Hotel Riva Hvar Harbour

7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Riva Hvar Harbour voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Riva Hvar Harbour in het Nederlands

We hadden een kamer bij hotel Riva geboekt via een website. Een voucher was ons bewijs. Aangekomen bij het hotel vertelden deze ons dat er een fout was gemaakt en dat we bij het hotel Amfora waren ingeboekt (dezelfde keten). Maakte niet uit wat op je voucher stond. Zelf wilden ze niet bellen met de tussenpersoon en wij moesten alles zelf maar regelen. Na veel gebel eerst maar eens naar hotel Amfora gegaan. De manager daar had het probleem binnen 10 minuten opgelost. Hij belde wel zelf. Dus de service vanuit het Riva vonden we verbetering waard.

De plek van het hotel was midden in de haven van Hvar, werkelijke een prachtige ligging. De kamer was weliswaar wat aan de kleine kant maar mooi ingericht met een balkonnetje. Er hing een goede sfeer. Let wel op; als je slecht tegen geluid kunt kun je beter niet de kamers nemen aan de kant van de haven. De muziek buiten gaat door tot 02.00 pm en komt vrij hard door.

Prima hotel op een mooie plek

Jeroen , 16-6-2012

Direct aan de boulevard ligt dit prima hotel. Als je aankomt met de ferry vanuit split loop je met 1 minuutje naar de ingang van het hotel. De kamers zijn niet heel ruim maar voldoen. Advies is wel om de kamers aan de achterkant te nemen (city view) deze zijn iets ruimer en je hebt minder geluidsoverlast. Voorhet hotel ligt een mooi terras met lounge banken waar je kan genieten van het uitzicht en de mooie boten in de jachthaven van Hvar. Ontbijt is zeer uitgebreid en als je buiten zit is het heel fijn ontbijten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riva Hvar Harbour in Hvar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riva Hvar Harbour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riva Hvar Harbour scoort een 7.6 uit 10 op basis van 4 reviews.