Hotel Pansion Tamaris Guest House

2 reviews over Hotel Pansion Tamaris Guest House in het Nederlands

Nog steeds een aanrader!

nsuselbeek
18-6-2012

We zijn omdat het ons in 2010 zo goed bevallen was, in 2011 nog een keer gegaan. Dat doen we eigenlijk nooit, twee keer naar dezelfde plek, maar dit is gewoon een heerlijk verblijf.

Gewoon geweldige plek!

DutchCouple2010
10-8-2011

We had a wonderfull time here! The perfect location, very nice and friendly owner and staff, nice room with a beautiful view... Just great! Would come again and again!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pansion Tamaris Guest House in Loviste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pansion Tamaris Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.