Vakantiepark Fontana

Matig

• Onderkomen5,7
  • Activiteiten5,0

4 reviews over Vakantiepark Fontana in het Nederlands

Ongelofelijk slecht, vergane glorie.

Maarten Visbeek
23-9-2010
  • Onderkomen1

We zochten om 4 uur s'middags een slaapplaats op het eiland Hvar. Uiteindelijk terecht gekomen bij Fontana. Een hotel kamer zou ons omgerekend € 100,- kosten wat wij erg veel geld vonden, dus niet gedaan. Gevraagd wat een appartement kost, omgerekend € 65,-. Vonden we ook nog veel, maar we waren moe en wilden toch een slaapplaats. We wilden eerst het appartement zien. Ongelofelijk, wat een oude troep, tafels en stoelen zijn zeker 30 jaar oud. Badkamer was vies, overal siliconenkit, stukken uit het bad, erg vochtig in het appartement, donker door alle naaldbomen rond het appartement. Zelfs de medewerkers achter de balie gaven toe dat de prijs die werd gevraagd voor dit alles erg hoog was. Op mijn opmerking dat het allemaal wel erg oud was en onderkomen gaf de baliemedewerker mij gelijk.
  • Onderkomen8

Appartementen liggen heerlijk tussen de pijnbomen, waar tussendoor je nog uitzicht op zee hebt. Iedere dag werden onze bedden opgemaakt en lagen er schone handdoeken. Zeer centraal gelegen, je loopt zo naar het heerlijk rustige dorpje Jelsa en uiteraard direct aan zee. Animatie voor kinderen (tot circa 10 jaar) was erg leuk. Vriendelijk personeel ook. Prima vakantie gehad!

Hotel Fontana , een grote Ramp!!

vies - oud - krakkemikkig.

Zelfs een krinkloop winkel zou dit oude smerige meubilair niet willen hebben .

Ontbijtbuffet was geopend van 8.00 tot 10 uur echter om half negen was het het buffet kaal gegeten door de schoolklassen die ook in dit ''luxe '' hotel verbleven .

De broodjes waren oud en stoffig.

Na een keer in bad te zijn geweest (om warm te worden omdat de kachel het niet deed en het koud was en buiten sneeuwde )bleek de stop er niet los gedraaid te kunnen worden en heeft het bad 2 dagen vol gestaan met water ,zodat er niet meer gedoucht kon worden .

Na melding hiervan werd er gezegd dat het gerepareerd zou worden , maar dat is niet gebeurd.

En zo kan ik nog wel een poosje doorgaan!!

Kortom een ramp zonde van onze vakantie waar we zo naar uitgekeken hadden .

We hebben een aantal aanbieders voor Fontana voor je op een rij gezet:

Het hotel bestaat niet uit één gebouw, maar uit een groot aantal gebouwtjes verspreid over een heuvel. Er is een gedeelte wat gerenoveerd is en een gedeelte dat nog niet gerenoveerd is. Wij zijn in het niet gerenoveerde deel geweest en dat was zéér duidelijk te zien. Zéér slecht onderhouden en vervallen indruk heeft het op ons gemaakt. De lokatie is wel geweldig, prachtig uitzicht. Ook het eten was prima, geen opmerkingen. Het hotelgebouw zelf ook netjes en bediening goed.

Kortom, kies voor het gerenoveerde gedeelte en je hebt een prima hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Fontana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Fontana in Jelsa (Hvar), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Fontana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Fontana scoort een 5.2 uit 10 op basis van 5 reviews.