Vakantiehuis Villa Lysabetha

2 reviews over Vakantiehuis Villa Lysabetha

• 2018
    8Diane van Veldhuizen18-06-2018

Geweldig!

Super mooi, goed onderhouden huis! Voetpad oversteken en je staat aan de helderblauwe zee. 2x badkamer met toilet, 1x toilet apart. Een heel klein minpuntje is de slaapruimte voor persoon 5 en 6. Die ruimte is afgeschermd met een kamerscherm en eigenlijk te licht en te gehorig. Maar in Kroatie breng je de dag/avond buiten door. Zeer vriendelijke bevolking. In de buurt van een gezellige boulevard met vele betaalbare goede restaurants.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• Oude reviews

9Jan Peter Smit03-06-2014

Villa Lysabetha is top!

Geweldig, nieuwe, vakantievilla aan zee in het pittoreske Rogoznica. Echt super om hier je vakantie door te brengen. Aan zee, met eigen haven. Vlakbij veel gezellige Kroatische plekjes. Meer dan de moeite waard

Gereisd met partner in mei 2014

0 tips over Vakantiehuis Villa Lysabetha