Camping Camp Krka

26 reviews over Camping Camp Krka in het Nederlands

Fantastische camping!

José en Hans Le Large
7-9-2018

Als je een fijne camping wilt hebben met douches en toiletten die super schoon zijn, ga dan naar deze camping. Prachtige tochten naar sibenik, Zadar, Split, Trogir en vele kleine kustplaatsjes zijn van hier uit te maken. Lekker zwembad om af te koelen. Eigenaars ontzettend aardige mensen. Je kunt op de camping heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Wij wilden 10 dagen blijven, maar uiteindelijk hebben we er 16 dagen gestaan en waren nog niet uitgekeken in de omgeving. Een aanrader!!!

geweldige propere en familiare camping

Peeters E.
21-8-2018

leuke plaatsen, geweldig propere sanitaire voorzieningen en vriendelijk personeel.

prijs / kwaliteit zo goed als niet te evenaren. klein en gezellige eetgelegenheid en de bushalte vlak voor de deur. enige minpunt is dat het zwembad geen schaduwpunten heeft. maar een aanrader als men in de buurt is.

Leuke doorreiscamping

Tine
24-7-2017

Hier met onze mobilhome 2 nachten blijven staan. Kleine gezellige camping en je kan vanuit de camping leuke uitstapjes maken zoals al eerder werd vermeld. Klein maar proper en verwarmd zwembad waar onze kinderen zich toch enkele uren goed geamuseerd in hebben. Personeel is vriendelijk en eten is goed. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Redelijk

Ludgard en Leo
7-6-2017

Camping KRKA was vol en werden verwezen naar de camping van de zoon vlakbij de ingang van het nationaal park KRKA. Uitstekend sanitair (toilet/douche), stroom, wifi en ruime plaatsen. Alleen als de zoon zijn "vrienden" op bezoek krijgt kan hij dat beter achterwege laten. (luidruchtig en behoorlijk wat alcohol). Jammer van het laatste, want de locatie is uitstekend. !

Goede doorreiscamping

Familie Louage-Taelman
31-12-2016

Deze camping is gelegen vlakbij het Nationaal Park Krka en dus ideaal gelegen om deze te bezoeken. Is gelegen aan een grote weg. Proper sanitair, eenvoudig zwembad en ruime plaatsen. Ontbijt mogelijk op de camping en vriendelijke ontvangst.

Eenvoudig schoon en gastvrij.

Hannie
26-6-2016

Camping Krka is een eenvoudige camping die gerund wordt door een enthousiaste familie.Vlak bij het nationaal park gelegen,excursie georganiseerd vanaf de camping was erg leuk,kwamen op plaatsen die je als toerist niet kan weten. De plivice meren hebben we ook bezocht,je kan het niet met elkaar vergelijken ,maar ik vond krka mooier,afwisselender.Eten op de camping was lekker ,wel heel veel vlees en weinig groenten.Toilet gebouw werd goed schoongehouden.De hond was ook welkom op deze camping,dit is niet overal in kroatie.

Krka watervallen mooi(!) maar....

peterenteuni
10-9-2015

Gisteren bij de Krka watervallen geweest in het park. een aanrader maar niet als je al bij de plitvice meren ben geweest, de Krk watervallen zijn mooi maar wel veel kleiner. Daarbij kan je bij de Krk watervallen een bootreis maken naar het eiland waar het klooster staat.. een afrader!! de tocht kost 100 KN per persoon, de reis gaat door een smal water met aan beide kanten riet en brengt je bij een dor nietszeggend eiland. (veel touristen liepen daar rond van wat doen we hier) :-) verder prachtig gebied!

prima camping voor bezoek aan Krka-park

PSturm
    29-7-2015

de Camping ligt dicht bij het Krka-park, en is ideaal om van hier uit het park en de omgeving een paar dagen te bezoeken. De camping is eenvoudig, maar het sanitair is uitstekend. De eigenaresse is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Leuke camping

Hans
    1-7-2015

Leuke doorgangs camping met vriendelijke eigenaren. Het sanitair is fantastisch schoon. De eigenaren hebben de neiging op de camping vol te proppen. Soms staat er een kampeermiddel 3 meter van je voortent. Als je vraagt of er iets meer ruimte kan zijn komt de dochter je je eigenlijk grof afbekt. Een nadeel is dat het voltage van het net schommelt en soms niet meer dan 187 volt levert. Onze koelkast had hier problemen mee.Na melding krijgen wij te horen dat dit aan onze normaal perfect werkende koelkast lag.

Leuke privé camping

rob.mon.peters
    11-6-2015

Prima camping als uitvalsbasis voor beoek aan Nationaal Park Krka. Ligt op 4 km afstand, goed te fietsen.

Mooie camping met zeer vriendelijke eigenaars echtpaar. Veel schaduw. Je kunt er ook prima eten. Sanitair is oké.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Krka in Lozovac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Krka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.