie toe is.Maar het mooie uitzicht,wij hadden een kamer op de 4de verdieping met lateraal zeezicht,maakte veel goed.

Hotel Dalmacija 2010

keizer
12-6-2013

Hotel Dalmacija is een fijn hotel gelegen aan de boulevard.Dit is onze 2e keer dat we in dit hotel zijn,vriendelijke mensen eten is zeer goed.Wij gaan zeker nog een keer terug.

Hotel Dalmacija in Makarska een fijn hotel wij waren hier in 2008 en we hebben het zeer naar ons zin gehad.een

groot zwembad bar en grote ligplaats om te zonnen.We gaan zeker nog een keer terug.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dalmacija in Makarska, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dalmacija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.