Appartement Pinus

2005

zijn net 2 weken terug vanuit Jelsa, prima vakantie gehad,

jo en christianne lobbes
24-8-2005

zijn net 2 weken terug vanuit Jelsa, prima vakantie gehad, app. was perfect en de service ook. prachtig uitzicht op de baai, de mensen zijn er heel behulpzaam en vriendelijk, leuke eetgelegenheden in het dorp en beslist niet duur, pinus ligt dichtbij het plaatsje midden in de bossen tegen een helling, in het plaatsje is altijd wel wat te doen in het park, maar het is er ook altijd rustig, de zee is zo mooi dat het op een aqarium lijkt, je kunt je goed verstaanbaar maken met engels en duits, deze vakantie is voor herhaling vatbaar. (alleen de reis erheen was vanuit zuid-limburg met het vliegtuig erg lang nl bus-trein-vliegtuig-bus-boot-bus)

Gereisd Anders in Wed Aug 24 2005 19:23:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pinus in Jelsa (Hvar), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pinus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.