Appartement Agava

Appartement
Appartement Agava

We hebben een aantal aanbieders voor Agava voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig appartement.

Ron,
24-9-2014

Apartments Agava is zijn geld meer dan waard. Het appartement is ruim van opzet en zeer schoon. Het uitzicht is zelfs vanaf de eerste verdieping prachtig.

De wandeling naar het strand is goed te doen via een tussendoorweggetje en komt uit op de gezellige boulevard met gezellige restaurants en souvenirshops. Het personeel is van grote klasse en zeer vriendelijk. Er wordt iedere dag schoon gemaakt en handdoeken verschoond. Verder is er een garage en een lift aanwezig en niet te vergeten een supermarkt. Er zijn in de nabije omgeving zoveel leuke restaurants dat je niet perse naar het centrum hoeft, aangezien dit een aardige wandeling vereist.

2 reviews over Appartement Agava in het Nederlands

Geweldig appartement.

Ron
24-9-2014

Echte aanrader

Agnes Vroegh
12-10-2010

Wij hebben 7 nachten gebruik gemaakt van een 2 kamerappartement, wat ons heel goed bevallen is. Apartement is ruim, mooi en luxe uitgevoerd.

Er is een parkeergarage met lift en de beheerster verleent goede service. De appartementen liggen wel aan een drukke weg vlakbij het strand, maar door de luiken te sluiten heb je niet zoveel last van lawaai. Verder ligt alles dus heel dichtbij, centrum en strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agava in Makarska, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.