Villa Aspalathos

KroatiëDalmatiëKastel Stari

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Aspalathos voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 12 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 12 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 7.6Ruimte

Villa info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

13 Reviews over Aspalathos

• 6Danny en Mieke17-01-2017

teleurstellend

goed ontbijt, vriendelijk onthaal, kleine kamer die niet op slot kon, geen plaats voor bagage op je kamer. Parking overbezet en ontoegankelijk. Je moet met de andere gasten afspreken om buiten te kunnen rijden. Avondeten is minimaal en niet genoeg. TV staat constant aan : enkel bestemd voor voetballiefhebbers. Proper zwembad, jacuzzi werkte niet. Vergane glorie. Geen leuk strand.

• 5leben10-08-2016

tegenvaller

• kamer elke dag gepoetst, de soep van het avondmenu was altijd lekker, mooie locatie, niet te toeristisch, airco op de kamer werkte goed
    • pover ontbijt en avondeten. vaak niet genoeg om nog eens een extra portie te gaan halen, geen babybed aanwezig! geen kinderstoel aanwezig!wifi werkte nauwelijks, zwembadwater was ijskoud bij aankomst half juli. zwembad was ook vuil, pomp stond nauwelijks op,jacuzzi heeft nooit gewerkt, geen koelkast op de kamer en als er zaken in de gemeenschappelijke koelkast werden geplaatst, verdwenen ze gewoon, parking is een ramp. ondanks plaatsgebrek ze eigenaar zijn auto's er toch altijd. schade aan auto's!!geen snacks te verkrijgen 's middags ondanks de vermelding op de site.personeel zat s avonds op ons terras te roken!!!!!!cashbetaling dus in ons geval met 1500 euro 1600 km rijden: geen veilig gevoel, veel in- en uitgeloop van vrienden van eigenaar die dan samen buiten naar de voetbal kijken.
  • 9Patrick Mertens23-08-2014

Weer een prachtige vakantie

Het was weer thuiskomen bij Nic in villa Aspalathos. Voor de vierde keer verbleven we in Kastel Stari. We beleefden er weer een onvergetelijke vakantie. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. In tegenstelling wat sommige gasten schrijven , vinden wij de kamers erg modern en groot genoeg om een geweldig verblijf te garanderen. Wij hebben niets gemerkt van versleten handdoeken en andere mankementen. Ook de sfeer in de villa was zeer goed. Ambiance moet je natuurlijk zelf maken. Ook de poetsvrouw en Ivana deden er weer alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ivana haar instelling is : U vraagt wij draaien. Doe zo verder Nic en tot volgend jaar (of vroeger in Herentals)

• 10Jo franck19-08-2014

Supervakantie!!

We hebben genoten van ons verlof. Goeie lokatie, vriendelijk personeel, lekker eten, een verfrissend zwembad en de Nic is ne kerel mee een gouden hart. We werden op onze wenken bediend. Echt een aanrader voor familiemensen. Bij deze bedankt aan het voltallig team. Dikke knuffels van ons allen.

• 6Sabrina Vandekerckhove07-08-2014

Een kleine ontgoocheling

Ontvangst was ok, eigenaar was er niet, dus werden begroet door 'vaste' gasten. Parking is niet optimaal, te weinig plaats, dus je moet je auto vaak paar straten verder zetten. Eten was op zich verzorgd, maar hetzelfde menu werd herhaald, dus als je er 2 weken verblijft krijg je soms dezelfde maaltijden als de week ervoor. Brood was vaak niet vers. Ontbijt normaal om 7u, pas om 7u30 werd alles klaargezet, niet leuk als je uitstap gepland hebt. De drank te betalen bij avondeten, geen water voorzien. De kamers zijn klein, wij hadden de eerste dag al de klink van de voordeur in onze handen, de wc-bril zat los, de deur sloot niet goed. We hebben dit tot 3 maal toe aan de eigenaar, Nic gemeld. Toen het dan zogezegd hersteld was, bleek het de volgende dag weer los te zitten. Handdoeken met gigantische gaten in, versleten tot op de draad. Er zaten tijdens ons verblijf zo'n 30-tal mensen en er is maar plaats voor 10 ligzetels aan het zwembad, dus zonnen aan het zwembad zit er vaak niet in.

• 10Heidi Haemhouts21-08-2013

Vakantie bij uitstek

Wij zijn deze zomer voor de 10de keer naar Villa Aspalathos geweest. Je zou zeggen 'dan heb je daar toch alles gezien'. Maar niets is minder waar. Elk jaar vinden we wel iets nieuws dat het bezoeken de moeite waard is. Voor ons is het thuiskomen bij Villa Aspalthos. We zijn zelfs vrienden geworden van enkele van de plaatselijke bewoners van het rustige vissersdorpje. Ondertussen maken we ook in het voor- en najaar een tussenstop hier. Onze gastheer Nick en onze 2 Ivana's maken het verblijf er heel aangenaam. Ze verwennen ons tot en met. Elke morgend een lekker ontbijt, de mogelijkheid om 's middags een snackje te bestellen en 's avonds wordt er gezellig samen gegeten.Je hebt er ook alles bij de hand. De zee is op 200 meter afstand en Kastel Stari is centraal gelegen om andere mooie dorpen te bezoeken zoals Trogir en Split. De andere Kastela's zijn ook zeker de moeite waard om te te bezoeken.

• 9louis_van_kerckhoven02-07-2013

Echt genieten !!!!

Wij zijn er dit jaar voor de vijfde maal in juni naar villa Aspalathos geweest. Het is echt een fantastische accomodatie. Kleinschalig en kort bij strand en het dorpje met restaurantjes en café's en een heerlijk ijssalon. Met de bus kan U gemakkelijk Split en Trogir bezoeken, echt de moeite waard. Het personeel is super vriendelijk en de gezellige ontbijten en avondmalen aan de grote tafel buiten onder de zonnetent kan je nergens anders vinden. Aan het zwembad is er altijd plaats voor alle gasten. Volgend jaar juni gaan wij zeker terug naar Nick en zijn ploeg in Kastel Stari. Viva Villa Aspalathos

• 9Van Molle - Baetens Xandra09-10-2012

Schitterende lokatie

Wij werden door de ( zeer goed Nederlandssprekende ) eigenaar himself gratis afgehaald aan de luchthaven. Zeer mooie lokatie op slechts 50 m van de zee. Trogir en Split zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.het personeel is ongelooflijk vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.De villa telt 10 kamers die voorzien zijn van alle modern comfort. Dagelijks schone handdoeken, bedden zeer dikwijls verschoond gedurende ons verblijf.Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij boekten half pension en genoten iedere morgen van het uitgebreide ontbijtbuffet ( aan al je wensen wordt voldaan) en ,s avonds werd er zeer gevarieerd Kroatisch gekookt. Geen grootkeuken hier, maar iedere dag een driegangen menu door de patron uitgekozen en vers bereid. Een auto huren? Op uitstap? Geen probleem, het wordt allemaal voor jou geregeld. Kastel Stari is een rustig gelegen vissersdorpje zonder massa toerisme . Wij keren hier zeer zeker terug.

• 10Freddy01-09-2012

Fantastich...

Zijn net terug van bij " Den NIC" (villa Aspalathos) 9 dagen genieten en rust... t'is voormij al de derde keer zoals Heidi het beschrijft is het helemaal compleet meer heb ik er niet aan toe te voegen...

• 10els peeters25-08-2012

voor herhaling vatbaar!

de ligging is eigenlijk perfect dicht bij de zee en een rustige buurt het personeel is bijzonder vriendelijk en zeer behulpzaam de kamers worden dagelijks gepoetst het eten is simpel maar lekker en voldoende maar vooral de gemoedelijke en de gezellige sfeer die er is geeft toch dat extra vakantiegevoel!

Villa Aspalathos info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar