Hotel Tamaris

1 review over Hotel Tamaris in het Nederlands

Niet onze voorkeur

Hanneke
10-9-2009

We hebben 1x overnacht bij Hotel Tamaris in Kastel Kambelovac aan de Kroatische kust. Wij waren niet zo enthousiast. De entree was erg donker, de trap naar boven (naar de kamers) had duidelijk zijn beste tijd gehad (afgetrapte en verkleurde matjes op de treden) en was heel stoffig. De kamer was eveneens donker ingericht. Het was niet vies, maar wij vonden het er ook niet echt fris uitzien. Douchen deden we met waterschoentjes aan, omdat het douchematje (en eigenlijk de hele badkamer, die erg klein was) er zeer onsmakelijk uitzag. De ligging was wel goed, namelijk 20 meter van de zee. Er was een redelijk drukbezocht strandje, waar je leuk kon zonnen en zwemmen. Ook het terrasje van het hotel lag aan zee. Het personeel van het hotel was heel vriendelijk. Jammer dat hun hotel ons minder goed beviel. Wij zouden geen 2e keer hierheen gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tamaris in Kaštela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tamaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.