Villa Mirakulsterstersterster

Meer villa info
Tonen op kaart

88 reviews over Villa Mirakul

• 10Marco wittenbuffel lieje08-11-2019

Fantastisch super gezellige locatie een aanrader

Vriendelijke gastheer en gastvrouw mooie inrichting van de appartementen het bovenste app heeft groot terras ,een rustige locatie direct aan de zee, kortbij vliegveld ook een voordeel gaan al 12 jaar bij deze accommodatie .Voor uitstappen krijg je de nodige informatie van gastheer -vrouw echt een aanrader ook verschillende talen machtig ik zou zeggen boeken en genieten van de vakantie .

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Bart Morren01-10-2019

Top vakantie!

Super vakantie gehad met vrienden! Zeer goede accomodatie, locatie ( split, trogir gemakkelijk te bereiken, goede restaurants, leuke cafe,s in de directe omgeving) We zijn eveneens zeer goed ontvangen door gastheer , gastvrouw. Top vakantie!!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Nely & Johan22-08-2019

Heerlijke plek!

Heerlijke plek met prima ligging in Dalmatië, met Split en Trogir om de hoek. Zeer vriendelijke ontvangst door eigenaresse, direct beschikbaar bij aankomst. Heel welkom gevoel, oa door lekkere schotel en water en wijn wat voor ons koud stond in het appartement. Wij hadden appartement 3, de bovenste, met een fantastisch dakterras! Zeer schoon, verzorgd appartement met 2 slaapkamers en aparte woonkamer/keuken. Goede stille airco aanwezig. Vanuit het appartement sta je met 10 stappen bij de zee, strandje om te zwemmen/liggen op loopafstand max 5 minuten. Dorpje zelf is leuk, bakker om de hoek, supermarkt vlakbij. In de omgeving genoeg restaurantjes, barretjes. 'S avonds gezellig druk. Communicatie per mail erg prettig, snel reactie. Prijs/kwaliteit prima, is prijs meer dan waard! Kortom een aanrader waar we in de toekomst zo nog eens heen zullen gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Christine09-11-2018

Ge-wel-dig!

Logeren bij landgenoten = top!! David en zijn familie hebben me goed ontvangen, overal geholpen waar kon, heel gezellige locatie en propere appartementen. Zeker een aanrader! 😊

Alleen gereisd in oktober 2018

• 10Marco Wittenbuffel07-11-2018

Fantastisch#super#een,

Wij komen al 11jaar bij Villa Mirakul heel toffe gastvrouw en heer vriendelijke mensen heel sociaal spreken perfect Nederlands en zijn nog enkele talen machtig dus ze kunnen u gerust te woord staan en tips geven over wat de bezienswaardigheden zijn en je leeft er tussen de Kroaten is ook een pluspunt kort bij de zee 20 meter stappen van bij hun je hebt direct de zee voor u mooi uitzicht en is alles bij de hand lekker eten bij konoba intrada er is in de buurt ook wazr je lekkere pannenkoeken kan eten wel 100 verschillende keuzes en nog vele kraampjes met souvenirs en eetkraampjes echt een aanrader 100 % Kzou zeggen boeken en genieten bij Villa Mirakul

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Tom Dequeecker26-08-2018

Andermaal geslaagd.

De uitbaters zijn supervriendelijk. Je kan hen alles vragen. De locatie is ideaal. Een goede uitvalsbasis in Dalmatie. We kwamen er voor de 4e keer en werden nog steeds verrast door Kroatie. Het gezin Zecevic-Brilic zijn ondertussen vrienden. Andermaal een toffe vakantie!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Jessika19-06-2018

Fantastisch!

Reeds twee keer hier verbleven en telkens zeer warm onthaald door de vriendelijke eigenaars. De kamers zijn net en de locatie is geweldig. Van hieruit kan je veel mooie plekken in de regio bezoeken. Vraag zeker raad aan David en Kristina, zij kunnen je telkens het beste advies geven. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 10Greet25-04-2018

Fantastisch !

Het verblijf verzorgd door David en Tina was super . Je kon met al je vragen en wensen bij hen terecht , niets was hen te veel ! En geweldig dat je gewoon nederlands kunt praten! Gewoon een aanrader !

Gereisd met vrienden in april 2018

• 2017
    10Tania en Erik13-10-2017

Aangename vakantie

Wij hebben een fijne vakantie gehad in een prachtige en rustige omgeving. Gastheer en gastvrouw waren top ! Een vakantie om niet te vergeten.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Tom en Greet01-09-2017

Fantastisch vakantieverblijf

We zijn dit jaar voor de tweede keer terugkomen, vorig jaar zijn we er ook geweest. Dat zegt eigenlijk al genoeg! Villa Mirakul is het ideale vakantieverblijf: hartelijke ontvangst, warme temperaturen, lekker ontbijt, vlakbij het strand en de heel mooie zee, rustig dorpje, goede restaurants, centraal gelegen om heel wat steden en de watervallen van Krka te bezoeken, en dan ook nog eens vlakbij de luchthaven. David en Tina zijn de perfecte gastheer en -vrouw. Wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

5 tips over Villa Mirakul

• Alexander, 07-08-2013

Vraag zeker aan David en Kristina om een boottocht te doen!

• Guy en Veerle, 01-12-2013

Het leuke restaurant in de buurt, Konoba Intrada, vlak aan de zee en op wandelafstand van het verblijf, werd ons door David en Tina aangeraden. Zeker doen, en je krijgt nog 10% korting als je het kaartje meeneemt dat David en Tina je geven! Wel vooraf even langs gaan om te reserveren, want ook de locals weten dat het daar zeer lekker is.

• Guido Van de Vijver, 05-07-2013

Er is geen restaurant ( B&B) maar je kan er wel tegen een billijke vergoeding heerlijk, uitgebreid ontbijt verkrijgen. Er zijn heel goede restaurantjes in de zeer nabije omgeving. De lieve gastheer en gastvrouw geven hieromtrent graag goede tips!

0 vragen over Villa Mirakul

Villa info