Reviews over Kastel Stafilic

Dit relatief kleine maar oergezellige en zeer gastvrije de

Beatrice,
    6-6-2008

Dit relatief kleine maar oergezellige en zeer gastvrije hotel ligt erg gunstig t.o.v. bijvoorbeeld de luchthaven (Split-Kaštela - 1 km)en Trogir (ca. 5km).

De eigenaar heeft ruim 30 jaar een restaurant gehad in Duitsland en heeft het pand van binnen en buiten bijzonder smaakvol ingericht. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, erg comfortabel en ruim! Het eten (ontbijt en diner, geen lunch) is overvloedig en van prima kwaliteit. De eigenaar brengt je met zijn moderne, airco hotelbusje overal naar toe, voor een niet al te grote vergoeding....! Kortom: je voelt je snel thuis en welkom in hotel Adria!

Kastel Stafilic scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews