Appartement Ante

2,8

Onvoldoende

1 review over Appartement Ante in het Nederlands

Met jonge kinderen

In eerste instantie waren we over de foto's online goed te spreken.

Tot we daadwerkelijk ter plekke kwamen.

Servies Incompleet, borden glazen niet (goed) afgewassen.

Beddengoed hadden we het gevoel dat er al iemand eerder op geslapen had :-(.

(we hebben op onze eigen handdoeken geslapen die nacht)

Keukenkastjes plakte gewoon, deurrubber van de koelkast was een bron van viezigheid.

Douche stonk en was ook alles behalve een plaats waar je je wilt wassen.

Te veel om op te noemen , tip GA ER NOOIT HEEN.

We hebben gelukkig de volgende dag een ander appartement kunnen vindenvoor de rest van de twee weken bij wel schone mensen en toch een top vakantie gehad verder.

Zee is mooi schoon , kiezelstrand ook mooi schoon lekker rustig, max ontspannen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ante in Igrane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.