Appartement Villa Dorida

Appartement Villa Dorida

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag32°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Dorida voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Villa Dorida in het Nederlands

We voelden ons helemaal thuis!

Linda Aponno
25-7-2013

De locatie is prachtig, direct aan de azuurblauwe zee en dichtbij mooie plekjes/stadjes die we hebben bezocht. Het is een zeer vruchtbaar gebied van Kroatië. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Jasminka heeft ons verwend met heerlijke hapjes en wijnen. Ook trakteerde haar man Mile ons op een boottochtje naar nabij gelegen eilandjes. Het gaf ons een aangenaam en welkom verblijf. Wij zijn erg onder de indruk van Kroatië en zeer tevreden over dit appartement. Het biedt alle gemakken en is zeer schoon en goed onderhouden, Jasminka biedt veel zorg aan het appartement en alle faciliteiten die aanwezig zijn. Het tweepersoonsbed was perfect in de slaapkamer, maar de slaapbank in de woonkamer zou ik niet aanraden voor volwassenen ivm een dunne matras. Voor kinderen is het prima, onze dochter heeft hier goed op geslapen. Als we weer naar Kroatië gaan, zou ik zeker terugkomen hier!

Gereisd Familie in juli 2013

Appartement info

• Privé strandAanwezig

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Dorida in Klek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Dorida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.